W Ostródzie następuje wymiana kierowców, czyli przesiadają się miedzy busem z warszawy i tym z gdańska. Ot cała tajemnica. Celem PolskiegoBusa jest jak najszybsze przejechanie trasy GDN-WAW, więc zatrzymuje się tylko raz, ze względów "technicznych"....
Trzepanie piany! dwa lata pracowałem w STAGECOACH Manchester -firma właściciela Polskiego Busa zaj facet w chwilach wolnych sam jeżdzi autobusem, nie dla tego że nie ma kierowców, tylko po prostu to lubi.Proponował bym się z nim bezpośrednio skontaktować, nie z śmiesznym zarządem . Co do licencji to przy setkach busów które posiada to jest pikuś po prostu komuś to przeszkadza
moim zdaniem temu przewoźnikowi nie zależy aby zatrzymywać się w Elblągu. w styczniu tego roku sam brałem ten temat na klatę i też prowadziłem z nimi jak to nazywacie "dialog". Efekt był dokładnie taki sam czyli napisali, że nie mają licencji. Nie dałem za wygraną i zapytałem czy mają zamiar się o nią starać. Efekt? uje...li dialog i przestali mi odpisywać.
Szanowne Stowarzyszenie Elbląg Europa. Jak widać jednak bliżej jest Wam do Elbląga niż do Europy a może jednak z Elblągiem też nie macie nic wspólnego? Przed rozpoczęciem Waszej akcji proponuję zapoznać się z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym oraz z działalnością i funkcjonowaniem firmy POLSKI BUS. W Polsce już był nie jeden tani przewoźnik np. POLSKI EXPRESS... albo tani znany przewoźnik lotniczy OLT Express powiązany z AMBER GOLD. Chyba jednak atrakcyjne i tanie ceny biletów nie wyszły im na dobre. Jeżeli ktoś będzie chciał dostać się do Warszawy lub innego większego miasta to poradzi sobie sam bez nowej społecznej akcji.... A może ta akcja to jeden wielki pijar.....
Jestem mieszkańcem Elblaga i studiuję w Warszawie. Prawie w każdy weekend przyjeżdżam do domu i korzystam z dogodnych połączeń autobusowych PKS Elbląg bo czas podróży trwa tylko 4 i pół godziny, a jako student płacę za bilet 34 złote z groszami. Dziennie są 4 kursy do Warszawy i 4 z Warszawy nie licząc innych PKS- owskich i nie PKS-owskich przewoźników. Można kupić bilet także przez internet. Z tego co się orientowałem Polski bus nie ma ulgi studenckiej, ani innych ulg, a bilety w weekendy są zawsze zdecydowanie droższe. Niech ktoś spróbuje kupić bilet za złotówkę. Uważam, że my elblążanie powinniśmy wspierać miejscowych przedsiębiorców, a działania Stowarzyszenia oceniam jako szkodliwe bo w perspektywie mogą skutkować wzrostem bezrobocia w naszym mieście. Wychodzi na to, że przyświeca Wam przysłowie "cudze chwalicie swego nie znacie". A tak na koniec chciałbym spytać czy Stowarzyszenie zwracało się do PKS Elbląg z propozycją nowych pomysłów komunikacyjnych?
W Ostródzie następuje wymiana kierowców, czyli przesiadają się miedzy busem z warszawy i tym z gdańska. Ot cała tajemnica. Celem PolskiegoBusa jest jak najszybsze przejechanie trasy GDN-WAW, więc zatrzymuje się tylko raz, ze względów "technicznych"....
Trzepanie piany! dwa lata pracowałem w STAGECOACH Manchester -firma właściciela Polskiego Busa zaj facet w chwilach wolnych sam jeżdzi autobusem, nie dla tego że nie ma kierowców, tylko po prostu to lubi.Proponował bym się z nim bezpośrednio skontaktować, nie z śmiesznym zarządem . Co do licencji to przy setkach busów które posiada to jest pikuś po prostu komuś to przeszkadza
@to_jest_to: PB zatrzymuje się w Ostródzie z powodu krzyżowania się trasy z PB z Olsztyna i dlatego jest to miejsce bardziej atrakcyjne.
moim zdaniem temu przewoźnikowi nie zależy aby zatrzymywać się w Elblągu. w styczniu tego roku sam brałem ten temat na klatę i też prowadziłem z nimi jak to nazywacie "dialog". Efekt był dokładnie taki sam czyli napisali, że nie mają licencji. Nie dałem za wygraną i zapytałem czy mają zamiar się o nią starać. Efekt? uje...li dialog i przestali mi odpisywać.
Szanowne Stowarzyszenie Elbląg Europa. Jak widać jednak bliżej jest Wam do Elbląga niż do Europy a może jednak z Elblągiem też nie macie nic wspólnego? Przed rozpoczęciem Waszej akcji proponuję zapoznać się z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym oraz z działalnością i funkcjonowaniem firmy POLSKI BUS. W Polsce już był nie jeden tani przewoźnik np. POLSKI EXPRESS... albo tani znany przewoźnik lotniczy OLT Express powiązany z AMBER GOLD. Chyba jednak atrakcyjne i tanie ceny biletów nie wyszły im na dobre. Jeżeli ktoś będzie chciał dostać się do Warszawy lub innego większego miasta to poradzi sobie sam bez nowej społecznej akcji.... A może ta akcja to jeden wielki pijar.....
Jestem mieszkańcem Elblaga i studiuję w Warszawie. Prawie w każdy weekend przyjeżdżam do domu i korzystam z dogodnych połączeń autobusowych PKS Elbląg bo czas podróży trwa tylko 4 i pół godziny, a jako student płacę za bilet 34 złote z groszami. Dziennie są 4 kursy do Warszawy i 4 z Warszawy nie licząc innych PKS- owskich i nie PKS-owskich przewoźników. Można kupić bilet także przez internet. Z tego co się orientowałem Polski bus nie ma ulgi studenckiej, ani innych ulg, a bilety w weekendy są zawsze zdecydowanie droższe. Niech ktoś spróbuje kupić bilet za złotówkę. Uważam, że my elblążanie powinniśmy wspierać miejscowych przedsiębiorców, a działania Stowarzyszenia oceniam jako szkodliwe bo w perspektywie mogą skutkować wzrostem bezrobocia w naszym mieście. Wychodzi na to, że przyświeca Wam przysłowie "cudze chwalicie swego nie znacie". A tak na koniec chciałbym spytać czy Stowarzyszenie zwracało się do PKS Elbląg z propozycją nowych pomysłów komunikacyjnych?