Poniedziałek, 2.12.2024, Imieniny: Balbina, Paulina, Bibiana
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama

Komentarze do artykułu (74)

Dodaj nowy komentarz

  1. 1
    --14
    ~ marketer
    Niedziela, 01.04

    No nie muszę jeszcze coś dopisać... Herb i flag to co innego niż logo i hasło promocyjne!!!! Czy wy wszyscy tez jesteście tacy mądrzy i doradzacie chirurgowi czy ma ciąć po skosie, czy w poziomie!? Niech każdy zajmie się tym na czym się zna, a nie pisze bzdury... no tak zapomniałem wszyscy komentarzy skończyli marketing i zarządzanie zaocznie na jednej z tych szkół i doskonale się znają na promocji, PR, badaniach marketingwych, e-comerce itd....

  2. 2
    +5
    ~ any marketer
    Niedziela, 01.04

    Ale ci co zrobili ( celowo nie używam słowa projektowali by nie ubliżać projektantom) to chyba nie ukończyli marketingu tylko MAKIETNG...

  3. 3
    +2
    ~ ft
    Niedziela, 01.04

    kolory - woda - niebieski, przyroda - zielony i nawiązanie do zalewu wiślanego to jest promocja Elbląga

  4. 4
    --16
    ~ przekonany
    Poniedziałek, 02.04

    ta uśmiechnięta literka jest coraz bardziej elbląska, śmieje się z tych komentarzy i to mi się podoba, na w d.... malkontentów i artystów od sikania, śmieje się i to jest dobry znak, ... proszę nie mylić historii miasta z jego teraniejszością, herb to skarbiec, a ta usmiechnieta literka to moim zdaniem harcownik, naśmiewa się z idiotów, a tych jak widac w mieście nie brakuje, ale cichoń szaaaaaaaaaaa

  5. 5
    +8
    ~ Wojciech Ławrynowicz
    Poniedziałek, 02.04

    "marketer "na prezentacji było przedstawione kila propozycji loga, tylko jeden zawierał elementy graficzne herbu i to słabo graficznie(coś miedzy logo bateryjki, a cmentarza). Na ogół nie stosuje się herbów w logach, bo gro herbów nie jest graficznych i się po prostu nie nadaje. A herb Elbląga jest doskonałym tworzywem dla dobrego grafika - można na nim budować logo i to nowoczesne logo odnosiłoby się do wielkiej tradycji silnego Elbląga. A co do badań to nie pouczaj ludzi. BO COŚ TU NIE GRA !!! Kolejność powinna być taka: Najpierw badania , konsultacje ... potem strategia rozwoju miasta miasta ->zdefiniowanie produktów ...potem strategia promocji a na końcu narzędzia marketingowe takie jak logo,spoty, hasła itp. Obserwuję prace nad strategią promocji miasta i tu jest odwrotnie. Powstawała strategia promocji bez udziału branży turystycznej. 05,12,2012 była moja interpelacja u radnego w tej sprawie. A CHYBA ZANIM SIĘ ZACZNIE PROMOWAĆ TO CHYBA WARTO POZNAĆ CO SIĘ MA PROMOWAĆ. WIEM ŻE TURYSTYKA NIE JEST JEDYNYM PRODUKTEM W ELBLĄGU DO PROMOWANIA , ALE JEST TEŻ PRODUKTEM !!! Przebadanie 400 losowo wybranych osób w Elblągu i 800 telefonicznie w Polsce to trochę za mało by na ich zdaniu budować strategie promocji. A gdzie obiecane 12- 16 fokusów / spotkaniach konsultacyjnych ( ponoć branża turystyczna miła być zaproszona?)

  6. 6
    +6
    ~ Wojciech Ławrynowicz
    Poniedziałek, 02.04

    "marketer" i jeszcze jedno. Ortopeda chciał mnie operować i ciąć, poszedłem prywatnie do innego ortopedy który wysłał mnie na badania do Gdańska. Teraz jestem na rehabilitacji, jest szansa na regeneracje i powrót do zdrowia bez użycia skalpela. Czasem lepiej nie słuchać kiepskich fachowców !!!

  7. 7
    +11
    ~ szyda
    Poniedziałek, 02.04

    "Wir oznacza ruch, energię, wciąga, pochłania otoczenia. Nawiązuje tym samym do wartości i cech zapisanych w programie marki: Elbląg turbo pochłania energię, aby ją skumulować. Skumulowana energia daje dużą moc, którą następnie miasto dzieli się ze swoimi odbiorcami." HAHAHAHAHAHAHA!!!! I ktoś w UM serio łyknął ten marketoidowy bełkot i przybił akceptację?! Wiedziałem, że tam debile pracują ale AŻ TACY?! AHAHAHAH! "Skumulowana energia daje dużą moc" No nie wytrzymam. ;-P Hahahah.

  8. 8
    +3
    ~ eb
    Poniedziałek, 02.04

    to logo i hasło przypomina barwy Palikota, który będzie w środę w Elblągu, moje prywatne badania ludzi, którzy o tym rozmawiają wskazują, że większość z nich optuje pomiędzy ślimakiem a psią kupą, no i ta biała flaga ... Tragedia - śmiać się czy płakać ?

  9. 9
    +1
    ~ t
    Poniedziałek, 02.04

    te logo to straszna tandeta zenada i ktos tyle kasy wziol za to plakac sie ch ce ze piniadze poszly w bloto

  10. 10
    +3
    ~ już nie Nenio a NANS
    Poniedziałek, 02.04

    HANDE HO!!!! Poddajemy się...My ELBLAGANIE poddajemy się;)

Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2024 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.


0.77063393592834