gdy pierwszy raz ją usłyszałem pomyslałem ale wiocha, ale... jest coś takiego jak spójność strategi promocji, od początku promocja EURO oparta jest o motywy ludowe, przypomnijmy sobie logo EURO gdzie są dwie kologowe piłki w barwach narodowych Polski i Ukrainy, a to wszystko zamknięte w konwencji kwiata, dalej dwie maskotki EURO gdzie szczególnie ten ukraiński ludzik posiada charakterystyczny ukraińsku, ludowy haft na koszulce. Cała kampania reklamowa opiera się o motywy ludowe i tu pasuje piosenka na ludową nutę, która ma prosty motyw muzyczy i wpada w ucho. Zadajmy sobie do tego pytanie z czego Polska jest najbardziej znana na świecie? Z dobrej wódki, znakomitego zdrowego jedzenia, bądź co bądź naturalnego, czystego i często nieskalanego środowiska. Nie bójmy się swoich słabości, przekuwajmy je w siłę. Taka konwencja promocji jest spójna, dlatego doskonale pasuje do całości.
TRAGEDIA
Jakie IQ takie śpiewanie.
gdy pierwszy raz ją usłyszałem pomyslałem ale wiocha, ale... jest coś takiego jak spójność strategi promocji, od początku promocja EURO oparta jest o motywy ludowe, przypomnijmy sobie logo EURO gdzie są dwie kologowe piłki w barwach narodowych Polski i Ukrainy, a to wszystko zamknięte w konwencji kwiata, dalej dwie maskotki EURO gdzie szczególnie ten ukraiński ludzik posiada charakterystyczny ukraińsku, ludowy haft na koszulce. Cała kampania reklamowa opiera się o motywy ludowe i tu pasuje piosenka na ludową nutę, która ma prosty motyw muzyczy i wpada w ucho. Zadajmy sobie do tego pytanie z czego Polska jest najbardziej znana na świecie? Z dobrej wódki, znakomitego zdrowego jedzenia, bądź co bądź naturalnego, czystego i często nieskalanego środowiska. Nie bójmy się swoich słabości, przekuwajmy je w siłę. Taka konwencja promocji jest spójna, dlatego doskonale pasuje do całości.