Nie bardzo wiem, czemu ma służyć ta ścieżka, która zaczyna się na wspólnej, a kończy się w połowie ul. Kościuszki. I co dalej, przecież pod prąd nie można dojechać do ul. Bema. Łatwiej jest ruszyć Orzeszkową - przynajmniej jest 3 x szybciej i omija się wzniesienia.
Mieszkam przy ul.Wspólnej, tłumu rowerzystów nigdy tam nie było i teraz też nie ma, ale ograniczenie do 30km/h jest i korki na skrzyżowaniu z Sienkiewicza. Ta ścieżka to sztuka dla sztuki. Ręce opadają:(
pierwsze koty za płoty, kontrapasy są ok, normalnie jak się je projektuje to nie przeszkadzają kierowcom,a pomagają rowerzystom, ale w mieście Elblągu jest inaczej, ktoś odreagował,że nie ma samochodu i stworzył potworka i to jest smutne, bo to ok gostek jest, dajcie mu premię niech sobie kupi samochód i zauważy,że jak pada deszcz, to auto ma przewagę, szczególnie jak się jedzie z dziciakiem
Co z tego, że praktycznie nikomu się to nie podoba? Jakiś po***y rowerzysta ze swoim po***m rowerem ma układ w UM i na jego życzenie powstało to cudowne rozwiązanie komunikacyjne. Kolejne "kontrapasy" proponuję na:
* Grunwaldzkiej -Tysiąclecia - Warszawska - od ronda do wyjazdu na Malbork - przecież może jakiś rowerzysta będzie chciał jechać, zwiedzić Zamek Krzyżacki,
* obwodnica E-ga - od Statoil do Lotos (kontrapasy po obu stronach - KONIECZNIE),
* wjazd z Kościuszki w Saperów serpentyną,
* Browarna - może być cała, można w sumie usunąć tramwaj na rzecz kontrapasu lub dwóch kontrapasów i kontrapasu kontrapasu,
* kontrapas na zjeździe z górnego na dolny parking w Kauflandzie,
* kontrapas na całej Modrzewinie,
* kontrapas w każdej Biedronce,
* kontrapasy na korytarzach UM :]
Nowa Prawica - PO nich nie da się posprzątać to demontaż. Trzeba by zacząć od Narodowego Bubla
Nie bardzo wiem, czemu ma służyć ta ścieżka, która zaczyna się na wspólnej, a kończy się w połowie ul. Kościuszki. I co dalej, przecież pod prąd nie można dojechać do ul. Bema. Łatwiej jest ruszyć Orzeszkową - przynajmniej jest 3 x szybciej i omija się wzniesienia.
Mieszkam przy ul.Wspólnej, tłumu rowerzystów nigdy tam nie było i teraz też nie ma, ale ograniczenie do 30km/h jest i korki na skrzyżowaniu z Sienkiewicza. Ta ścieżka to sztuka dla sztuki. Ręce opadają:(
pierwsze koty za płoty, kontrapasy są ok, normalnie jak się je projektuje to nie przeszkadzają kierowcom,a pomagają rowerzystom, ale w mieście Elblągu jest inaczej, ktoś odreagował,że nie ma samochodu i stworzył potworka i to jest smutne, bo to ok gostek jest, dajcie mu premię niech sobie kupi samochód i zauważy,że jak pada deszcz, to auto ma przewagę, szczególnie jak się jedzie z dziciakiem
Poz co jest ten artykuł? Nadal nie wiem o co chodzi z tymi pasami. 60minutowa akcja ma załatwić sprawę?
Co z tego, że praktycznie nikomu się to nie podoba? Jakiś po***y rowerzysta ze swoim po***m rowerem ma układ w UM i na jego życzenie powstało to cudowne rozwiązanie komunikacyjne. Kolejne "kontrapasy" proponuję na: * Grunwaldzkiej -Tysiąclecia - Warszawska - od ronda do wyjazdu na Malbork - przecież może jakiś rowerzysta będzie chciał jechać, zwiedzić Zamek Krzyżacki, * obwodnica E-ga - od Statoil do Lotos (kontrapasy po obu stronach - KONIECZNIE), * wjazd z Kościuszki w Saperów serpentyną, * Browarna - może być cała, można w sumie usunąć tramwaj na rzecz kontrapasu lub dwóch kontrapasów i kontrapasu kontrapasu, * kontrapas na zjeździe z górnego na dolny parking w Kauflandzie, * kontrapas na całej Modrzewinie, * kontrapas w każdej Biedronce, * kontrapasy na korytarzach UM :]
Szeryf rowerzysta zawstydzil prezia Grzesia - cos tam juz zbudowal hahahahahahah
Rower według prawa to jednoślad. Traktowany jest na równi z motocyklem więc motocykle też powinny jeżdzić kontrpasami.
kontrakolarz - i tu się mylisz. Motocykl to jednośladowy pojazd samochodowy