A po całkowitym zakończeniu prac i oddaniu tego skandalu budowlanego do użytku , przystąpimy do odkopywania sieci odprowadzania wody z nowo przebudowanych ulic w celu ich udrożnienia. Jeżeli przedstawiciele wykonawcy i inwestora się ze mną nie zgadzają to po najbliższym deszczu zapraszam na rekonesans z lokalną telewizja po ulicach , Robotnicza , Pocztowa, Dolna ,Płk Dąbka. .
Dzisiaj napisali że "przejścia nie ma", ale żadnej informacji gdzie jest te nowe przejście. Totalny burdel bez żadnego nadzoru, niby cotygodniowego, tego panusia od gospodarki. Oddajcie kasę na stadion złodzieje.
na skrzyzowaniu ogolnej z korczaka, przez cale wakacje budowlancy majstrowali cos przy torach , po zakonczeniu ich prac pozostawili uskok, tzn tory sa wyzej a jezdnia nizej, gdy skreca sie z orolnej w lewo do cerfura to samochowy wybijane sa w gore. przed remontem tego nie bylo? czy jakas łajzza za to odpowie?czy łajza budowlana zostanie ukarana i wkoncu czy zostanie to naprawione??? szok, co sie wyprawia w tym miescie, nad tymi budowlancami nikt nie panuje, samowola i tandeta. ale przeciez ktos z ratusza sie podpisuje pod tymi bublami?pytanie tylko kto?
A ja osobiście nie chcę żeby wróciły na Królewiecką tramwaje .....jeszcze się nie nacieszyłam brakiem dudnienia,dzwonienia,telepania i drgania pod oknami :)
Chciałbym poprosić redakcję portalu o interwencję ( bo od czasu zmiany władzy w ratuszu nikt nie reaguje na interwencje ) w sprawie odcinka ul. Królewieckiej od ul. 12-lutego w dół do ul. Pocztowej i nie chodzi tu o prace realizowane przez powyższego inwestora, a działania rodzimych firm ( WiK i Tramwaje). Chodząc codziennie do pracy tym odcinkiem Królewieckiej byłem świadkiem jak ww firmy urządziły sobie poligon doświadczalny dla swych psełdo remontów . Najpierw jedna rozkopała ulicę w kilkudziesięciu miejscach, a potem druga wymieniała odcinek torów. Skutek jest taki , że w ulicy , która nigdy nie była piękna , przybyło dziesiątki dziur i nierówności, ciężkim sprzętem zdegradowano resztę chodników. Naprawa ulicy polegała na zasypywaniu dziur piaskiem i kładzeniu asfaltu na piach.
A po całkowitym zakończeniu prac i oddaniu tego skandalu budowlanego do użytku , przystąpimy do odkopywania sieci odprowadzania wody z nowo przebudowanych ulic w celu ich udrożnienia. Jeżeli przedstawiciele wykonawcy i inwestora się ze mną nie zgadzają to po najbliższym deszczu zapraszam na rekonesans z lokalną telewizja po ulicach , Robotnicza , Pocztowa, Dolna ,Płk Dąbka. .
To kiedy konkretnie tramwaj pojedzie górą dąbka nad jar .
Kopik przecież wyraźnie piszą "koniec października" czyli realnie poczatek grudnia 2012!!!!;)
Dzisiaj napisali że "przejścia nie ma", ale żadnej informacji gdzie jest te nowe przejście. Totalny burdel bez żadnego nadzoru, niby cotygodniowego, tego panusia od gospodarki. Oddajcie kasę na stadion złodzieje.
na skrzyzowaniu ogolnej z korczaka, przez cale wakacje budowlancy majstrowali cos przy torach , po zakonczeniu ich prac pozostawili uskok, tzn tory sa wyzej a jezdnia nizej, gdy skreca sie z orolnej w lewo do cerfura to samochowy wybijane sa w gore. przed remontem tego nie bylo? czy jakas łajzza za to odpowie?czy łajza budowlana zostanie ukarana i wkoncu czy zostanie to naprawione??? szok, co sie wyprawia w tym miescie, nad tymi budowlancami nikt nie panuje, samowola i tandeta. ale przeciez ktos z ratusza sie podpisuje pod tymi bublami?pytanie tylko kto?
A ja osobiście nie chcę żeby wróciły na Królewiecką tramwaje .....jeszcze się nie nacieszyłam brakiem dudnienia,dzwonienia,telepania i drgania pod oknami :)
Chciałbym poprosić redakcję portalu o interwencję ( bo od czasu zmiany władzy w ratuszu nikt nie reaguje na interwencje ) w sprawie odcinka ul. Królewieckiej od ul. 12-lutego w dół do ul. Pocztowej i nie chodzi tu o prace realizowane przez powyższego inwestora, a działania rodzimych firm ( WiK i Tramwaje). Chodząc codziennie do pracy tym odcinkiem Królewieckiej byłem świadkiem jak ww firmy urządziły sobie poligon doświadczalny dla swych psełdo remontów . Najpierw jedna rozkopała ulicę w kilkudziesięciu miejscach, a potem druga wymieniała odcinek torów. Skutek jest taki , że w ulicy , która nigdy nie była piękna , przybyło dziesiątki dziur i nierówności, ciężkim sprzętem zdegradowano resztę chodników. Naprawa ulicy polegała na zasypywaniu dziur piaskiem i kładzeniu asfaltu na piach.