DZIWI mnie, dlaczego ulice: Brzeską i Piłsudskiego nie przebudowano na dwupasmową, dlaczego nie ma tam zatok dla autobusów a skrzyżowania z ul. Konopnickiej i Beniowskiego oraz Królewiecką sa nieregularne i niebezpieczne. A miejsce jest... Dlaczego most UE nie ma chodników i tras dla rowerów? Dlaczego Królewiecka od Fromborskiej jest tak wąską szosą, pomimo miejsca na drugą nitkę? I dlaczego tramwaj mam kończc się pętlą przy ul Moniuszki, zamiast jechac dalej do Ogólnej albo i do Próchnika? Wszystkie te miejsca zosatły w latach 90 i dalszych przebudowane, jednak zrobiono to byle jak. Taki odwieczny elbląski minimalizm.
Kasy ma modernizację torów tramwajowych linii numer 2 podobno nie ma, ale na budowę nowej pętli są. Urzędnicy, zabierajcie swoje ręce od tej historycznej linii. Póki co, to potraficie jedynie niszczyć. Nadzieja w tym, że dzięki referendum Witek oraz jemu podobni wylecą ze stanowisk z hukiem.
obiektywny - wskazana przez Ciebie trasa jest oczywiście najlepszą i taka powinna być realizowana , tym bardziej ,że od 2 miesięcy teren placu ćwiczeń i boisko przez które od skrzyzowania Rawska / Grottgera / Łęczycka powinna iść tzw mala obwodnica został przez wojsko opuszczony.
A więc do dzieła .
BEZ ŚCIEM PROSZĘ - co to za jakaś dziwna ochota poszerzać drogi w mieście. jakąś szkołę skończyłeś? jesteś specjalistą od budowy dróg czy transportu? na zachodzie nie poszerza się dróg, wręcz odwrotnie - zwęża się pasy dla samochodów. ba, nawet tory tramwajowe są wbudowane w ulice... ludzie, skończcie z pomysłami poszerzania dróg. to wcale nie pomaga rozwiązać korków w mieście. dobry transport zbiorowy i sprawa rozwiązana.
Od 1984 posiadam prawo jazdy i korzystam z dróg publicznych w kraju i za granicą. Prywatnie i zawodowo. I zaprawdę powiadam fajnie mi się czyta takie opinie jak ta małpeczki, dowodzące, że im bardziej wąsko, tym szybciej i lepiej. Im mniej w portfelu tym bogaciej, im wyższa gorączka, tym zdrowiej? Trasa UE, tym Brzeska, Piłsudskiego i Królewiecka to droga tranzytowa, częsciowo wojewódzka 504 do granicy RP w Gronowie. Czy kierowcy tirów albo autobusów z turystami do Fromborka mają też skorzystac z transportu zbiorowego? A jeśli się podobają małpeczce rozwiązania węzłów typu Marymoncka/Królewiecka/Gdyńska/Piłsudskiego w ich obecnym kształcie, to niech małpeczka nie podaje uczelni na której zdobyłał(a) swoją wiedzę o drogownictwie i transporcie. Po co robic tej szkole publiczny obciach?
a poza tym, małpeczko, o jakim dobrym transporcie publicznym piszesz, skoro właśnie linia tramwaju nr 2 ma zostac skrócona do abstrakcyjnej pętli przy ul. Moniuszki, zużyte torowisko nie będzie remontowane ani przedłużone więc w istocie pomysł ten jest jej kryptolikwidacją???
Elbląg to upadające i wyludniające się miasto. W 2035 roku nasze miasto będzie liczyło około 80 tys. mieszkańców. Średnia wieku podnieście się o 10 lat. Kto będzie spłacał obecnie zaciągnięte długi?
BEZ ŚCIEM PROSZĘ - ja również, mam prawo jazdy od 1986. szkół drogowych nie skończyłam. nie pisałam o tym, że im węższe ulice tym szybciej się nimi jedzie - nie o to chodzi. chodzi o to, że miasto to nie miejsce na autostrady, tutaj ma się dobrze i bezpiecznie żyć. wybacz, ale nie odpowiadam za mądre głowy urbanistów i projektantów dróg i ulic w Elblągu. jeśli ktoś nie ma wizji jak powinien transport u nas wyglądać to tak to właśnie wygląda jak dziś - tramwaje leżą i kwiczą. jesteś pospolitym idiotą sugerując, że tirowcy mają się przesiąść w autobusy ze swoimi paletami na pace... bez ściem proszę! ja proszę, bez ściem! nie podoba mi się rozszerzona autostrada w centrum miasta (12go Lutego), kiedy mówi się o tym, że centrum Elbląga zamiera i trzeba je reaktywować. chodnikiem 3 metrowym....
DZIWI mnie, dlaczego ulice: Brzeską i Piłsudskiego nie przebudowano na dwupasmową, dlaczego nie ma tam zatok dla autobusów a skrzyżowania z ul. Konopnickiej i Beniowskiego oraz Królewiecką sa nieregularne i niebezpieczne. A miejsce jest... Dlaczego most UE nie ma chodników i tras dla rowerów? Dlaczego Królewiecka od Fromborskiej jest tak wąską szosą, pomimo miejsca na drugą nitkę? I dlaczego tramwaj mam kończc się pętlą przy ul Moniuszki, zamiast jechac dalej do Ogólnej albo i do Próchnika? Wszystkie te miejsca zosatły w latach 90 i dalszych przebudowane, jednak zrobiono to byle jak. Taki odwieczny elbląski minimalizm.
Aha czyli to już nie obwodnica - haha czyli będzie można coś zaoszczędzić bo nikt już obwodnicy obiecywać nie będzie ;)
Kasy ma modernizację torów tramwajowych linii numer 2 podobno nie ma, ale na budowę nowej pętli są. Urzędnicy, zabierajcie swoje ręce od tej historycznej linii. Póki co, to potraficie jedynie niszczyć. Nadzieja w tym, że dzięki referendum Witek oraz jemu podobni wylecą ze stanowisk z hukiem.
obiektywny - wskazana przez Ciebie trasa jest oczywiście najlepszą i taka powinna być realizowana , tym bardziej ,że od 2 miesięcy teren placu ćwiczeń i boisko przez które od skrzyzowania Rawska / Grottgera / Łęczycka powinna iść tzw mala obwodnica został przez wojsko opuszczony. A więc do dzieła .
Co z tą polską ku..rwaa ??
BEZ ŚCIEM PROSZĘ - co to za jakaś dziwna ochota poszerzać drogi w mieście. jakąś szkołę skończyłeś? jesteś specjalistą od budowy dróg czy transportu? na zachodzie nie poszerza się dróg, wręcz odwrotnie - zwęża się pasy dla samochodów. ba, nawet tory tramwajowe są wbudowane w ulice... ludzie, skończcie z pomysłami poszerzania dróg. to wcale nie pomaga rozwiązać korków w mieście. dobry transport zbiorowy i sprawa rozwiązana.
Od 1984 posiadam prawo jazdy i korzystam z dróg publicznych w kraju i za granicą. Prywatnie i zawodowo. I zaprawdę powiadam fajnie mi się czyta takie opinie jak ta małpeczki, dowodzące, że im bardziej wąsko, tym szybciej i lepiej. Im mniej w portfelu tym bogaciej, im wyższa gorączka, tym zdrowiej? Trasa UE, tym Brzeska, Piłsudskiego i Królewiecka to droga tranzytowa, częsciowo wojewódzka 504 do granicy RP w Gronowie. Czy kierowcy tirów albo autobusów z turystami do Fromborka mają też skorzystac z transportu zbiorowego? A jeśli się podobają małpeczce rozwiązania węzłów typu Marymoncka/Królewiecka/Gdyńska/Piłsudskiego w ich obecnym kształcie, to niech małpeczka nie podaje uczelni na której zdobyłał(a) swoją wiedzę o drogownictwie i transporcie. Po co robic tej szkole publiczny obciach?
a poza tym, małpeczko, o jakim dobrym transporcie publicznym piszesz, skoro właśnie linia tramwaju nr 2 ma zostac skrócona do abstrakcyjnej pętli przy ul. Moniuszki, zużyte torowisko nie będzie remontowane ani przedłużone więc w istocie pomysł ten jest jej kryptolikwidacją???
Elbląg to upadające i wyludniające się miasto. W 2035 roku nasze miasto będzie liczyło około 80 tys. mieszkańców. Średnia wieku podnieście się o 10 lat. Kto będzie spłacał obecnie zaciągnięte długi?
BEZ ŚCIEM PROSZĘ - ja również, mam prawo jazdy od 1986. szkół drogowych nie skończyłam. nie pisałam o tym, że im węższe ulice tym szybciej się nimi jedzie - nie o to chodzi. chodzi o to, że miasto to nie miejsce na autostrady, tutaj ma się dobrze i bezpiecznie żyć. wybacz, ale nie odpowiadam za mądre głowy urbanistów i projektantów dróg i ulic w Elblągu. jeśli ktoś nie ma wizji jak powinien transport u nas wyglądać to tak to właśnie wygląda jak dziś - tramwaje leżą i kwiczą. jesteś pospolitym idiotą sugerując, że tirowcy mają się przesiąść w autobusy ze swoimi paletami na pace... bez ściem proszę! ja proszę, bez ściem! nie podoba mi się rozszerzona autostrada w centrum miasta (12go Lutego), kiedy mówi się o tym, że centrum Elbląga zamiera i trzeba je reaktywować. chodnikiem 3 metrowym....