tylko wcześniej plany były takie, że wszystkie niemieckie tramwaje GT6 miały być stopniowo zezłomowane, bydgoskie PESA 121N czyli "ogórki" miały być jeszcze dokupione, a Konstal 805Na miały być modernizowane, a rząd Nowaczyka zamiast złomować stare niemieckie tramwaje i kupować nowe to on jeszcz dokupuje te stare niemieckie złomy
Co wy chcecie od Orzecha, przecież to były nauczyciel.To jak ma zarządzać taką firmą. A że po drodze był dyrektorem w paru,to i tak nie nauczyło go zarządzać, bo za często je zmieniał.
Dlaczego pracujecie nad rozwojem niemieckiego przemysłu, a nie polskiego?.Gniewacie się na Bydgoszcz? Za co?Żeby w polsce była praca musimy kupować nasze wyroby.Tak trudno to zrozumieć?
Mówię wam ludzie że olsztyńskie tramwaje odbiją się nam czkawką. Dlaczego? Każdy wniosek Elbląga o dofinansowanie na modernizację taboru i torowisk będzie zawsze traktowany drugorzędnie w stosunku do takiego samego wniosku z Olsztyna. Dopóki tylko Elbląg w całym województwie miał tramwaje szanse były, teraz jest już po ptokach. A usłużna i spolegliwa w stosunku do olsztyńskiej centrali elbląska Platforma konsekwentnie dąży przynajmniej do ograniczenia rozmiaru i działalności naszego transportu tramwajowego.
uzywane tramwaje niemieckie Nowaczyk gamoniu i cała Rado miasta czy jesteście ślepi na to co się dzieje w mieście stare tramwaje i autobusy nowe samochody dla urzedasó panie Witek jak pan nie ma pojecia nt. transportu tio niech pan bzdur nie opowiada
Entuzjasto ZKM-Pan radny Klim był na Marymonckiej i oglądał skorodowane elementy infrastruktury tramwajowej.Ewentualne wprowadzenie Marymonckiej do planu remontów powinno także wymuszać remonty pozostałych odcinków, a tym samym realne utrzymanie linii nr 2. Brak jakiegokolwiek zapisu dotyczącego tej linii jest jednoznaczny. Może ZKM na to odpowie?
zkm nie ma żadnego taboru (ani tramwaju i autobusu) ponieważ jest tylko pośrednikiem pomiędzy miastem a spólkami komunikacyjnymi. Wiec tłumaczenie podwyżek cen biletów komunikacji miejskiej wzostem cen paliwa jest wielkim nieporozumieniem. Ponieważ koszty paliwa ponoszą firmy transportowe a nie zkm. zkm wypłaca jedynie stawki za wozokilometry. Co ciekawe zkm (a zatem miasto) winne jest firmom przewozowym tysiące złotych (szczególnie tramwajom) za wykonane usługi przewozowe
wszyscy radni i prezydent na bruk!! mam juz dosc ogladania tych samych ryjow ktoe mowia ze nic sie nie da zrobic! wynocha do posredniaka nieroby!
tylko wcześniej plany były takie, że wszystkie niemieckie tramwaje GT6 miały być stopniowo zezłomowane, bydgoskie PESA 121N czyli "ogórki" miały być jeszcze dokupione, a Konstal 805Na miały być modernizowane, a rząd Nowaczyka zamiast złomować stare niemieckie tramwaje i kupować nowe to on jeszcz dokupuje te stare niemieckie złomy
Co wy chcecie od Orzecha, przecież to były nauczyciel.To jak ma zarządzać taką firmą. A że po drodze był dyrektorem w paru,to i tak nie nauczyło go zarządzać, bo za często je zmieniał.
Dlaczego pracujecie nad rozwojem niemieckiego przemysłu, a nie polskiego?.Gniewacie się na Bydgoszcz? Za co?Żeby w polsce była praca musimy kupować nasze wyroby.Tak trudno to zrozumieć?
Mówię wam ludzie że olsztyńskie tramwaje odbiją się nam czkawką. Dlaczego? Każdy wniosek Elbląga o dofinansowanie na modernizację taboru i torowisk będzie zawsze traktowany drugorzędnie w stosunku do takiego samego wniosku z Olsztyna. Dopóki tylko Elbląg w całym województwie miał tramwaje szanse były, teraz jest już po ptokach. A usłużna i spolegliwa w stosunku do olsztyńskiej centrali elbląska Platforma konsekwentnie dąży przynajmniej do ograniczenia rozmiaru i działalności naszego transportu tramwajowego.
uzywane tramwaje niemieckie Nowaczyk gamoniu i cała Rado miasta czy jesteście ślepi na to co się dzieje w mieście stare tramwaje i autobusy nowe samochody dla urzedasó panie Witek jak pan nie ma pojecia nt. transportu tio niech pan bzdur nie opowiada
Pan radny Klim zapomniał, ze linia nr 2 była remontowana kilka lat temu w okoloicach Bażantarni
Tramwaje o autobusy czyste i zadbane z kulturalnym kierowca to...wizytówką miasta. Buraki z UM i ZKM o tym zaPOmnieli
Entuzjasto ZKM-Pan radny Klim był na Marymonckiej i oglądał skorodowane elementy infrastruktury tramwajowej.Ewentualne wprowadzenie Marymonckiej do planu remontów powinno także wymuszać remonty pozostałych odcinków, a tym samym realne utrzymanie linii nr 2. Brak jakiegokolwiek zapisu dotyczącego tej linii jest jednoznaczny. Może ZKM na to odpowie?
zkm nie ma żadnego taboru (ani tramwaju i autobusu) ponieważ jest tylko pośrednikiem pomiędzy miastem a spólkami komunikacyjnymi. Wiec tłumaczenie podwyżek cen biletów komunikacji miejskiej wzostem cen paliwa jest wielkim nieporozumieniem. Ponieważ koszty paliwa ponoszą firmy transportowe a nie zkm. zkm wypłaca jedynie stawki za wozokilometry. Co ciekawe zkm (a zatem miasto) winne jest firmom przewozowym tysiące złotych (szczególnie tramwajom) za wykonane usługi przewozowe