Co zrobić? Opinia publiczna oceniła krytycznie całość przyjętych rozwiązań.Kluby radnych nie mogą tego zignorować , to już widać.Temat wymaga odwrócenia w metodzie, a przede wszystkim logo i hasło musi być tworzone przez mieszkańców; to nareszcie okazja do twórczego wykorzystania społecznej energii, na którą tyle sie powoływano.Można było uniknąć tego zamieszania, bo czasem radni mają rację.Załączam Stanowisko Komisji Gospodarczej:\" KG na swoim posiedzeniu w dn.22 marca zapoznała się z informacją nt.przebiegu prac nad Strategią Promocji Elbląga na lata 2012-2015.W związku z zamiarem przedstawienia na Festiwalu Promocji Warmii i Mazur logo Elbląga, członkowie Komisji uważają ,że jak dotąd ,nie mieli możliwości przedstawienia swoich poglądów na projekt logo.Jest ono integralną częścią Strategii, która będzie dopiero procedowana.Prezentacja logo będzie więc wyprzedzająca w stosunku do faktycznego jego zaopiniowania przez radnych.Komisja uważa ,że podczas Festiwalu logo powinno być prezentowane jako projekt....Wszelka wiedza radnych o Festiwalu pochodzi z mediów.\" Stanowisko Komisji zostało przyjęte jednogłośnie. Więc na odpowiedź, \"co dalej\"- projekt logo nie został przyjęty przez mieszkańców,i radnych też. Procedura dochodzenia do nowych projektów, wychodzących naprzeciwko elbląskiej energii, będzie przedstawiona.
xyz - to nie jest odwracanie uwagi. Zarząd miasta ( Prezydent ) zignorował autonomiczną Radę, czyli przedstawicieli mieszkańców. Logo chyba miało być niespodzianką i władza myślała, że wszyscy japy otworzą z zachwytu ( jak przed stoiskiem z Danonkami ), a tu załam. Logo zatwierdzone pozostanie drugim p herbie symbolem miasta. Drukuje się je na materiałach promocyjnych, a Elblążanie powiedzieli jednoznacznie NIE. Co teraz zrobi z tym Prezydent ? Dobre pytanie jam mawiał Kaziu M.
Logo jest niewypałem nie dlatego, że nie zostało przedstawione wcześniej opinii publicznej, po prostu jest słabe. To, że miasto próbuje się promować to bardzo dobrze ale trzeba wiedzieć jeszcze jak, a niestety osoby zajmujące się tym raczej mają blade pojęcie o PR ( to, że współpracuje się przez wiele lat z mediami nie oznacza jeszcze, że jest się specjalistą od PR-u, a jest to trudna dziedzina, szczególnie jeśli chodzi o PR miasta).
"Internet", w środku zdania pisze się z małej litery. Poza tym brakuje przecinków... tu i ówdzie. A co do meritum, to oprócz tego, że w procesie powstawania logo pominięto społeczeństwo naszego miasta, chodzi o to, że zatwierdzona propozycja logo w niczym nie kojarzy się z Elblągiem i okolicami, a tym bardziej z przyspieszeniem. Przydałoby się, aby kolejni obrońcy logo wbili sobie to do szanownych głów i zamiast jałowej polemiki zajęli się zmianą tego badziewia, albo może walką z bezrobociem. Panie Czyżyk, czymś takim, jak powyżej popularności sobie nie przyspożysz.
Co zrobić? Opinia publiczna oceniła krytycznie całość przyjętych rozwiązań.Kluby radnych nie mogą tego zignorować , to już widać.Temat wymaga odwrócenia w metodzie, a przede wszystkim logo i hasło musi być tworzone przez mieszkańców; to nareszcie okazja do twórczego wykorzystania społecznej energii, na którą tyle sie powoływano.Można było uniknąć tego zamieszania, bo czasem radni mają rację.Załączam Stanowisko Komisji Gospodarczej:\" KG na swoim posiedzeniu w dn.22 marca zapoznała się z informacją nt.przebiegu prac nad Strategią Promocji Elbląga na lata 2012-2015.W związku z zamiarem przedstawienia na Festiwalu Promocji Warmii i Mazur logo Elbląga, członkowie Komisji uważają ,że jak dotąd ,nie mieli możliwości przedstawienia swoich poglądów na projekt logo.Jest ono integralną częścią Strategii, która będzie dopiero procedowana.Prezentacja logo będzie więc wyprzedzająca w stosunku do faktycznego jego zaopiniowania przez radnych.Komisja uważa ,że podczas Festiwalu logo powinno być prezentowane jako projekt....Wszelka wiedza radnych o Festiwalu pochodzi z mediów.\" Stanowisko Komisji zostało przyjęte jednogłośnie. Więc na odpowiedź, \"co dalej\"- projekt logo nie został przyjęty przez mieszkańców,i radnych też. Procedura dochodzenia do nowych projektów, wychodzących naprzeciwko elbląskiej energii, będzie przedstawiona.
xyz - to nie jest odwracanie uwagi. Zarząd miasta ( Prezydent ) zignorował autonomiczną Radę, czyli przedstawicieli mieszkańców. Logo chyba miało być niespodzianką i władza myślała, że wszyscy japy otworzą z zachwytu ( jak przed stoiskiem z Danonkami ), a tu załam. Logo zatwierdzone pozostanie drugim p herbie symbolem miasta. Drukuje się je na materiałach promocyjnych, a Elblążanie powiedzieli jednoznacznie NIE. Co teraz zrobi z tym Prezydent ? Dobre pytanie jam mawiał Kaziu M.
Jak można było dopuścić do przyjęcia tego loga??Wypłowiałe i bez wyrazu! Czy można chociaż zmienić kolory??
Logo jest niewypałem nie dlatego, że nie zostało przedstawione wcześniej opinii publicznej, po prostu jest słabe. To, że miasto próbuje się promować to bardzo dobrze ale trzeba wiedzieć jeszcze jak, a niestety osoby zajmujące się tym raczej mają blade pojęcie o PR ( to, że współpracuje się przez wiele lat z mediami nie oznacza jeszcze, że jest się specjalistą od PR-u, a jest to trudna dziedzina, szczególnie jeśli chodzi o PR miasta).
Antek bedziesz startowal na prezydenta Elblaga czy do Europarlamentu?
Antek, ciekawe kto napisał Ci taki mondy tekst? Nie wyglada to na twoje przemyslenia ale na twoj PR :)
niech pan pisze o tym na czym sie zna - o tancu ! w innych dziedzinach niech sie pan nie kompromituje!
Jaka władza takie logo.
"Internet", w środku zdania pisze się z małej litery. Poza tym brakuje przecinków... tu i ówdzie. A co do meritum, to oprócz tego, że w procesie powstawania logo pominięto społeczeństwo naszego miasta, chodzi o to, że zatwierdzona propozycja logo w niczym nie kojarzy się z Elblągiem i okolicami, a tym bardziej z przyspieszeniem. Przydałoby się, aby kolejni obrońcy logo wbili sobie to do szanownych głów i zamiast jałowej polemiki zajęli się zmianą tego badziewia, albo może walką z bezrobociem. Panie Czyżyk, czymś takim, jak powyżej popularności sobie nie przyspożysz.
Grześ może strzelić focha, nie wziąłeś Antek tego pod uwagę? Przecież jego zdaniem logo jest PIĘKNE :)))