czysty idiotyzm ze nie zrobili ronda na ogolna-fromborska, od groma niezagospodarowanej przestrzeni, a zazwyczaj na pustym skrzyżowaniu sie na światłach stoi...
Tomasz * w Elblągu wszystkie skrzyżowania są zaopatrzone w znak a-7 USTĄP PIERWSZEŃSTWA. W artykule jest o elbląskich rondach, a nie o wszystkich możliwych opcjach. Nie czepiaj się aby się przyczepić mądralo
Jazda po rondzie traktowana jest tak jak jazda po prostej drodze. Sygnalizujemy wyłącznie zjazd z ronda ewentualnie zmianę pasa na rondzie o ile rondo posiada więcej pasów.
Przepisy, które podała pani Kamila nijak się mają do np rond o większej ilości zjazdów.
Skrzyżowanie Konopnickiej z Niepodległości oraz Rawska / Łęczycka / Grottgera - konieczne są ronda.
Jak już było wspomniane Kościuszki/Królewiecka rondo konieczne. Skręt w lewo w godzinach szczytu to masakra, a jeśli do skrętu w lewo ustawi się wyższy samochód (transporter np.) to widoczność zjeżdżających z góry jest żadna :[
Totalny debilizm z tym "poszerzaniem",zwłaszcza na ul.Grunwaldzkiej.Elblążanie zgłaszają tutaj swoje uwagi a urząd i tak ma to głęboko w d........... i robi swoje.Była krytyka właśnie na temat ul.Grunwaldzkiej odnośnie wewnętrznej wyspy a Urząd Miasta i tak zrobił swoje.Teraz kierowcy zmuszeni są jeździć po studzienkach rozwalając sobie zawieszenie a w dodatku nie można wyprzedzać bo postawiono znak.Wystarczy,ze jedzie ciągnik albo autobus i mamy ul.Grunwaldzką zakorkowaną nie mówiąc już o karetce pogotowia na sygnale,która nie miała jak przejechać przez ul.Grunwaldzką ze względu na wysepki na środku jezdni.Ten kto wymyśla takie rzeczy i wprowadza je w życie to chyba mózg mu się zlasował od tego wymyślania.
Jak najbardziej uważam, że ronda to bardzo praktyczne rozwiązanie komunikacyjne, ale budowanie ronda na krzyżówce Trasy EU, Browarnej i Brzeskiej to chyba nie najlepszy pomysł. Tamtejsze, nie tak dawno oddane do użytku, skrzyżowanie funkcjonuje dobrze i nie widzę zbytniej potrzeby jego przebudowywania (jest to zwykłe marnowanie pieniędzy). Są inne ważniejsze miejsca na terenie miasta gdzie ronda byłyby faktycznie potrzebne.
Jeżeli komuś zależy na profesjonalnych poradach prawnych, to zapraszam do nas, gdyż nasi prawnicy są niezwykle doświadczeni oraz wszechstronnie wykształceni: http://emediatorlegal.pl/
czysty idiotyzm ze nie zrobili ronda na ogolna-fromborska, od groma niezagospodarowanej przestrzeni, a zazwyczaj na pustym skrzyżowaniu sie na światłach stoi...
Tomasz * w Elblągu wszystkie skrzyżowania są zaopatrzone w znak a-7 USTĄP PIERWSZEŃSTWA. W artykule jest o elbląskich rondach, a nie o wszystkich możliwych opcjach. Nie czepiaj się aby się przyczepić mądralo
ronda to jest bardzo dobre rozwiazanie bezpieczne i przejezdne
Jazda po rondzie traktowana jest tak jak jazda po prostej drodze. Sygnalizujemy wyłącznie zjazd z ronda ewentualnie zmianę pasa na rondzie o ile rondo posiada więcej pasów. Przepisy, które podała pani Kamila nijak się mają do np rond o większej ilości zjazdów. Skrzyżowanie Konopnickiej z Niepodległości oraz Rawska / Łęczycka / Grottgera - konieczne są ronda.
Oprócz wymymienionych poniżej przykładów gdzie przydałoby się rondo dodaje skrzyżowanie Królewiecka z Fromborską.
Jak już było wspomniane Kościuszki/Królewiecka rondo konieczne. Skręt w lewo w godzinach szczytu to masakra, a jeśli do skrętu w lewo ustawi się wyższy samochód (transporter np.) to widoczność zjeżdżających z góry jest żadna :[
Totalny debilizm z tym "poszerzaniem",zwłaszcza na ul.Grunwaldzkiej.Elblążanie zgłaszają tutaj swoje uwagi a urząd i tak ma to głęboko w d........... i robi swoje.Była krytyka właśnie na temat ul.Grunwaldzkiej odnośnie wewnętrznej wyspy a Urząd Miasta i tak zrobił swoje.Teraz kierowcy zmuszeni są jeździć po studzienkach rozwalając sobie zawieszenie a w dodatku nie można wyprzedzać bo postawiono znak.Wystarczy,ze jedzie ciągnik albo autobus i mamy ul.Grunwaldzką zakorkowaną nie mówiąc już o karetce pogotowia na sygnale,która nie miała jak przejechać przez ul.Grunwaldzką ze względu na wysepki na środku jezdni.Ten kto wymyśla takie rzeczy i wprowadza je w życie to chyba mózg mu się zlasował od tego wymyślania.
Jak najbardziej uważam, że ronda to bardzo praktyczne rozwiązanie komunikacyjne, ale budowanie ronda na krzyżówce Trasy EU, Browarnej i Brzeskiej to chyba nie najlepszy pomysł. Tamtejsze, nie tak dawno oddane do użytku, skrzyżowanie funkcjonuje dobrze i nie widzę zbytniej potrzeby jego przebudowywania (jest to zwykłe marnowanie pieniędzy). Są inne ważniejsze miejsca na terenie miasta gdzie ronda byłyby faktycznie potrzebne.
A gdzie owe drogi stały się szersze? Jakaś propaganda tych, co to uważają, że jeden pas ma szerokość "maucha". Zdrówko
Jeżeli komuś zależy na profesjonalnych poradach prawnych, to zapraszam do nas, gdyż nasi prawnicy są niezwykle doświadczeni oraz wszechstronnie wykształceni: http://emediatorlegal.pl/