Wg mnie duzo bardziej niebezpiecznym skrzyzowaniem o wiekszym natezeniu ruchu jest zbieg ulic Kosciuszki-Krolewiecka z ktorego codziennie korzysta tysiace kierowcow.
Grottgera jak najbardziej, ale przy Konopnickiej? Nie widzę sensu. Wystarczy tam po prostu postawić STOP od wjazdu z Niepodległości z obu stron i problem rozwiązany. Ja zawsze się tam zatrzymuję, albo przynajmniej mocno zwalniam. Sekundę na tym stracę ale oszczędzę być może auto i swoje zdrowie. Bardziej rondo jest potrzebne przy wyjeździe z Kościuszki w Królewiecką! Wyjechać z Kościuszki w lewo graniczy z cudem w godzinach szczytu!
Czy naprawdę potrzeba tyle kasy na proste rozwiązania?I po co jakieś cuda projektować?Na Żuławskiej jet prowizorka za parę groszy i rozwiązuje problem.Nie chodzi o kolejną prowizorkę,tylko o to,że za kasę włożoną w projekt,można zrobić proste,zwyczajne rondo.Ale u nas musi być tak,jak na Teatralnej.Im dziwniej,tym lepiej.
Ja mam rozwiązanie za 30 tyś zł nie 2 mil. Zamówie betonowe bloczki postawie w kółko, postawie 4 znaki ronda. Reszta idzie dla mnie. Czemu by nie powtórzyć sukcesu z ulicy Żuławskiej? Czy ludzie są naprawde tak tępi? Codziennie tamtędy przejeżdżam i wierze że dało by rade. Do dzieła panowie!
W teorii wszystko sie (niby) zgadza. Te luki, promienie, OK. Problem w tym, ze inaczej patrzy sie na takie nietypowe rondo (Konopnickiej) z gory, inaczej z poziomu kierowcy (niskiego pojazdu). Oznakowanie poziome jezdni - jesli ono bedzie zatarte, slabo widoczne w deszczu, niejednoznaczne - jak ciagle ma to miejsce na rondach na Browarnej - no to mamy kolejne schrzanione skrzyzowanie w Miescie. Co do zadluzenia i permanentnego braku srodkow na rozwoj Elblaga - jak to jest, ze Olsztyn przebudowal sobie caly drogowy uklad, wlasnie konczy budowe sieci tramwajowej (z nowa zajezdnia i taborem Solarisa, za bagatela 500mln zl), juz planuja dalsza rozbudowe tramwajow, a u nas nie stac na remont paru skrzyzowan? A sukcesem jest przebudowa starego tramwaju? Cos tu jest NIE TAK PANOWIE, OJ NIE TAK!
Postawić znaki białą farbą narysować koło i będzie tanie rondo. Tak robią w całej ue jednak Elbląg jest bogaty i buduje za miliony . Jest się czym podzielić.
Wg mnie duzo bardziej niebezpiecznym skrzyzowaniem o wiekszym natezeniu ruchu jest zbieg ulic Kosciuszki-Krolewiecka z ktorego codziennie korzysta tysiace kierowcow.
Skrzyżowanie na Konopnickiej nie dawano było robione ile to forsy poszło, a teraz znowu, czy ktoś myśli?.
Grottgera jak najbardziej, ale przy Konopnickiej? Nie widzę sensu. Wystarczy tam po prostu postawić STOP od wjazdu z Niepodległości z obu stron i problem rozwiązany. Ja zawsze się tam zatrzymuję, albo przynajmniej mocno zwalniam. Sekundę na tym stracę ale oszczędzę być może auto i swoje zdrowie. Bardziej rondo jest potrzebne przy wyjeździe z Kościuszki w Królewiecką! Wyjechać z Kościuszki w lewo graniczy z cudem w godzinach szczytu!
Czy naprawdę potrzeba tyle kasy na proste rozwiązania?I po co jakieś cuda projektować?Na Żuławskiej jet prowizorka za parę groszy i rozwiązuje problem.Nie chodzi o kolejną prowizorkę,tylko o to,że za kasę włożoną w projekt,można zrobić proste,zwyczajne rondo.Ale u nas musi być tak,jak na Teatralnej.Im dziwniej,tym lepiej.
Ja mam rozwiązanie za 30 tyś zł nie 2 mil. Zamówie betonowe bloczki postawie w kółko, postawie 4 znaki ronda. Reszta idzie dla mnie. Czemu by nie powtórzyć sukcesu z ulicy Żuławskiej? Czy ludzie są naprawde tak tępi? Codziennie tamtędy przejeżdżam i wierze że dało by rade. Do dzieła panowie!
W teorii wszystko sie (niby) zgadza. Te luki, promienie, OK. Problem w tym, ze inaczej patrzy sie na takie nietypowe rondo (Konopnickiej) z gory, inaczej z poziomu kierowcy (niskiego pojazdu). Oznakowanie poziome jezdni - jesli ono bedzie zatarte, slabo widoczne w deszczu, niejednoznaczne - jak ciagle ma to miejsce na rondach na Browarnej - no to mamy kolejne schrzanione skrzyzowanie w Miescie. Co do zadluzenia i permanentnego braku srodkow na rozwoj Elblaga - jak to jest, ze Olsztyn przebudowal sobie caly drogowy uklad, wlasnie konczy budowe sieci tramwajowej (z nowa zajezdnia i taborem Solarisa, za bagatela 500mln zl), juz planuja dalsza rozbudowe tramwajow, a u nas nie stac na remont paru skrzyzowan? A sukcesem jest przebudowa starego tramwaju? Cos tu jest NIE TAK PANOWIE, OJ NIE TAK!
Postawić znaki białą farbą narysować koło i będzie tanie rondo. Tak robią w całej ue jednak Elbląg jest bogaty i buduje za miliony . Jest się czym podzielić.