Litości ,projekty beznadziejne . Logo w tym wszystkim jest najmniej ważne, liczy się pomysł i efektowne działania . Przykładem Elbląska Orkiestra Kameralna, bez wątpienia obecnie artystyczny nr 1 w Elblągu.
Elblągowi to już święty boże nie pomoże, miasto wymarło i wymiera, zero perspektyw, zero zakładów produkcyjnych, zero atrakcji. Komunikacja miejska leży i kwiczy, tramwaje w większości jak zabytki, Logo nowe nic tu nie da trzeba zacząć od innej strony przede wszystkim ekonomicznej.. Miasto leży i kwiczy bezrobocie rośnie Brawo!
DO MM: zero zakladow procukcyjnych? A Ty w ogole znasz swoje miasto? A wiesz co to za firmy: Alstom, Siemes, FL Smith Maag Geer, Stokota, Grupa Żywiec, Wójcik, Scana, Metal Expert oraz wiele innych?
jeśli macie na komputerze zainsfalowaną przeglądarkę mozilla firefox i google chrom to możecie oddać dwa głosy :-) WALCZMYU O ZMIANĘ TEGO BEZNADZIEJNEGO LOGO ZE STRATEGII. POKAŻMY ŻE NASZE KOMENTARZE TAK NEGATYWNE NIE BYŁY PROSTYM NAŻEKANIEM
Założenia Strategii Promocji to nie logo! Proponuję zapoznać się z dokumentem, a dopiero później pisać takie banialuki. Wybaczcie, ale Elbląg to prowincjonalne miasteczko, z prowincjalnymi władzami i prowincjalnymi mieszkańcami. Znaki, o ile tak je można nazwać, które zostały zaproponowane w konkursie to żenada. Cała branża związana z promocją i marketingiem terytorialnym się z Was śmieje. Żenada!
[*]
Litości ,projekty beznadziejne . Logo w tym wszystkim jest najmniej ważne, liczy się pomysł i efektowne działania . Przykładem Elbląska Orkiestra Kameralna, bez wątpienia obecnie artystyczny nr 1 w Elblągu.
wszystkie projekty do dupy
Elblągowi to już święty boże nie pomoże, miasto wymarło i wymiera, zero perspektyw, zero zakładów produkcyjnych, zero atrakcji. Komunikacja miejska leży i kwiczy, tramwaje w większości jak zabytki, Logo nowe nic tu nie da trzeba zacząć od innej strony przede wszystkim ekonomicznej.. Miasto leży i kwiczy bezrobocie rośnie Brawo!
MOŻNA JESZCZE RAZ GŁOSOWAĆ!!! u mnie na komputerze chodziaż mam stałe IP można głosować. ODDAWAJCIE SWOJE GŁOSY!!
DO MM: zero zakladow procukcyjnych? A Ty w ogole znasz swoje miasto? A wiesz co to za firmy: Alstom, Siemes, FL Smith Maag Geer, Stokota, Grupa Żywiec, Wójcik, Scana, Metal Expert oraz wiele innych?
jeśli macie na komputerze zainsfalowaną przeglądarkę mozilla firefox i google chrom to możecie oddać dwa głosy :-) WALCZMYU O ZMIANĘ TEGO BEZNADZIEJNEGO LOGO ZE STRATEGII. POKAŻMY ŻE NASZE KOMENTARZE TAK NEGATYWNE NIE BYŁY PROSTYM NAŻEKANIEM
wszystkie są brzydkie
Założenia Strategii Promocji to nie logo! Proponuję zapoznać się z dokumentem, a dopiero później pisać takie banialuki. Wybaczcie, ale Elbląg to prowincjonalne miasteczko, z prowincjalnymi władzami i prowincjalnymi mieszkańcami. Znaki, o ile tak je można nazwać, które zostały zaproponowane w konkursie to żenada. Cała branża związana z promocją i marketingiem terytorialnym się z Was śmieje. Żenada!
z tych 3 zdjec podoba mi sie zdjecie nr 2 z tego powodu ze jest zwariowane a te inne to takie kazy se moze zdrbic w paincie :D