Gdy oddadzą wreszcie te mosty do użytku napiszę książkę " Historia współczesnych elbląskich mostów".A może ktoś nakręci pełnometrażowy film ?? Zawsze to jakaś reklama Elbląga, który "przyspiesza" Dwa kroki do przodu trzy do tyłu.Taki tam elbląski taniec.
przecież prościej ,szybciej i TANIEJ było pojechać do GEBELSÓW i od nich wziąć plany i dokumentacje tych obiektów,ale przespawanych do ciepłych stołeczków urzędasów to zaraz od myślenia główka zaczyna boleć to nie ma się co dziwić,w Dubaju i w Chinach na pewno ich nie mają --szkoda czasu i N A S Z E J K A S Y Grzesiu
kiki, o ile znam Słoninę to nigdy nie zaczynał nic nie mając zaplanowanego finansowania. To że obecna ekipa jest nieudolna i kładzie się nawet na prostych tematach związanych z infrastrukturą jest faktem znanym wszystkim mieszkańcom miasta. Nie powinno to nikogo dziwić skoro za ten odcinek odpowiada vice bez właściwego przygotowania merytorycznego. czeka nas w tym zakresie zapaść. Po krytykowanej przez PO-wców ekipie Słoniny zostało mnóstwo rozpoczętych inwestycji. Po obecnej ekipie zostaną zgliszcza i zero pomysłów na przyszłość. Niestety tak jest jak miastem rządzą ludzie bez wizji, obsadzający kluczowe stanowiska kolesiami partyjnymi zamiast fachowcami.
mosty w Elblągu to jedna wielka porażka! okej, pomijając to że rozwalili dwa mosty na raz (bo po co zostawić choć jeden, skoro dostać się do tego miejsca z centrum można przez most oddalony o wiele kilometrów!) dobra, ktoś pomyślał chwilkę i dał darmowy transport autobusami, które choć nie jeździły często, w niektórych godzinach w ogóle, to były
to teraz, dowalili i rozwali cała ulicę i przesunęli przystanki kawał drogi, tak że po szkole nie było nawet szansy na busa zdążyć
bardzo mądre posunięcie, normalnie należą się owacje na stojąco dla rządzących!
tu nie chodzi o finansowanie mostu tylko o kolejne niedotrzymane przez inwestora terminy i rozgrzeszanie go lekką raczką przez urzędników którzy powinni reprezentować interesy m.Elbląga /myślę że tu biorą swoje pensje/.Wydłużanie się czasu realizacji tych inwestycji / już o lata/ zwiększa na pewno jej koszt /wiedzą to nawet ekonomiści po WUML-u/.
Most Północny w Warszawie szybciej zrobili niz te kładki przez nasz potoczek.:) Poza tym ktoś musiał nieżle na tej inwestycji zarobi skoro kolejne terminy są zawalane i nikt za to nie odpowiada. Czy to bedzie u nas już norma?
Dziękujemy władzom Elbląga ! Zapraszamy serdecznie prezydenta i jego współpracowników, do spaceru na wolnym powietrzu, w okolicę budowy mostów. Szczególnie w miejsca po drugiej stronie, na tzw "za kanałem " Usłyszycie wiele serdecznosci od miesykancow.....Tylko prosze, zabierzcie kaski ochronne !
dziwię się bardzo mieszkańcom osiedla za duuużą wodą .macie bardzo dużo cierpliwości..to właśnie Wy powinniście odwiedzić grupą urząd miejski i walczyć o swoje...2 lata pobytu w getcie-chyba dość.
Most zwodzony w stanie zamkniętym ma tylko 1.8m prześwitu. A najniższy stały most na rz. Elbląg (najniższy na całej trasie K. Elbląskiego) ma obecnie 3.2 metra (kolejowy przed j. Drózno).
Do tej pory przez Elbląg mogły bez przeszkód przepłynąć jachty ze złożonymi masztami - koniec normalnie położonego masztu znajduje się zwykle na wys. 2.5-3m nad wodą. Mogły też do tej pory przez Elbląg przepłynąć wszystkie motorówki.
Teraz przepłynięcie każdej jednostki z wyjątkiem kajaków i najmniejszych motorówek wymagać będzie oczekiwania na otwarcie most(ów)!
A każda awaria oznaczać będzie blokadę szlaku dla wszystkich z wyjątkiem kajaków i najmniejszych motorówek - lub kombinacje z całkowitym demontażem masztów!
A przecież mosty o 1.5m wyższe nie byłyby droższe i nie wymagałyby częstego otwierania!!
Gdy oddadzą wreszcie te mosty do użytku napiszę książkę " Historia współczesnych elbląskich mostów".A może ktoś nakręci pełnometrażowy film ?? Zawsze to jakaś reklama Elbląga, który "przyspiesza" Dwa kroki do przodu trzy do tyłu.Taki tam elbląski taniec.
przecież prościej ,szybciej i TANIEJ było pojechać do GEBELSÓW i od nich wziąć plany i dokumentacje tych obiektów,ale przespawanych do ciepłych stołeczków urzędasów to zaraz od myślenia główka zaczyna boleć to nie ma się co dziwić,w Dubaju i w Chinach na pewno ich nie mają --szkoda czasu i N A S Z E J K A S Y Grzesiu
kiki, o ile znam Słoninę to nigdy nie zaczynał nic nie mając zaplanowanego finansowania. To że obecna ekipa jest nieudolna i kładzie się nawet na prostych tematach związanych z infrastrukturą jest faktem znanym wszystkim mieszkańcom miasta. Nie powinno to nikogo dziwić skoro za ten odcinek odpowiada vice bez właściwego przygotowania merytorycznego. czeka nas w tym zakresie zapaść. Po krytykowanej przez PO-wców ekipie Słoniny zostało mnóstwo rozpoczętych inwestycji. Po obecnej ekipie zostaną zgliszcza i zero pomysłów na przyszłość. Niestety tak jest jak miastem rządzą ludzie bez wizji, obsadzający kluczowe stanowiska kolesiami partyjnymi zamiast fachowcami.
mosty w Elblągu to jedna wielka porażka! okej, pomijając to że rozwalili dwa mosty na raz (bo po co zostawić choć jeden, skoro dostać się do tego miejsca z centrum można przez most oddalony o wiele kilometrów!) dobra, ktoś pomyślał chwilkę i dał darmowy transport autobusami, które choć nie jeździły często, w niektórych godzinach w ogóle, to były to teraz, dowalili i rozwali cała ulicę i przesunęli przystanki kawał drogi, tak że po szkole nie było nawet szansy na busa zdążyć bardzo mądre posunięcie, normalnie należą się owacje na stojąco dla rządzących!
tu nie chodzi o finansowanie mostu tylko o kolejne niedotrzymane przez inwestora terminy i rozgrzeszanie go lekką raczką przez urzędników którzy powinni reprezentować interesy m.Elbląga /myślę że tu biorą swoje pensje/.Wydłużanie się czasu realizacji tych inwestycji / już o lata/ zwiększa na pewno jej koszt /wiedzą to nawet ekonomiści po WUML-u/.
Most Północny w Warszawie szybciej zrobili niz te kładki przez nasz potoczek.:) Poza tym ktoś musiał nieżle na tej inwestycji zarobi skoro kolejne terminy są zawalane i nikt za to nie odpowiada. Czy to bedzie u nas już norma?
Dziękujemy władzom Elbląga ! Zapraszamy serdecznie prezydenta i jego współpracowników, do spaceru na wolnym powietrzu, w okolicę budowy mostów. Szczególnie w miejsca po drugiej stronie, na tzw "za kanałem " Usłyszycie wiele serdecznosci od miesykancow.....Tylko prosze, zabierzcie kaski ochronne !
dziwię się bardzo mieszkańcom osiedla za duuużą wodą .macie bardzo dużo cierpliwości..to właśnie Wy powinniście odwiedzić grupą urząd miejski i walczyć o swoje...2 lata pobytu w getcie-chyba dość.
za rok o tej porze będzie most ???? czas szybko płynie.ha.ha
Most zwodzony w stanie zamkniętym ma tylko 1.8m prześwitu. A najniższy stały most na rz. Elbląg (najniższy na całej trasie K. Elbląskiego) ma obecnie 3.2 metra (kolejowy przed j. Drózno). Do tej pory przez Elbląg mogły bez przeszkód przepłynąć jachty ze złożonymi masztami - koniec normalnie położonego masztu znajduje się zwykle na wys. 2.5-3m nad wodą. Mogły też do tej pory przez Elbląg przepłynąć wszystkie motorówki. Teraz przepłynięcie każdej jednostki z wyjątkiem kajaków i najmniejszych motorówek wymagać będzie oczekiwania na otwarcie most(ów)! A każda awaria oznaczać będzie blokadę szlaku dla wszystkich z wyjątkiem kajaków i najmniejszych motorówek - lub kombinacje z całkowitym demontażem masztów! A przecież mosty o 1.5m wyższe nie byłyby droższe i nie wymagałyby częstego otwierania!!