Ulgi są dla podatników płacacych podatki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ulga czyli zwrot podatku ZAPŁACONEGO ,bo jak może otrzymać ulgę (podatek ) ktoś kto nie zapłacił żadnego podatku !
Szanowny WYBORCO, w przyrodzie i inwestycjach miejskich jest związek przyczynowo-skutkowy.Przebudowa 503 i 504 została rozpoczęta w tej kadencji, ale najpierw były lata projektowe i pozyskiwania środków unijnych. W tych projektach było przewidziane takie właśnie rozwiązania co do trakcji. Jest ona wybitnie zapóźniona; od 2007 roku nie realizowano, tego co zaplanowano.A więc:Fromborską,górną Królewiecką,Odrodzenia,12 Lutego-Grota, no i nowe wagony.Dzisiaj to kumulacja potrzeb,a o możliwościach mówił powyżej przewodniczący Janusz Nowak. Plan transportu na l.2013-2020 nas nie zadowala. W kazdym razie 12 Lutego-Grota jest zaplanowana w l. 2013-2015(11,5mln). Remont 504 jest wykonywany w przewidywaniu położenia tam trakcji, nawet na skrzyżowaniu przy Feniksie.Wystarczy naciąć. Pozdrowienia.
Szanowni państwo z pis i sld zjednoczyć siły ponad podziałami dla dobra miasta.Stoicie przed ogromną szansą pozbycia się z życia publicznego i rozliczenia wszystkich przekrętów obecnej ekipy kolesi.
-ustawione konkursy w oświacie
-ustawiony konkurs na dyr.MPO
-praca dla żony prezesa epec w ZBK
-wycieczki z nowaczyk trawel(Dubaj,Chiny,Szwajcaria)
-praca dla Nowaczykowej w WORD
-nominacje tancerzy
-zadłużenie miasta
-podwyżki ZBK
-rozpier. miasta
-picie i zabawa za pieniądze podatników
-SOJA W UM
Szanowny Panie KLIM. Nie zrozumiał Pan mojego pytania albo jest ono niewygodne dla ratuszowych. Chodzi mi o to dlaczego w ramach prowadzonych inwestycji nie kładzie się torów tramwajowych na Grota - Roweckiego w celu połączenia Pocztowej z Traugutta ( jak to zakładają plany wieloletnie ) a kładzie się je na 1 - Maja - po co aby je zdemontować po paru latach oraz ryć na nowo Grota - Roweckiego , Pocztową i 1 - Maja.- przecież to rażąca niegospodarność Was - ratuszowych. Wystarczyło trochę pomyśleć i nie wyrzucać milionów w błoto. Czyżby myślenie w ratuszu powodowało cierpienia. CO PAN I INNI NA TO. Pozdrawiam.
Pani Klaro gdyby zrobili przejście dla pieszych na moście Unii Europejskiej (co dla każdego normalnego człowiek wydawało by się normalne) nie było by pretekstu budowy kładek na Starym Mieście id itp.A tak naprawdę zapewne rozeszło się o kasę , jak zwykle. POzdrawiam.
Panie Wyborco.Ma Pan wiele racji, ale w dotychczasowym Planie Transportu Publicznego(do 2013) nie było połączenia Pocztowa-Armii Krajowej-Grota.Była natomiast modernizacja Plac Słowiański-Pocztowa-Robotnicza. I to jest realizowane z ciągiem 503.W nowym Planie 2013-2020 jest Aleja Armii Krajowej w l.2015-2020( 5 mln), czyli podłączenie do 12 Lutego-Grota. O likwidacji 1 Maja nie ma mowy w dokumentach. Powtarzam:ma Pan sporo racji co do dublowania prac w tym samym miejscu. Zadawałem to pytanie podczas informacyjnego objazdu. Odpowiedź: budowa trakcji jest przewidywana podczas dzisiejszych prac. Natomiast prywatnie moje zdanie:wątpię w rozmach budowlano-modernizacyjny. Może uda się 12 Lutego. Czy kolejna RM pozwoli na skrajne zadłużanie? A przecież jeszcze nie ujęta linia nr 2 ,itp. Pozdr.
"Janusz Nowak (SLD): " Referendum, bez względu na to, jaki będzie jego wynik niczego nie otwiera, ani niczego nie zamyka"" co to za wyPOwiedź ?? Mowa - woda , składu , logiki przesłania "zero" . Zwykły bełkot nie wnoszący nic. Co autor słów miał na myśli ?? Pewnie sam nie wie. Może POwiedzmy tak : " Referendum, bez względu na to, jaki będzie jego wynik niczego nie otwiera, " Referendum to ostrzeżenie dla Was z Ratusza, że patrzymy Wam na ręce i nie przymykamy oczu na wasze POstępki ; " ani niczego nie zamyka " hmmm...aby na pewno ?? Nie zamknie co niektórym drzwi do Ratusza itp.itd.? Przed referendum robicie ludziom wodę z mózgu, celem ratowania swych POsadek, nie zależnie od przynależności partyjnej. Mam dla Was złą wiadomość . Elblążanie to nie głupcy, którymi można manipulować.
Szanowny Panie Klim. Z tego co Pan pisze wynika ,że w ratuszu nie myślicie po gospodarsku. Czy to ,że czegoś nie ma w planach zwalania kogoś od myślenia. Około trzech lat temu wydano dużo publicznych pieniędzy na przebudowę Gen. Bema i rogu 1 i 3 Maja. W ramach tych prac wyprowadzono tory na Grota - Roweckiego oraz postawiono slupy trakcyjne. Dwa lata temu rozpoczęto przebudowę skrzyżowania Grota - Roweckiego z 12 - Lutego , którą ukończono w zeszłym roku. W zeszłym roku rozpoczęto przebudowę Pocztowej (503) . Logicznym jest więc , że nie należało kłaść torów na Pocztowej i 1- Maja ( rozwalając przy okazji ruch tramwajów w całym mieście) a położyć tory na Grota - Roweckiego (pozostawiając Pocztową w spokoju ) a następnie t.j w tym roku (po uporaniu się z 12 -Lutego) wziąć się za resztę.
15 marca coraz bliżej, można będzie znowu podnieść podatki, tym razem od garaży: http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/686255,podatek_od_nieruchomosci_za_dwa_tygodnie_za_garaz_zaplacisz_wiecej_niz_za_mieszkanie.html
Wyborca to nasz Pan.Więc przed wyjściem na sesję.Naprawdę mamy punkt styczny. Logika jest potrzebna. W naszych planach można ,i trzeba zmieniać. Natomiast projekty ze środkami unijnymi ,to-jak pisałem-to lata podchodów. 503 kosztuje 105 mln, a 504-15mln. Zmian nie wprowadzi się z marszu, to niestety też, długotrwały proces, w którym można stracić te środki.To tak jak z Modrzewiną, gdzie trzeba było "ciągnąć" laboratoria za kilkanaście milionów. Co do 503;np. można byłoby zrezygnować z dodatkowej drogi wzdłuż ściany "zamechowskiej". To oszczędności. Niestety, j.w. Nie bronię i nie utożsamiam się jednak z częścią inwestycji.Robilibyśmy to inaczej, nie są to stwierdzenia koniunkturalne. Ratusz decyzyjny to jednak nie tylko my. To co proponujemy, nie odkładamy na półkę. Pozdrawiawiam.
Ulgi są dla podatników płacacych podatki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ulga czyli zwrot podatku ZAPŁACONEGO ,bo jak może otrzymać ulgę (podatek ) ktoś kto nie zapłacił żadnego podatku !
Szanowny WYBORCO, w przyrodzie i inwestycjach miejskich jest związek przyczynowo-skutkowy.Przebudowa 503 i 504 została rozpoczęta w tej kadencji, ale najpierw były lata projektowe i pozyskiwania środków unijnych. W tych projektach było przewidziane takie właśnie rozwiązania co do trakcji. Jest ona wybitnie zapóźniona; od 2007 roku nie realizowano, tego co zaplanowano.A więc:Fromborską,górną Królewiecką,Odrodzenia,12 Lutego-Grota, no i nowe wagony.Dzisiaj to kumulacja potrzeb,a o możliwościach mówił powyżej przewodniczący Janusz Nowak. Plan transportu na l.2013-2020 nas nie zadowala. W kazdym razie 12 Lutego-Grota jest zaplanowana w l. 2013-2015(11,5mln). Remont 504 jest wykonywany w przewidywaniu położenia tam trakcji, nawet na skrzyżowaniu przy Feniksie.Wystarczy naciąć. Pozdrowienia.
Szanowni państwo z pis i sld zjednoczyć siły ponad podziałami dla dobra miasta.Stoicie przed ogromną szansą pozbycia się z życia publicznego i rozliczenia wszystkich przekrętów obecnej ekipy kolesi. -ustawione konkursy w oświacie -ustawiony konkurs na dyr.MPO -praca dla żony prezesa epec w ZBK -wycieczki z nowaczyk trawel(Dubaj,Chiny,Szwajcaria) -praca dla Nowaczykowej w WORD -nominacje tancerzy -zadłużenie miasta -podwyżki ZBK -rozpier. miasta -picie i zabawa za pieniądze podatników -SOJA W UM
Szanowny Panie KLIM. Nie zrozumiał Pan mojego pytania albo jest ono niewygodne dla ratuszowych. Chodzi mi o to dlaczego w ramach prowadzonych inwestycji nie kładzie się torów tramwajowych na Grota - Roweckiego w celu połączenia Pocztowej z Traugutta ( jak to zakładają plany wieloletnie ) a kładzie się je na 1 - Maja - po co aby je zdemontować po paru latach oraz ryć na nowo Grota - Roweckiego , Pocztową i 1 - Maja.- przecież to rażąca niegospodarność Was - ratuszowych. Wystarczyło trochę pomyśleć i nie wyrzucać milionów w błoto. Czyżby myślenie w ratuszu powodowało cierpienia. CO PAN I INNI NA TO. Pozdrawiam.
Pani Klaro gdyby zrobili przejście dla pieszych na moście Unii Europejskiej (co dla każdego normalnego człowiek wydawało by się normalne) nie było by pretekstu budowy kładek na Starym Mieście id itp.A tak naprawdę zapewne rozeszło się o kasę , jak zwykle. POzdrawiam.
Panie Wyborco.Ma Pan wiele racji, ale w dotychczasowym Planie Transportu Publicznego(do 2013) nie było połączenia Pocztowa-Armii Krajowej-Grota.Była natomiast modernizacja Plac Słowiański-Pocztowa-Robotnicza. I to jest realizowane z ciągiem 503.W nowym Planie 2013-2020 jest Aleja Armii Krajowej w l.2015-2020( 5 mln), czyli podłączenie do 12 Lutego-Grota. O likwidacji 1 Maja nie ma mowy w dokumentach. Powtarzam:ma Pan sporo racji co do dublowania prac w tym samym miejscu. Zadawałem to pytanie podczas informacyjnego objazdu. Odpowiedź: budowa trakcji jest przewidywana podczas dzisiejszych prac. Natomiast prywatnie moje zdanie:wątpię w rozmach budowlano-modernizacyjny. Może uda się 12 Lutego. Czy kolejna RM pozwoli na skrajne zadłużanie? A przecież jeszcze nie ujęta linia nr 2 ,itp. Pozdr.
"Janusz Nowak (SLD): " Referendum, bez względu na to, jaki będzie jego wynik niczego nie otwiera, ani niczego nie zamyka"" co to za wyPOwiedź ?? Mowa - woda , składu , logiki przesłania "zero" . Zwykły bełkot nie wnoszący nic. Co autor słów miał na myśli ?? Pewnie sam nie wie. Może POwiedzmy tak : " Referendum, bez względu na to, jaki będzie jego wynik niczego nie otwiera, " Referendum to ostrzeżenie dla Was z Ratusza, że patrzymy Wam na ręce i nie przymykamy oczu na wasze POstępki ; " ani niczego nie zamyka " hmmm...aby na pewno ?? Nie zamknie co niektórym drzwi do Ratusza itp.itd.? Przed referendum robicie ludziom wodę z mózgu, celem ratowania swych POsadek, nie zależnie od przynależności partyjnej. Mam dla Was złą wiadomość . Elblążanie to nie głupcy, którymi można manipulować.
Szanowny Panie Klim. Z tego co Pan pisze wynika ,że w ratuszu nie myślicie po gospodarsku. Czy to ,że czegoś nie ma w planach zwalania kogoś od myślenia. Około trzech lat temu wydano dużo publicznych pieniędzy na przebudowę Gen. Bema i rogu 1 i 3 Maja. W ramach tych prac wyprowadzono tory na Grota - Roweckiego oraz postawiono slupy trakcyjne. Dwa lata temu rozpoczęto przebudowę skrzyżowania Grota - Roweckiego z 12 - Lutego , którą ukończono w zeszłym roku. W zeszłym roku rozpoczęto przebudowę Pocztowej (503) . Logicznym jest więc , że nie należało kłaść torów na Pocztowej i 1- Maja ( rozwalając przy okazji ruch tramwajów w całym mieście) a położyć tory na Grota - Roweckiego (pozostawiając Pocztową w spokoju ) a następnie t.j w tym roku (po uporaniu się z 12 -Lutego) wziąć się za resztę.
15 marca coraz bliżej, można będzie znowu podnieść podatki, tym razem od garaży: http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/686255,podatek_od_nieruchomosci_za_dwa_tygodnie_za_garaz_zaplacisz_wiecej_niz_za_mieszkanie.html
Wyborca to nasz Pan.Więc przed wyjściem na sesję.Naprawdę mamy punkt styczny. Logika jest potrzebna. W naszych planach można ,i trzeba zmieniać. Natomiast projekty ze środkami unijnymi ,to-jak pisałem-to lata podchodów. 503 kosztuje 105 mln, a 504-15mln. Zmian nie wprowadzi się z marszu, to niestety też, długotrwały proces, w którym można stracić te środki.To tak jak z Modrzewiną, gdzie trzeba było "ciągnąć" laboratoria za kilkanaście milionów. Co do 503;np. można byłoby zrezygnować z dodatkowej drogi wzdłuż ściany "zamechowskiej". To oszczędności. Niestety, j.w. Nie bronię i nie utożsamiam się jednak z częścią inwestycji.Robilibyśmy to inaczej, nie są to stwierdzenia koniunkturalne. Ratusz decyzyjny to jednak nie tylko my. To co proponujemy, nie odkładamy na półkę. Pozdrawiawiam.