Budujcie bus- pasy i po problemie.Na dodatek jak piszemy budujcie przejścia podziemne lub nadziemne to rządzący olewacie nas piszących.Wiadomo nie od dziś że samochodów będzie przybywać i będą korki jeszcze większe .Piesi jakoś przejdą ale kierowcy im współczujmy bo rządzący nie mają wyobrażni.Ten przystanek na zdjęciu ukazuje bezmózgowie gdzie jest przystanek a gdzie wysepka do zatrzymywania autobusu.ABSURD.
Najbardziej chore w tym kraju jest to, że jak nic nie jedzie i tak musisz stać jak głupek na czerwonym bo panowie policjanci tylko na to czekają ;p Kiedy w tym kraju będzie normalnie pytam się ja?
Najgorsze jest to , ze co rusz mieszkańcy problem z światłami zgłaszają , w kółko te same tematy, problemy ... a urzędnicy to w d... to mają . To jest dopiero opór materii !! Kiedyś poszedłem na dyżur Pani Radnej odnośnie ewentualnych świateł na skrzyżowaniu Wiejskiej I Odrodzenia I zostało to zatwierdzone po kilku latach , a gdzie postawili światła ??? Ręce opadają, jakby urzędnik przeszedł się na miejsce ewentualnej inwestycji, to może by zrozumiał ??? Chociaż ... nie jestem pewien. Ale skoro , przeszkadza po drodze biurko .... to jak tam dojść ??? I tak to w Naszym Elblągu się kręci , kołem "kwadratowym"
Chciałbym przypomnieć ze radny turlej ,obiecywal w 2010 roku zielona fale! była to jego obietnica wyborcza której przez 3 lata ***zenia w stolek nie spelnil. Nie wiem jakim cudem oon się powrotnie wturlal do tego ratusza po referendum, ale mam nadzieje ze mieszkancy go z tej zielonej fali rozlicza już w przyszłych wyborach. poki co on i jego partyjni koledzy chcą rozliczać wilka po kilku miesiącach a sami hipokryci nie spełnili swoich obietnic sprzed kilku lat!!
i mają racje w UM - wazniejsze jest płynne utrzymanie ruchu glownej ulicy a nie pobocznej - jakby poboczna miala zielone, to główna musiałaby miec czerwone i wiecej osob by narzekalo - tutaj jedyną glupota to bylo zrobienie przejścia dla pieszych przed przystankiem a nie za przystankiem (jak bylo poprzednio) - taka sama glupota jest jużod dawna na torowiskach, gdzie tramwaj najpierw zatrzymuje siena czerwonym a zaraz za skrzyżowaniem ma przystanek - jakiś debil od dluzszego czasu tak projektuje drogi, a inny debil to zatwierdza i my wszyscy musimy się przez dwóch debili meczyć (Wilk powinien takich pajacow namierzyć i wywalić aby więcej debilizmow nie tworzyli w naszym mieście - a elblążanie jeśli chcą miec porzadek i normalność, to powinni w tym Wilka wspierać)
pampi - tak w ogóle, to światla zarowno na skrzyżowaniu Wiejsk-Odrodzenia, jak i tam gdzie teraz postawili na przejściu na Odrodzenia - W OBU MIEJSCACH SĄ POTRZEBNE TAM ŚWIATLA JAK DZIURA W MOŚCIE - na prawde nie wiem, co Ciebie sklonilo aby namawiać kogokolwiek do postawienia tam światel? Przecież to absurd, tam nie ma zadnego problemu z płynnościa samochodow, a jeżdżę tamtędy często. Jeśli juzcośmiałbym tam robić to poserzyłbym troche Odrodzenia na tym skrzyżowaniu aby zrobić dodatkowy pas ruchu dla skręcajacych w lewo z Odrodzenia w Wiejską (ale i bez tego nie jest źle) - I NIC KOMPLETNIE TAM WIECEJ NIE TRZEBA ROBIĆ
~ elblążanin/patriota oczywiście , że po części masz rację . Te ustawienie świateł co teraz jest to ..nie bardzo ma sens ale to nie mój wymysł , jak, już kombinowali aby nie realizować świateł na całym skrzyżowaniu Wiejskiej z Odrodzenia ( koszty ) to te światła powinny być ustawione tam , gdzie doszło do wypadku śmiertelnego i potrącania nastolatki . Natomiast płynność ruchu na Odrodzenia przy kompleksowym ustawieniu świateł z tym by nie było żadnego problemu to zależy jak je ustawisz , które dłużej a które krócej a po godzinach np 18 i w dni wolne, żółte pulsujące , jak Nad Jarem. Generalnie chodziło mi o to aby poprawić bezpieczeństwo pieszych na przejściach dla pieszych na tym skrzyżowaniu . Pozdrawiam.
ty patriota: "gdzie tramwaj najpierw zatrzymuje siena czerwonym a zaraz za skrzyżowaniem ma przystanek?" - cała dąbka jest zrobiona tak, że przystanki tramwajowe są przed światłami i o to samo w przypadku przystanku opisanego w artykule chodzi autorowi.
wELBLĄGU dwuetapowe przejścia powinne być zlikwidowane, to są za krótkie przejścia na dwa etapy
Budujcie bus- pasy i po problemie.Na dodatek jak piszemy budujcie przejścia podziemne lub nadziemne to rządzący olewacie nas piszących.Wiadomo nie od dziś że samochodów będzie przybywać i będą korki jeszcze większe .Piesi jakoś przejdą ale kierowcy im współczujmy bo rządzący nie mają wyobrażni.Ten przystanek na zdjęciu ukazuje bezmózgowie gdzie jest przystanek a gdzie wysepka do zatrzymywania autobusu.ABSURD.
Ludzie takie rzeczy to tylko w Polsce. Nie ma co się dziwić.
Najbardziej chore w tym kraju jest to, że jak nic nie jedzie i tak musisz stać jak głupek na czerwonym bo panowie policjanci tylko na to czekają ;p Kiedy w tym kraju będzie normalnie pytam się ja?
Najgorsze jest to , ze co rusz mieszkańcy problem z światłami zgłaszają , w kółko te same tematy, problemy ... a urzędnicy to w d... to mają . To jest dopiero opór materii !! Kiedyś poszedłem na dyżur Pani Radnej odnośnie ewentualnych świateł na skrzyżowaniu Wiejskiej I Odrodzenia I zostało to zatwierdzone po kilku latach , a gdzie postawili światła ??? Ręce opadają, jakby urzędnik przeszedł się na miejsce ewentualnej inwestycji, to może by zrozumiał ??? Chociaż ... nie jestem pewien. Ale skoro , przeszkadza po drodze biurko .... to jak tam dojść ??? I tak to w Naszym Elblągu się kręci , kołem "kwadratowym"
Chciałbym przypomnieć ze radny turlej ,obiecywal w 2010 roku zielona fale! była to jego obietnica wyborcza której przez 3 lata ***zenia w stolek nie spelnil. Nie wiem jakim cudem oon się powrotnie wturlal do tego ratusza po referendum, ale mam nadzieje ze mieszkancy go z tej zielonej fali rozlicza już w przyszłych wyborach. poki co on i jego partyjni koledzy chcą rozliczać wilka po kilku miesiącach a sami hipokryci nie spełnili swoich obietnic sprzed kilku lat!!
i mają racje w UM - wazniejsze jest płynne utrzymanie ruchu glownej ulicy a nie pobocznej - jakby poboczna miala zielone, to główna musiałaby miec czerwone i wiecej osob by narzekalo - tutaj jedyną glupota to bylo zrobienie przejścia dla pieszych przed przystankiem a nie za przystankiem (jak bylo poprzednio) - taka sama glupota jest jużod dawna na torowiskach, gdzie tramwaj najpierw zatrzymuje siena czerwonym a zaraz za skrzyżowaniem ma przystanek - jakiś debil od dluzszego czasu tak projektuje drogi, a inny debil to zatwierdza i my wszyscy musimy się przez dwóch debili meczyć (Wilk powinien takich pajacow namierzyć i wywalić aby więcej debilizmow nie tworzyli w naszym mieście - a elblążanie jeśli chcą miec porzadek i normalność, to powinni w tym Wilka wspierać)
pampi - tak w ogóle, to światla zarowno na skrzyżowaniu Wiejsk-Odrodzenia, jak i tam gdzie teraz postawili na przejściu na Odrodzenia - W OBU MIEJSCACH SĄ POTRZEBNE TAM ŚWIATLA JAK DZIURA W MOŚCIE - na prawde nie wiem, co Ciebie sklonilo aby namawiać kogokolwiek do postawienia tam światel? Przecież to absurd, tam nie ma zadnego problemu z płynnościa samochodow, a jeżdżę tamtędy często. Jeśli juzcośmiałbym tam robić to poserzyłbym troche Odrodzenia na tym skrzyżowaniu aby zrobić dodatkowy pas ruchu dla skręcajacych w lewo z Odrodzenia w Wiejską (ale i bez tego nie jest źle) - I NIC KOMPLETNIE TAM WIECEJ NIE TRZEBA ROBIĆ
~ elblążanin/patriota oczywiście , że po części masz rację . Te ustawienie świateł co teraz jest to ..nie bardzo ma sens ale to nie mój wymysł , jak, już kombinowali aby nie realizować świateł na całym skrzyżowaniu Wiejskiej z Odrodzenia ( koszty ) to te światła powinny być ustawione tam , gdzie doszło do wypadku śmiertelnego i potrącania nastolatki . Natomiast płynność ruchu na Odrodzenia przy kompleksowym ustawieniu świateł z tym by nie było żadnego problemu to zależy jak je ustawisz , które dłużej a które krócej a po godzinach np 18 i w dni wolne, żółte pulsujące , jak Nad Jarem. Generalnie chodziło mi o to aby poprawić bezpieczeństwo pieszych na przejściach dla pieszych na tym skrzyżowaniu . Pozdrawiam.
ty patriota: "gdzie tramwaj najpierw zatrzymuje siena czerwonym a zaraz za skrzyżowaniem ma przystanek?" - cała dąbka jest zrobiona tak, że przystanki tramwajowe są przed światłami i o to samo w przypadku przystanku opisanego w artykule chodzi autorowi.