Dlaczego szanowna redakcja nie napsze, że podstawowym elementem wizerunkowym - zgodnie ze strategią promocji - jest OWSIKO LOGO Elbląga? Znak stosowany jest aktualnie na wszelkich materiałach promocyjnych oraz gadgetach. Firmuje markę miasta Made in Elblag. Czy należy rozumieć, że OWSIKO LOGO, przyjęte w kontrowersyjnych okolicznościach (internetowo wyklikany nocą plebiscyt z amatorskimi projektami) zostanie na stałe? Znak jest wtórny pod względem koncepcyjnym a do tego słaby pod względem graficznym i marketingowym. Proszę zapytać, za jaką będzie zrealizowana usługa wykonania materiałów promocyjnych z OWSIKO LOGO Elbląga, ponieważ w zawiadomieniu o wyborze najkorzystniejszej oferty takiej informacji urząd miasta nie podaje (http://um-elblag.samorzady.pl/art/id/27922).
Dlaczego szanowna redakcja nie napsze, że podstawowym elementem wizerunkowym - zgodnie ze strategią promocji - jest OWSIKO LOGO Elbląga? Znak stosowany jest aktualnie na wszelkich materiałach promocyjnych oraz gadgetach. Firmuje markę miasta Made in Elblag. Czy należy rozumieć, że OWSIKO LOGO, przyjęte w kontrowersyjnych okolicznościach (internetowo wyklikany nocą plebiscyt z amatorskimi projektami) zostanie na stałe? Znak jest wtórny pod względem koncepcyjnym a do tego słaby pod względem graficznym i marketingowym. Proszę zapytać, za jaką będzie zrealizowana usługa wykonania materiałów promocyjnych z OWSIKO LOGO Elbląga, ponieważ w zawiadomieniu o wyborze najkorzystniejszej oferty takiej informacji urząd miasta nie podaje (http://um-elblag.samorzady.pl/art/id/27922).
Fajne logo jest na tym elbląskim fejsbuku www.facebook.pl/elblazanie