No nie muszę jeszcze coś dopisać... Herb i flag to co innego niż logo i hasło promocyjne!!!! Czy wy wszyscy tez jesteście tacy mądrzy i doradzacie chirurgowi czy ma ciąć po skosie, czy w poziomie!? Niech każdy zajmie się tym na czym się zna, a nie pisze bzdury... no tak zapomniałem wszyscy komentarzy skończyli marketing i zarządzanie zaocznie na jednej z tych szkół i doskonale się znają na promocji, PR, badaniach marketingwych, e-comerce itd....
ta uśmiechnięta literka jest coraz bardziej elbląska, śmieje się z tych komentarzy i to mi się podoba, na w d.... malkontentów i artystów od sikania, śmieje się i to jest dobry znak, ... proszę nie mylić historii miasta z jego teraniejszością, herb to skarbiec, a ta usmiechnieta literka to moim zdaniem harcownik, naśmiewa się z idiotów, a tych jak widac w mieście nie brakuje, ale cichoń szaaaaaaaaaaa
"marketer "na prezentacji było przedstawione kila propozycji loga, tylko jeden zawierał elementy graficzne herbu i to słabo graficznie(coś miedzy logo bateryjki, a cmentarza). Na ogół nie stosuje się herbów w logach, bo gro herbów nie jest graficznych i się po prostu nie nadaje. A herb Elbląga jest doskonałym tworzywem dla dobrego grafika - można na nim budować logo i to nowoczesne logo odnosiłoby się do wielkiej tradycji silnego Elbląga. A co do badań to nie pouczaj ludzi. BO COŚ TU NIE GRA !!! Kolejność powinna być taka: Najpierw badania , konsultacje ... potem strategia rozwoju miasta miasta ->zdefiniowanie produktów ...potem strategia promocji a na końcu narzędzia marketingowe takie jak logo,spoty, hasła itp. Obserwuję prace nad strategią promocji miasta i tu jest odwrotnie. Powstawała strategia promocji bez udziału branży turystycznej. 05,12,2012 była moja interpelacja u radnego w tej sprawie. A CHYBA ZANIM SIĘ ZACZNIE PROMOWAĆ TO CHYBA WARTO POZNAĆ CO SIĘ MA PROMOWAĆ. WIEM ŻE TURYSTYKA NIE JEST JEDYNYM PRODUKTEM W ELBLĄGU DO PROMOWANIA , ALE JEST TEŻ PRODUKTEM !!! Przebadanie 400 losowo wybranych osób w Elblągu i 800 telefonicznie w Polsce to trochę za mało by na ich zdaniu budować strategie promocji. A gdzie obiecane 12- 16 fokusów / spotkaniach konsultacyjnych ( ponoć branża turystyczna miła być zaproszona?)
"marketer" i jeszcze jedno. Ortopeda chciał mnie operować i ciąć, poszedłem prywatnie do innego ortopedy który wysłał mnie na badania do Gdańska. Teraz jestem na rehabilitacji, jest szansa na regeneracje i powrót do zdrowia bez użycia skalpela. Czasem lepiej nie słuchać kiepskich fachowców !!!
"Wir oznacza ruch, energię, wciąga, pochłania otoczenia. Nawiązuje tym samym do wartości i cech zapisanych w programie marki: Elbląg turbo pochłania energię, aby ją skumulować. Skumulowana energia daje dużą moc, którą następnie miasto dzieli się ze swoimi odbiorcami."
HAHAHAHAHAHAHA!!!! I ktoś w UM serio łyknął ten marketoidowy bełkot i przybił akceptację?! Wiedziałem, że tam debile pracują ale AŻ TACY?! AHAHAHAH!
"Skumulowana energia daje dużą moc"
No nie wytrzymam. ;-P Hahahah.
to logo i hasło przypomina barwy Palikota, który będzie w środę w Elblągu, moje prywatne badania ludzi, którzy o tym rozmawiają wskazują, że większość z nich optuje pomiędzy ślimakiem a psią kupą, no i ta biała flaga ... Tragedia - śmiać się czy płakać ?
No nie muszę jeszcze coś dopisać... Herb i flag to co innego niż logo i hasło promocyjne!!!! Czy wy wszyscy tez jesteście tacy mądrzy i doradzacie chirurgowi czy ma ciąć po skosie, czy w poziomie!? Niech każdy zajmie się tym na czym się zna, a nie pisze bzdury... no tak zapomniałem wszyscy komentarzy skończyli marketing i zarządzanie zaocznie na jednej z tych szkół i doskonale się znają na promocji, PR, badaniach marketingwych, e-comerce itd....
Ale ci co zrobili ( celowo nie używam słowa projektowali by nie ubliżać projektantom) to chyba nie ukończyli marketingu tylko MAKIETNG...
kolory - woda - niebieski, przyroda - zielony i nawiązanie do zalewu wiślanego to jest promocja Elbląga
ta uśmiechnięta literka jest coraz bardziej elbląska, śmieje się z tych komentarzy i to mi się podoba, na w d.... malkontentów i artystów od sikania, śmieje się i to jest dobry znak, ... proszę nie mylić historii miasta z jego teraniejszością, herb to skarbiec, a ta usmiechnieta literka to moim zdaniem harcownik, naśmiewa się z idiotów, a tych jak widac w mieście nie brakuje, ale cichoń szaaaaaaaaaaa
"marketer "na prezentacji było przedstawione kila propozycji loga, tylko jeden zawierał elementy graficzne herbu i to słabo graficznie(coś miedzy logo bateryjki, a cmentarza). Na ogół nie stosuje się herbów w logach, bo gro herbów nie jest graficznych i się po prostu nie nadaje. A herb Elbląga jest doskonałym tworzywem dla dobrego grafika - można na nim budować logo i to nowoczesne logo odnosiłoby się do wielkiej tradycji silnego Elbląga. A co do badań to nie pouczaj ludzi. BO COŚ TU NIE GRA !!! Kolejność powinna być taka: Najpierw badania , konsultacje ... potem strategia rozwoju miasta miasta ->zdefiniowanie produktów ...potem strategia promocji a na końcu narzędzia marketingowe takie jak logo,spoty, hasła itp. Obserwuję prace nad strategią promocji miasta i tu jest odwrotnie. Powstawała strategia promocji bez udziału branży turystycznej. 05,12,2012 była moja interpelacja u radnego w tej sprawie. A CHYBA ZANIM SIĘ ZACZNIE PROMOWAĆ TO CHYBA WARTO POZNAĆ CO SIĘ MA PROMOWAĆ. WIEM ŻE TURYSTYKA NIE JEST JEDYNYM PRODUKTEM W ELBLĄGU DO PROMOWANIA , ALE JEST TEŻ PRODUKTEM !!! Przebadanie 400 losowo wybranych osób w Elblągu i 800 telefonicznie w Polsce to trochę za mało by na ich zdaniu budować strategie promocji. A gdzie obiecane 12- 16 fokusów / spotkaniach konsultacyjnych ( ponoć branża turystyczna miła być zaproszona?)
"marketer" i jeszcze jedno. Ortopeda chciał mnie operować i ciąć, poszedłem prywatnie do innego ortopedy który wysłał mnie na badania do Gdańska. Teraz jestem na rehabilitacji, jest szansa na regeneracje i powrót do zdrowia bez użycia skalpela. Czasem lepiej nie słuchać kiepskich fachowców !!!
"Wir oznacza ruch, energię, wciąga, pochłania otoczenia. Nawiązuje tym samym do wartości i cech zapisanych w programie marki: Elbląg turbo pochłania energię, aby ją skumulować. Skumulowana energia daje dużą moc, którą następnie miasto dzieli się ze swoimi odbiorcami." HAHAHAHAHAHAHA!!!! I ktoś w UM serio łyknął ten marketoidowy bełkot i przybił akceptację?! Wiedziałem, że tam debile pracują ale AŻ TACY?! AHAHAHAH! "Skumulowana energia daje dużą moc" No nie wytrzymam. ;-P Hahahah.
to logo i hasło przypomina barwy Palikota, który będzie w środę w Elblągu, moje prywatne badania ludzi, którzy o tym rozmawiają wskazują, że większość z nich optuje pomiędzy ślimakiem a psią kupą, no i ta biała flaga ... Tragedia - śmiać się czy płakać ?
te logo to straszna tandeta zenada i ktos tyle kasy wziol za to plakac sie ch ce ze piniadze poszly w bloto
HANDE HO!!!! Poddajemy się...My ELBLAGANIE poddajemy się;)