W połowie listopada otwarty został nowy serwis samochodowy przy ul. Kard. Wyszyńskiego. Obiekt ten był już wcześniej związany z motoryzacją poprzez współpracę z Toyotą, a potem Volkswagenem. Przez pewien czas budynek stał nieużywany. Sąsiadująca z obiektem firma Mak-Chemia, w ramach rozszerzenia zakresu swojej działalności, postanowiła „reanimować” serwis motoryzacyjny. Obecnie punkt obsługi samochodów należy do sieci serwisowej Bosch Car Service.
Rozmawiamy z panem Dawidem Mieczkowskim – kierownikiem serwisu samochodowego AUTOSTREFA.
Cały serwis obrandowany jest logiem firmy Bosch. Dlaczego akurat Bosch Car Service?
- Bosch jest bardzo znaną i powszechnie rozpoznawalną marką kojarzącą się przede wszystkim z wysoką jakością, na którą my też stawiamy. Ponadto dysponuje bardzo dobrze rozbudowaną bazą technologiczną, która pozwala naprawiać samochody wszystkich marek.
Banalne pytanie – co możecie zaoferować?
- Bardzo szeroki wachlarz usług: od podstawowej mechaniki i elektromechaniki, po geometrię, serwis ogumienia, aż po naprawy blacharsko-lakiernicze. Dysponujemy też Stacją Kontroli Pojazdów oraz marketem motoryzacyjnym.
Dużo mówi się o unijnej dyrektywie GVO, która umożliwia serwisowanie nowych aut poza ASO bez utraty gwarancji. Czy w Państwa serwisie też można wykonywać takie przeglądy i naprawy?
- Oczywiście, jesteśmy na to przygotowani. Posiadamy specjalny program serwisowy, który umożliwia wykonanie przeglądu zgodnie ze specyfikacją danej marki i wytycznymi ASO. Do takich przeglądów i napraw używamy oryginalnych części lub zamienników o specyfikacji odpowiadającej tym samym używanym w ASO. Bardzo często są to te same części, które są używane przez producentów samochodów na pierwszy, fabryczny montaż.
Panuje opinia, że dobry serwis, to przede wszystkim dobry mechanik.
- Zgadzam się z tym. Dlatego podczas rekrutacji postaraliśmy się, żeby nasi mechanicy posiadali wiedzę i doświadczenie zawodowe, które zdobyli zarówno w warsztatach niezależnych jak i w ASO. Natomiast pracownicy obsługi klienta wcześniej pracowali przy obsłudze bardzo wymagających użytkowników samochodów klasy premium w ASO poza Elblągiem. Tak więc uważam, że pracownicy hali serwisowej oraz biura, zapewnią wysoki poziom obsługi zarówno dla klienta jak i jego pojazdu.
Przez parę miesięcy widoczne były zewnętrzne zmiany fizyczne budynku. Podejrzewam, że wewnątrz wyposażenie oraz wystrój też uległ zmianie.
- Tak, stawiamy przede wszystkim na jakość obsługi klienta. Stąd też przytulna poczekalnia, w której wydzielony jest też kącik dziecięcy, możliwość przejrzenia asortymentu z marketu motoryzacyjnego. Na życzenie klienta zapewniamy nowoczesny samochód zastępczy. Ale nie tylko klient jest ważny – nasi pracownicy mają do dyspozycji nowoczesne wyposażenie stanowisk, dzięki którym ich praca jest komfortowa i bezstresowa. Umożliwi to jak najlepsze wykonywanie swoich obowiązków.
Pojawiło się też określenie market motoryzacyjny. Rozumiem, że mogę przyjść na zakupy jak do sklepu spożywczego lub z chemią gospodarczą?
- Oczywiście, że tak! Nasz market motoryzacyjny, oferuje szeroką gamę produktów i akcesoriów. Każdy znajdzie dla siebie coś interesującego. Oczywiście zakupione akcesoria można od razu zamontować w naszym serwisie.
Dziękuję za rozmowę. Przy okazji, czy mogę umówić się na przegląd?
- Jak najbardziej tak. Zapraszam w tym celu do koleżanki z biura obsługi klienta.