Jeśli ktoś nie dostrzega jak ważna jest promocja miasta wśród turystów i przedsiębiorców, powinien wyjechać na Białoruś, tam zbudować sobie lepiankę i paść krowy. Praktycznie wszystkie polskie miasta, oczywiście te większe, już taki dokument mają, mają wizualizacje, loga, hasła reklamowe. Po co miastom nawet najlepsze inwestycje, jeśli miasta się nie promują? Albo inaczej, jak przyciągnąć do miasta inwestorów, gdy miasto o to nie zabiega ponieważ nie posiada strategii promocji? Tak więc, tak ważny dokument powinien być wdrożony i realizowany już kilka lat temu. Teraz Nowaczyk musi nadrobić te zaległości.
No cóż, jeśli miasto nie posiada strategii promocji, to promocja nie działa. Bez planu działania, wszystko jest doraźne i bez zakreślonego celu działania. Takie cele promocji muszą być w strategii zawarte. Wtedy plan można wdrażać w życie. Dlatego wszystkim oponentom wdrożenia strategii promocji miasta powiem - bez tego dokumentu będziemy wlekli się w ogonie polskich miasteczek bez pomysłu na promocję. Nie ma czego w Elblągu promować? Naprawdę? Jeśli ktoś pisze takie rzeczy oznacza to, że albo w Elblągu nie mieszka, albo jego znajomość miasta kończy się na klubach i kinie. Żałosne. A więc apeluję - strategia promocji miasta tak i to jak najszybciej. Bez tego dokumentu nie będziemy traktowani jako miasto poważnie.
tu nie chodzi o "promocje miasta" tylko o to zeby jakas zaprzyjazniona firma dostala intratne zlecenie od PO. ja tez obstawiam firme Contact. niestety to wlasnie po to sie startuje w wyborach - zeby realizowac swoje prywatne interesiki za pieniadze podatnikow.
sami wariaci w tym Elblągu nie było promocji miasta było źle teraz nowy Prezydent stawia na promocję to też jest źle. Dla mnie strategię promocji może i opracować contact byle zrobili to dobrze, chociaż bardzo wątpię, że zrobi to ta agencja jak zwykle kolejne bezpodstawne plotki. Panie Prezydencie niech robi Pan swoje i nie patrzy na tych wiecznych narzekaczy, Elbląg potrzebuje strategii promocji i to jak najszybciej. Szkoda tylko, że musi Pan przez nieudolne działania poprzednika zaczynać wszystko od zera, taka strategia powinna być już od dawna.
Ja się podpisuję pod tym, co napisał ~madi - promocja miasta musi być prowadzona prawidłowo i kompetentnie - może być to nawet contact - jeśli wygra przetarg i wykona swoją pracę prawidłowo. Może wtedy jakimś cudem znikną malkontenci, którym nigdy nic nie odpowiada a celem życiowym jest podążanie za filozofią czarnych golfów. ;)
A przepraszam bardzo od czego jest dział promocji w UM? Zawsze wydawało mi się, że to oni powinni zajmować się czymś takim, jak stworzenie strategii promocji...
To po co tylu ludzi zatrudniono do tego nowego wydziału, żeby teraz opracowanie strategi zlecać firmie zewnętrznej? To za co oni w tym wydziale kasę biorą! To są jakieś kpiny z mieszkańców naszego miasta. Rozumiem, że wydział ów jest już w urzędzie ups w "magistracie" nie potrzebny ulegnie likwidacji!!!
Urzędnicy niekoniecznie muszą być specami od tego typu strategii. Lepiej zaangażować dobrą firmę zewnętrzną, która "świeżym" okiem spojrzy na dobre i słabe strony miasta. Zresztą o czym mówimy? Większość polskich miast w tego typu sprawach angażuje firmy zewnętrzne - np. Agencję "Eskadra" z Warszawy specjalizującą się w tego typu działaniach - robili chyba całkiem dobre strategie dla Łodzi i Białegostoku.
Jeśli ktoś nie dostrzega jak ważna jest promocja miasta wśród turystów i przedsiębiorców, powinien wyjechać na Białoruś, tam zbudować sobie lepiankę i paść krowy. Praktycznie wszystkie polskie miasta, oczywiście te większe, już taki dokument mają, mają wizualizacje, loga, hasła reklamowe. Po co miastom nawet najlepsze inwestycje, jeśli miasta się nie promują? Albo inaczej, jak przyciągnąć do miasta inwestorów, gdy miasto o to nie zabiega ponieważ nie posiada strategii promocji? Tak więc, tak ważny dokument powinien być wdrożony i realizowany już kilka lat temu. Teraz Nowaczyk musi nadrobić te zaległości.
No cóż, jeśli miasto nie posiada strategii promocji, to promocja nie działa. Bez planu działania, wszystko jest doraźne i bez zakreślonego celu działania. Takie cele promocji muszą być w strategii zawarte. Wtedy plan można wdrażać w życie. Dlatego wszystkim oponentom wdrożenia strategii promocji miasta powiem - bez tego dokumentu będziemy wlekli się w ogonie polskich miasteczek bez pomysłu na promocję. Nie ma czego w Elblągu promować? Naprawdę? Jeśli ktoś pisze takie rzeczy oznacza to, że albo w Elblągu nie mieszka, albo jego znajomość miasta kończy się na klubach i kinie. Żałosne. A więc apeluję - strategia promocji miasta tak i to jak najszybciej. Bez tego dokumentu nie będziemy traktowani jako miasto poważnie.
tu nie chodzi o "promocje miasta" tylko o to zeby jakas zaprzyjazniona firma dostala intratne zlecenie od PO. ja tez obstawiam firme Contact. niestety to wlasnie po to sie startuje w wyborach - zeby realizowac swoje prywatne interesiki za pieniadze podatnikow.
sami wariaci w tym Elblągu nie było promocji miasta było źle teraz nowy Prezydent stawia na promocję to też jest źle. Dla mnie strategię promocji może i opracować contact byle zrobili to dobrze, chociaż bardzo wątpię, że zrobi to ta agencja jak zwykle kolejne bezpodstawne plotki. Panie Prezydencie niech robi Pan swoje i nie patrzy na tych wiecznych narzekaczy, Elbląg potrzebuje strategii promocji i to jak najszybciej. Szkoda tylko, że musi Pan przez nieudolne działania poprzednika zaczynać wszystko od zera, taka strategia powinna być już od dawna.
Ja się podpisuję pod tym, co napisał ~madi - promocja miasta musi być prowadzona prawidłowo i kompetentnie - może być to nawet contact - jeśli wygra przetarg i wykona swoją pracę prawidłowo. Może wtedy jakimś cudem znikną malkontenci, którym nigdy nic nie odpowiada a celem życiowym jest podążanie za filozofią czarnych golfów. ;)
Jaki kontakt, ludzie?! Czy ta agencja ma na koncie tego typu realizacje? Pomyślcie zanim coś napiszecie
A przepraszam bardzo od czego jest dział promocji w UM? Zawsze wydawało mi się, że to oni powinni zajmować się czymś takim, jak stworzenie strategii promocji...
To po co tylu ludzi zatrudniono do tego nowego wydziału, żeby teraz opracowanie strategi zlecać firmie zewnętrznej? To za co oni w tym wydziale kasę biorą! To są jakieś kpiny z mieszkańców naszego miasta. Rozumiem, że wydział ów jest już w urzędzie ups w "magistracie" nie potrzebny ulegnie likwidacji!!!
Czyżby pracownicy nowego wydziału promocji nie mieli odpowiednich kompetencji do opracowania strategi???? To pytam po co ich zatrudniono????
Urzędnicy niekoniecznie muszą być specami od tego typu strategii. Lepiej zaangażować dobrą firmę zewnętrzną, która "świeżym" okiem spojrzy na dobre i słabe strony miasta. Zresztą o czym mówimy? Większość polskich miast w tego typu sprawach angażuje firmy zewnętrzne - np. Agencję "Eskadra" z Warszawy specjalizującą się w tego typu działaniach - robili chyba całkiem dobre strategie dla Łodzi i Białegostoku.