Poniedziałek, 30.09.2024, Imieniny: Wera, Zofia, Honoriusz
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama
Elbląg » artykuły » artykuł z kategorii POLECANE

Z Elwingą do Krynicy Morskiej

29.06.2017, 10:30:25 Rozmiar tekstu: A A A

Biuro Atrakcji Turystycznych Ilfing zaprasza wszystkich elblążan i turystów odwiedzających Elbląg na wyjątkowe rejsy statkiem Elwinga na trasie ELBLĄG - KRYNICA MORSKA - ELBLĄG lub TOLKMICKO - KRYNICA MORSKA - TOLKMICKO.

W weekendy wypływamy o 8:15 z Elbląga (Bulwar Zygmunta Augusta). Płyniemy przez części przemysłowe i portowe nabrzeża rzeki Elbląg, po drodze przepływamy przez otwarty most pontonowy w Nowakowie, by przed samym wypłynięciem na wody  Zalewu Wiślanego minąć rezerwat ornitologiczny „Zatoka Elbląska”. Po 2,5 godzinnym rejsie dobijamy do portu jachtowego w Krynicy Morskiej. W drogę powrotną do Elbląga z portu ruszamy o 17:00.

W pozostałe dni tygodnia wypływamy z Tolkmicka i przez 45 minut płyniemy po Zalewie Wiślanym do Krynicy Morskiej. Gwarantujemy, że widoki z górnego pokładu na krajobraz Mierzei Wiślanej, dmący w twarz wiatr i świeże, morskie powietrze warte są wyruszenia z nami w ten wyjątkowy rejs.

Statek Elwinga to ponad 90-letnia barka przekształcona w statek rejsowy- to jedyna taka jednostka pływająca po wodach śródlądowych. Elwingę dodatkowo wyróżnia kadłub w którym zastosowano zapomnianą już technikę łączeni blach za pomocą nitowania. Składa się z dwóch pokładów- górnego widokowego oraz dolnego, ogrzewanego z częścią barowo-restauracyjną.

Jako jedyni oferujemy naszym gościom możliwość zamówienia pysznych śniadań i zestawów obiadowych, napić się dobrej kawy, a także piwa! ! Dla dzieci przygotowaliśmy na statku specjalny kącik zabaw.

Elwinga w rejs może zabrać do 110 pasażerów, bez problemu przyjmujemy na pokład zwierzęta czy rower.

TRASA NORMALNY DZIECI 3 -14
Elbląg - Krynica Morska - Elbląg 65 zł 45 zł
Tolkmicko - Krynica Morska - Tolkmicko 30 zł 20 zł

Bilety do kupienia na statku lub na stronie: www.ilfing.pl

TRASA WYPŁYWY WRACAMY
Elbląg - Krynica Morska - Elbląg 8:15 jesteśmy w Krynicy o 10:45 17:00 jesteśmy w Elblągu o 19:30
Tolkmicko - Krynica Morska - Tolkmicko 9:30 jesteśmy w Krynicy o 10:15 17:00 jesteśmy w Tolkmicku o 17:30

Organizujemy rejsy grupowe. W razie jakichkolwiek pytań zadzwoń do nas: tel.: 55 611 66 99
lub napisz: e-mail: biuro@ilfing.pl

ELBLĄSKIE BIURO ATRAKCJI TURYSTYCZNYCH ILFING   www.ilfing.pl

.......................... Materiał promocyjny ..........................

Oceń tekst:

Ocen: 7

%57.1 %42.9

Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2024 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.