"Zawód taksówkarza, nawet po uwolnieniu to nie wolontariat i nie powinien być działalnością dostępną dla wszystkich" - to zdanie Horbaczewskiego to już po prostu skandal. Widać, że komuna broni swoich kolegów - emerytów mundurowych, którzy nie płacąc ZUS-u jeżdżą sobie na taksówkach. Horbaczewski chciałby jak za komuny decydować kto może co robić i właśnie przez takich ludzi realne bezrobocie w Elblągu wynosi ze 30%.
starych taksówkarzy powinno wysłać się na kurs z przepisów ruchu drogowego bo to co robią te zetafony na ulicach Elbląga to przechodzi ludzkie pojecie .
Jednym ze sposobów na walkę z bezrobociem i stworzeniem miejsc pracy dla mlodych , szczególnie absolwentów mógłby być zakaz pracy dla emerytów w zakladach nieprywatnych / urzedy ,oświata , przychodnie ,szpitale , jednostki podległe Urzędowi Miasta , itp./
Myslę ,że ponad 100 osób znalazłoby pracę . Praca mundurowych emerytów na taxi ,to także nieporozumienie i powinno być zdecydowanie ograniczone . Tworzenie nowych miejsc pracy powinno być priorytetem w pracy prezydentów Elbląga , a niestety nie jest .
nie ma rzeczy ważniejszej dla Elbląga . Manifestacje , likwidacje pomników ,czy zmiany nazw ulic nie wydostaną ludzi z panującej biedy .i nie wykupią leków ,nie zaplacą rachunków i wykupią żywności panowie prezydenci z PiS.
Wszystkie taxi powinny być w jednakowym kolorze malowanie na kosz przedsiębiorcy! Samochody powinny być pachnące wiek najstarszy powinien mieć 5lat .Taxówkarze powinni mieć jednolity strój .Tak powinny wyglądać elbląskie taxówki,obecnie to patologia a nie taxówkarze
Problem nie dotyczy samej ceny szkolenie ale i materiału jaki jest do opanowanie szczególnie tak zwanej topografii. Procedury Urzędu Pracy nie przewidują o ile wiem dotacji na taxi a koszt szkolenia przy koszcie zakupu samochodu taxometru z kasą fiskalną i radia korporacyjnego nie są małe . Nie wiadomo też ilu taksówkarzy to faktycznie emeryci z dochodami a ilu się z tego utrzymuje oraz jak zwiększenie ilości taksówek wpłynie na cenę usług a co za tym idzie na dochody obecnie funkcjonujących taksówek. Niestety te dne wymagają zebrania bo nie wiem czy nad wnioskiem procedowała Komisja Gospodarcza Rady Miasta. Może poprosić o stanowisko Pan Klima i zrobić wywiady z korporacjami taksówkowymi których kilka jest w Elblągu ?
Emeryci mundurowi zakaz pracy !!! jak to wygląda, kiedyś kapitan a teraz pracownik ochrony ( w hipermarkecie lub jednostce wojskowej ) , taksówkarz trzeba było siedzieć w resorcie !!! albo ZAWIESIĆ EMERYTURĘ !!!
człowieku niewiem czego sie nacpałes ale to nie usa a wszystkie auta na taxi w naszym miescie to auta prywatne a nie korporacyjne i sa w elblagu taksówki do których miło wsiadac kierowca dobrze ubrany auto czyste i pachnace moze poprostu nie trafiłes i co wynika z mojch obserwacj ze młody kierowca taxi jest lepiej wychowany bardziej uprzejmy i nastawiony pro do klijenta niz ci starzy kierowcy jest w naszym miescie kilkadziesiat takich kierowców w kilku korporacjach
KIEDY na tym odcinku trawnika pojawią się tory tramwajowe w stronę 12.lutego ????
"Zawód taksówkarza, nawet po uwolnieniu to nie wolontariat i nie powinien być działalnością dostępną dla wszystkich" - to zdanie Horbaczewskiego to już po prostu skandal. Widać, że komuna broni swoich kolegów - emerytów mundurowych, którzy nie płacąc ZUS-u jeżdżą sobie na taksówkach. Horbaczewski chciałby jak za komuny decydować kto może co robić i właśnie przez takich ludzi realne bezrobocie w Elblągu wynosi ze 30%.
starych taksówkarzy powinno wysłać się na kurs z przepisów ruchu drogowego bo to co robią te zetafony na ulicach Elbląga to przechodzi ludzkie pojecie .
Jednym ze sposobów na walkę z bezrobociem i stworzeniem miejsc pracy dla mlodych , szczególnie absolwentów mógłby być zakaz pracy dla emerytów w zakladach nieprywatnych / urzedy ,oświata , przychodnie ,szpitale , jednostki podległe Urzędowi Miasta , itp./ Myslę ,że ponad 100 osób znalazłoby pracę . Praca mundurowych emerytów na taxi ,to także nieporozumienie i powinno być zdecydowanie ograniczone . Tworzenie nowych miejsc pracy powinno być priorytetem w pracy prezydentów Elbląga , a niestety nie jest . nie ma rzeczy ważniejszej dla Elbląga . Manifestacje , likwidacje pomników ,czy zmiany nazw ulic nie wydostaną ludzi z panującej biedy .i nie wykupią leków ,nie zaplacą rachunków i wykupią żywności panowie prezydenci z PiS.
Wszystkie taxi powinny być w jednakowym kolorze malowanie na kosz przedsiębiorcy! Samochody powinny być pachnące wiek najstarszy powinien mieć 5lat .Taxówkarze powinni mieć jednolity strój .Tak powinny wyglądać elbląskie taxówki,obecnie to patologia a nie taxówkarze
Problem nie dotyczy samej ceny szkolenie ale i materiału jaki jest do opanowanie szczególnie tak zwanej topografii. Procedury Urzędu Pracy nie przewidują o ile wiem dotacji na taxi a koszt szkolenia przy koszcie zakupu samochodu taxometru z kasą fiskalną i radia korporacyjnego nie są małe . Nie wiadomo też ilu taksówkarzy to faktycznie emeryci z dochodami a ilu się z tego utrzymuje oraz jak zwiększenie ilości taksówek wpłynie na cenę usług a co za tym idzie na dochody obecnie funkcjonujących taksówek. Niestety te dne wymagają zebrania bo nie wiem czy nad wnioskiem procedowała Komisja Gospodarcza Rady Miasta. Może poprosić o stanowisko Pan Klima i zrobić wywiady z korporacjami taksówkowymi których kilka jest w Elblągu ?
Emeryci mundurowi zakaz pracy !!! jak to wygląda, kiedyś kapitan a teraz pracownik ochrony ( w hipermarkecie lub jednostce wojskowej ) , taksówkarz trzeba było siedzieć w resorcie !!! albo ZAWIESIĆ EMERYTURĘ !!!
Dla emerytowanych trepów obowiązkowy kurs kultury osobistej.
Pseudokurs ważniejszy od badań psychotechnicznych. Tylko w Elblągu to możliwe.
człowieku niewiem czego sie nacpałes ale to nie usa a wszystkie auta na taxi w naszym miescie to auta prywatne a nie korporacyjne i sa w elblagu taksówki do których miło wsiadac kierowca dobrze ubrany auto czyste i pachnace moze poprostu nie trafiłes i co wynika z mojch obserwacj ze młody kierowca taxi jest lepiej wychowany bardziej uprzejmy i nastawiony pro do klijenta niz ci starzy kierowcy jest w naszym miescie kilkadziesiat takich kierowców w kilku korporacjach