Panie Błazen na zalewie oczywiście można robić turystykę ale nie potrzeba robić przekopu bo i po co. istnieje droga wodna z Gdańska do Elbląga przez Wisłę i tak zwaną Gdańską Głowę. niestety Zalew Wiślany jest płytkim akwenem i większe jednostki nie mogą pływać na nim. pieniądze przeznaczone na przekop i jego utrzymanie lepiej przeznaczyć na budowę marin których brakuje. a tak na marginesie to Wilk mówi o przeładunkach i IV porcie.
Teraz wszyscy / z PiS-u/ łącznie nawet z panem Krasulskim mówią o przekopie. Opracowanie projektu już jest, tylko nie zepsuć dokonań POprzedników. Żeby PiS-owi nie "wyszło" tak jak onegdaj z Rospudą. Panie Wilk w tym zakresie należy współpracować z Senatorem Jerzym Wcisła.
Port w Elblągu istniał od zarania miasta,tak na serio do 1945 roku,wpływały do niego jednostki pełnomorskie,a Zalew Wislany ,tor wodny do Cieśniny Piławskiej był systematycznie pogłębiany i nikt sie nie pytał,czy to jest opłacalne czy nie.Twoje myślenie jest z epoki komuny stalinowskiej,więc człowieczku nie ośmieszaj się wypisywaniem tych bzdur.
Ta droga wodna z Gdańska do Elbląga to :Martwa Wisła,Przekop Wisły,śluza Gdańska Głowa,Szkarpawa,Nogat i Kanał Jagiellonski.Sa to akweny środlądowe,nie przystosowane do jednostek morskich,aby je pogłebic i doprowadzić do standardow pełnomorskich potrzeba o wiele większych nakładow niż budowa przekopu mierzei,dobrze przeciągnąć palcem po mapie,ale trudniej wprowadzić real.
Po co Ty Dziadzie glupa siebie robisz kasa,kasa tylko kasa jaki z Ciebie polityk ? Oby dokaczyc swoja posiadlosc odejdz lachudro i tak gowno zrobisz wraz PISIORAMI daje rok,dwa lata wszyscy powiedza wont !!!
widać że to BŁAZEN - przecież istnieje droga wodna z Gdańska do Elbląga........
Kopać,kopać i nie gadać,to już jest nudne do dyskusji.
Panie Błazen na zalewie oczywiście można robić turystykę ale nie potrzeba robić przekopu bo i po co. istnieje droga wodna z Gdańska do Elbląga przez Wisłę i tak zwaną Gdańską Głowę. niestety Zalew Wiślany jest płytkim akwenem i większe jednostki nie mogą pływać na nim. pieniądze przeznaczone na przekop i jego utrzymanie lepiej przeznaczyć na budowę marin których brakuje. a tak na marginesie to Wilk mówi o przeładunkach i IV porcie.
ruskie pieski skowyczą z "bulu" a przekop i taki tak bedzie, na nic wasze szczekanie, koniec z blokowaniem Elblaga jest bliski
Jórek kólega Jarozława
Teraz wszyscy / z PiS-u/ łącznie nawet z panem Krasulskim mówią o przekopie. Opracowanie projektu już jest, tylko nie zepsuć dokonań POprzedników. Żeby PiS-owi nie "wyszło" tak jak onegdaj z Rospudą. Panie Wilk w tym zakresie należy współpracować z Senatorem Jerzym Wcisła.
trzeba zacząć kopać i tyle w temacie
Port w Elblągu istniał od zarania miasta,tak na serio do 1945 roku,wpływały do niego jednostki pełnomorskie,a Zalew Wislany ,tor wodny do Cieśniny Piławskiej był systematycznie pogłębiany i nikt sie nie pytał,czy to jest opłacalne czy nie.Twoje myślenie jest z epoki komuny stalinowskiej,więc człowieczku nie ośmieszaj się wypisywaniem tych bzdur.
Ta droga wodna z Gdańska do Elbląga to :Martwa Wisła,Przekop Wisły,śluza Gdańska Głowa,Szkarpawa,Nogat i Kanał Jagiellonski.Sa to akweny środlądowe,nie przystosowane do jednostek morskich,aby je pogłebic i doprowadzić do standardow pełnomorskich potrzeba o wiele większych nakładow niż budowa przekopu mierzei,dobrze przeciągnąć palcem po mapie,ale trudniej wprowadzić real.
Po co Ty Dziadzie glupa siebie robisz kasa,kasa tylko kasa jaki z Ciebie polityk ? Oby dokaczyc swoja posiadlosc odejdz lachudro i tak gowno zrobisz wraz PISIORAMI daje rok,dwa lata wszyscy powiedza wont !!!