Super, kolejna ścieżka rowerowa w naszym mieście. Z tym kontrapasem to chyba pomysł nie do końca. Czekam na kolejne ścieżki rowerowe, których coraz więcej.
Magia liczb, kwot i długości przebijająca z tych informacji zaciemnia rzeczywisty obraz stanu wyjściowego i miejmy nadzieję końcowego tego przedsięwzięcia. W przypadku Elbląga nie widzę jakiejkolwiek budowy drogi, bo znakomita większość szlaku bdzie przebiegała istniejącymi i nie koniecznie utwardzonymi nawierzchniami a poza miejscowościami funkcjonującymi drogami (przyjmijmy, że o małym nasileniu ruchu). Wiec dzieło tyczyć sie będzie głównie umiejscowienia stosownych tabliczek lub zdarcia kory na drzewach i namalowania znaczków obrazujących rower. Nie wspomnę już o zapewne planowanych licznych odcinkach wykładanych polbrukiem specjalnie dla użytkowników wibracyjnych zabawek. Bardzo dobrze, że takie dzieło powstało aczkolwiek mało w nim widzę profesjonalnego podejścia do zagadnienia i rowe
Bardzo dobrze, że takie dzieło powstało aczkolwiek mało w nim widzę profesjonalnego podejścia do zagadnienia i rowerowych potrzeb. Austria czeka na wizytę twórców tego opracowania - lepiej później niż wcale.
Jak najwięcej takich inwestycji a czy dopracowana w szczegółach, nie bądźmy drobiazgowi.Należy jak największym stopniu oddzielić ruch samochodowy i rowerowy.Ani kierowcy nie lubią rowerzystów na drogach ani rowerzyści nie cierpią jeździć wśród kopcących, hałaśliwych samochodach i PO dziurawych drogach. Kontrapasy to niePOrozumienie, które w POlsce się nierozPOwszechni.
normalnie stado gamoni, słów brak aby to komentować, poprowadzili szlak tak aby w miescie nie zbudowano dosłownie nic, zero nowych drog rowerowych zwiazanych z tym projektem, 72 melony zlotych na szlak z czego w Elblagu pewnie zostanie z 20 tys na znaki, reszta pójdzie sobie do ludzi myslących, nie rozumiem dlaczego zamiast tak prowadzic szlak aby na ulicach koniecznym było budowanie dróg rowerowych, poprowadzono go opłotkami i lasem? przecież na te drogi miasto dostałoby pieniądze, zbudowano by je z tego projektu i one słuzyłyby rowerzystom? dlaczego tego nie zrobiono?wyszlo na to, że przez wioskowego glupka nie miasto nie bedzie mialo prawie żadnej korzyści z projektu wartego 72 miloony złotych,
do Marco:dlatego jezdza ilica bo te pseudochodniki rowerowe nie nadaja sie do jazdy rowerem!!! wiekszosc jest zrobiona z pozapadanej kostki brukowek, z wysokimi kraweznikami, te sciezki rowerowe nie sa niczym odzielone od chodnika przez to laza po nich piesi czesto z psami ,dziecmi itd.Winni tego stanu rzeczy to specjalisci rowerowi tacy jak:Oficer rowerowy, Niejaki radny Turlej Niejaki Grzesiek .N prezydent elblaga. Ci panowie dopuszczaja takie wlasnie infrastruktoralne buble do uzytku i kaza jezdzic po tym elblaskim rowerzystom, za to sami przy okazji wycieszczek z prezydentem omijaja te buble i jada po ulicy eskortowani przez milicje.Nepotyzm ,bezczelnosc,brak poszanowania dla innych i samouwielbienie to jest to co cechuje tych panow
Przebieg Warmińsko-Mazurskiej Trasy Rowerowej: od granicy z województwem pomorskim (gmina Elbląg - przeprawa promowa przez Nogat w miejscowości Kępiny Wielkie) przez Elbląg, Braniewo, Pieniężno, Górowo Iławeckie, Lidzbark Warmiński, Bartoszyce, Węgorzewo, Gołdap do granicy z województwem podlaskim w miejscowości Żerdziany (gmina Dubeninki). - wg. http://www.polskawschodnia.gov.pl/Projekty/trasaI/Strony/trasa1.aspx
Super, kolejna ścieżka rowerowa w naszym mieście. Z tym kontrapasem to chyba pomysł nie do końca. Czekam na kolejne ścieżki rowerowe, których coraz więcej.
Magia liczb, kwot i długości przebijająca z tych informacji zaciemnia rzeczywisty obraz stanu wyjściowego i miejmy nadzieję końcowego tego przedsięwzięcia. W przypadku Elbląga nie widzę jakiejkolwiek budowy drogi, bo znakomita większość szlaku bdzie przebiegała istniejącymi i nie koniecznie utwardzonymi nawierzchniami a poza miejscowościami funkcjonującymi drogami (przyjmijmy, że o małym nasileniu ruchu). Wiec dzieło tyczyć sie będzie głównie umiejscowienia stosownych tabliczek lub zdarcia kory na drzewach i namalowania znaczków obrazujących rower. Nie wspomnę już o zapewne planowanych licznych odcinkach wykładanych polbrukiem specjalnie dla użytkowników wibracyjnych zabawek. Bardzo dobrze, że takie dzieło powstało aczkolwiek mało w nim widzę profesjonalnego podejścia do zagadnienia i rowe
Bardzo dobrze, że takie dzieło powstało aczkolwiek mało w nim widzę profesjonalnego podejścia do zagadnienia i rowerowych potrzeb. Austria czeka na wizytę twórców tego opracowania - lepiej później niż wcale.
Jak najwięcej takich inwestycji a czy dopracowana w szczegółach, nie bądźmy drobiazgowi.Należy jak największym stopniu oddzielić ruch samochodowy i rowerowy.Ani kierowcy nie lubią rowerzystów na drogach ani rowerzyści nie cierpią jeździć wśród kopcących, hałaśliwych samochodach i PO dziurawych drogach. Kontrapasy to niePOrozumienie, które w POlsce się nierozPOwszechni.
Przestańcie obiecywać .BUDUJCIE.obecnie są budowane nowe jezdnie ale ścieżki rowerowe nie uraczysz .DLACZEGO???
na co nam trasy rowerowe jak obecnie rowerzyści jada po jezdni obok tras rowerowych, marnotrawienie pieniedzy
normalnie stado gamoni, słów brak aby to komentować, poprowadzili szlak tak aby w miescie nie zbudowano dosłownie nic, zero nowych drog rowerowych zwiazanych z tym projektem, 72 melony zlotych na szlak z czego w Elblagu pewnie zostanie z 20 tys na znaki, reszta pójdzie sobie do ludzi myslących, nie rozumiem dlaczego zamiast tak prowadzic szlak aby na ulicach koniecznym było budowanie dróg rowerowych, poprowadzono go opłotkami i lasem? przecież na te drogi miasto dostałoby pieniądze, zbudowano by je z tego projektu i one słuzyłyby rowerzystom? dlaczego tego nie zrobiono?wyszlo na to, że przez wioskowego glupka nie miasto nie bedzie mialo prawie żadnej korzyści z projektu wartego 72 miloony złotych,
do Marco:dlatego jezdza ilica bo te pseudochodniki rowerowe nie nadaja sie do jazdy rowerem!!! wiekszosc jest zrobiona z pozapadanej kostki brukowek, z wysokimi kraweznikami, te sciezki rowerowe nie sa niczym odzielone od chodnika przez to laza po nich piesi czesto z psami ,dziecmi itd.Winni tego stanu rzeczy to specjalisci rowerowi tacy jak:Oficer rowerowy, Niejaki radny Turlej Niejaki Grzesiek .N prezydent elblaga. Ci panowie dopuszczaja takie wlasnie infrastruktoralne buble do uzytku i kaza jezdzic po tym elblaskim rowerzystom, za to sami przy okazji wycieszczek z prezydentem omijaja te buble i jada po ulicy eskortowani przez milicje.Nepotyzm ,bezczelnosc,brak poszanowania dla innych i samouwielbienie to jest to co cechuje tych panow
Przebieg Warmińsko-Mazurskiej Trasy Rowerowej: od granicy z województwem pomorskim (gmina Elbląg - przeprawa promowa przez Nogat w miejscowości Kępiny Wielkie) przez Elbląg, Braniewo, Pieniężno, Górowo Iławeckie, Lidzbark Warmiński, Bartoszyce, Węgorzewo, Gołdap do granicy z województwem podlaskim w miejscowości Żerdziany (gmina Dubeninki). - wg. http://www.polskawschodnia.gov.pl/Projekty/trasaI/Strony/trasa1.aspx