W 2004 roku rozpoczęto prace modernizacyjne mające podnieść drogę do klasy "S". W ramach I etapu wybudowano bezkolizyjny węzeł Elbląg-Wschód na skrzyżowaniu dróg krajowych nr 7 i 22. W 2006 roku w ramach projektu "Przebudowa drogi krajowej nr 7 na odcinku Jazowa-Elbląg" realizowanego przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad przy wsparciu ze środków Sektorowego Programu Operacyjnego Transport (SPO-T) rozpoczęto przebudowę pozostałej części trasy.
W ramach przebudowy na całej długości obwodnicy została dobudowana druga jezdnia, a na odcinku 3,7 km między węzłem Elbląg-Raczki i Elbląg-Wschód droga uzyskała status "S". Wykonawca zakończył prace budowlane 31 lipca 2007 r.[1], oficjalne zakończenie przebudowy zostało ogłoszone 14 listopada 2007 r.[2]
W następnym etapie pozostała część obwodnicy zostanie podniesiona do klasy "S" przez budowę bezkolizyjnego węzła "Kazimierzowo", likwidację kolizyjnego skrzyżowania na wysokości ul.Żuławskiej oraz dobudowę brakującej łącznicy na węźle Elbląg-Raczki. Inwestycja planowana jest na lata 2009-2013 w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
Władze Elbląga dążą do budowy na obwodnicy dodatkowego węzła w rejonie ulicy Skrzydlatej co związane jest z planowanymi inwestycjami w najbliższym otoczeniu drogi (budowa centrum handlowego oraz rozbudowa lotniska Elbląg)[3]. Dobudowa tego węzła będzie możliwa po uzyskaniu zezwolenie na odstępstwo od warunków technicznych Rozporządzenia Transportu i Gospodarki Morskiej.
z całym szacunkiem ale niestety wszytko o czym piszesz to powstało nie za woj.elbląskiego jak również modernizacji linii tramwajowej , czytałem o tym analizę wydaną przez ministerstwo....A jeśli chodzi o ocenę inwestycji w innych miastach to buduje się wszędzie i nie szukał bym tu jakiś teorii spiskowych i zwykłej zawiści. galerie to prywatne inwestycje a tu zawsze jakiś wątek nienawiści, dajcie spokój innym miastom. Budujmy , pracujmy i uczmy się tak jak to robią inni nie jesteśmy pępkiem świata .
pozdrawiam :)
niezbyt często bywam w CH ogrody, ale nie rozumiem, dlaczego nie pozwalac na rozbudowę; przecież będą nowe miejsca pracy dla tylu bezrobotnych elblążan, nowe sklepy dla klientów, nowa (ładniejsza) architektura budowli; poza tym nowe sklepy to możliwości wyboru dla kupujących...
Tak się składa,że Ogrody zostały wbudowane w środek istniejacych osiedli mieszkaniowych.Nie wszyscy mieszkańcy tych osiedli chcą, aby budować im pod nosem tętniace życiem,hałasem i spalinami centrum handlowe.Chcą głównie ci co tu nie mieszkają.Ci sami co wyprowadzają psa pod drzwi czy okno sasiada bo im wtedy mniej śmierdzi. To wszystko.
Ty "ekspert od 7 boleści" jakie spaliny skoro parkingi będą podziemne? Uwierz jak się pobuduje CH Siódemka, Porto55 to przy CH Ogrody ruch nie będzie aż tak duży!;) I nie pisz mi o portestach mieszkańców, bo właśnie mieszkancy Żyrardowskiej zbierają także podpisy za rozbudową CH Ogrody!;)
Ale Wcisla sobie grabi.... PO popłynie w następnych wyborach
W 2004 roku rozpoczęto prace modernizacyjne mające podnieść drogę do klasy "S". W ramach I etapu wybudowano bezkolizyjny węzeł Elbląg-Wschód na skrzyżowaniu dróg krajowych nr 7 i 22. W 2006 roku w ramach projektu "Przebudowa drogi krajowej nr 7 na odcinku Jazowa-Elbląg" realizowanego przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad przy wsparciu ze środków Sektorowego Programu Operacyjnego Transport (SPO-T) rozpoczęto przebudowę pozostałej części trasy. W ramach przebudowy na całej długości obwodnicy została dobudowana druga jezdnia, a na odcinku 3,7 km między węzłem Elbląg-Raczki i Elbląg-Wschód droga uzyskała status "S". Wykonawca zakończył prace budowlane 31 lipca 2007 r.[1], oficjalne zakończenie przebudowy zostało ogłoszone 14 listopada 2007 r.[2] W następnym etapie pozostała część obwodnicy zostanie podniesiona do klasy "S" przez budowę bezkolizyjnego węzła "Kazimierzowo", likwidację kolizyjnego skrzyżowania na wysokości ul.Żuławskiej oraz dobudowę brakującej łącznicy na węźle Elbląg-Raczki. Inwestycja planowana jest na lata 2009-2013 w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Władze Elbląga dążą do budowy na obwodnicy dodatkowego węzła w rejonie ulicy Skrzydlatej co związane jest z planowanymi inwestycjami w najbliższym otoczeniu drogi (budowa centrum handlowego oraz rozbudowa lotniska Elbląg)[3]. Dobudowa tego węzła będzie możliwa po uzyskaniu zezwolenie na odstępstwo od warunków technicznych Rozporządzenia Transportu i Gospodarki Morskiej. z całym szacunkiem ale niestety wszytko o czym piszesz to powstało nie za woj.elbląskiego jak również modernizacji linii tramwajowej , czytałem o tym analizę wydaną przez ministerstwo....A jeśli chodzi o ocenę inwestycji w innych miastach to buduje się wszędzie i nie szukał bym tu jakiś teorii spiskowych i zwykłej zawiści. galerie to prywatne inwestycje a tu zawsze jakiś wątek nienawiści, dajcie spokój innym miastom. Budujmy , pracujmy i uczmy się tak jak to robią inni nie jesteśmy pępkiem świata . pozdrawiam :)
Widzę, że miejscowy szowinista TUBYLEC już jest, pozdrawiam zadufanego elblążanina.
Oderwac Elblag od Olsztyna! Zabieraja nam wszystko!
ODERWAĆ ŻUŁAWY OD EL BLAGA
Przetransferowac Elbląg do Holandii!
DO NOWEJ HOLANDII
niezbyt często bywam w CH ogrody, ale nie rozumiem, dlaczego nie pozwalac na rozbudowę; przecież będą nowe miejsca pracy dla tylu bezrobotnych elblążan, nowe sklepy dla klientów, nowa (ładniejsza) architektura budowli; poza tym nowe sklepy to możliwości wyboru dla kupujących...
Tak się składa,że Ogrody zostały wbudowane w środek istniejacych osiedli mieszkaniowych.Nie wszyscy mieszkańcy tych osiedli chcą, aby budować im pod nosem tętniace życiem,hałasem i spalinami centrum handlowe.Chcą głównie ci co tu nie mieszkają.Ci sami co wyprowadzają psa pod drzwi czy okno sasiada bo im wtedy mniej śmierdzi. To wszystko.
Ty "ekspert od 7 boleści" jakie spaliny skoro parkingi będą podziemne? Uwierz jak się pobuduje CH Siódemka, Porto55 to przy CH Ogrody ruch nie będzie aż tak duży!;) I nie pisz mi o portestach mieszkańców, bo właśnie mieszkancy Żyrardowskiej zbierają także podpisy za rozbudową CH Ogrody!;)