Koszt budowy torowiska wzdłuż ulic 12 Lutego i Grota Roweckiego wyniósł 10,5 mln zł (dofinansowamie: 7,5 mln zł). Inwestycja oficjalnie została otwarta 9 listopada 2017 r. Jak oceniają ją mieszkańcy?
Agata
Było to potrzebne! Jednak mamy za mało tramwajów, żeby być z tego zadowolonym. Jak przez Plac Słowiański można było dojechać prawie każdym tramwajem, tak teraz jest to trochę utrudnione. Jeśli by dodano nową linię, to byłoby naprawdę wygodnie.
Karolina
Myślę, że było to niepotrzebne. Linia wcale się bardzo nie przedłużyła. Obecnie są utrudnienia, bo linie są pomieszane.
Julia
Dobudowanie trasy i jej zmiana były dobre, bo mamy teraz możliwość, aby dotrzeć w większą ilość miejsc, np. wcześniej nie można było dotrzeć pod Urząd Miejski. Teraz jest to bardziej funkcjonalne, ale uważam mimo wszystko, że "4" i "5" powinny poruszać się starymi trasami. Myślę, że była to dobra inicjatywa, żeby wykonać coś nowego.
Kasia
Od początku uważałam, że ta zmiana to utrudnienie dla mieszkańców. Teraz, żeby wrócić do domu ze szkoły, nie mam bezpośredniego połączenia. Ta zmiana była dla mnie uciążliwa, ale teraz musiałam się do tego przyzwyczaić.
Kazimierz
Podoba mi się to, że jest tramwaj na ul. Królewieckiej i jest na ul. 12 Lutego. Według mnie to świetna inicjatywa.
Barbara
Można to było inaczej rozwiązać. Jeszcze kiedyś wygląd tego miejsca był bardziej sympatyczny i były szersze chodniki.
Władysław
Według mnie przystanki są zbyt blisko siebie. Od początku ten pomysł mi się nie podo
Teresa
Bardzo podoba mi się ta zmiana. Jeśli chcę dotrzeć z pętli tramwajowej przy ul. Ogólnej na dworzec PKS, to jest to o wiele krótsza droga niż tym tramwajem, który przejeżdża również przez Plac Słowiański.
Daniela
Jestem naprawdę zadowolona z tego pomysłu. Mam możliwość szybkiego dojechania z ul. płk Dąbka na ul. Sadową. Dla mnie idealnie!
Anna
Poruszam się tylko tramwajami. Dla mnie to jedyna możliwość, żeby szybko dotrzeć do miejsc, które mnie interesują. Na szczęście mieszkam obok przystanku. Poza tym dzięki nowej trasie docieram właśnie tam, gdzie chcę.
zupełnie niepotrzebna ta trasa...można było pieniądze przeznaczyć na lepszy i pilniejszy cel...
Warszawa wstrzymala kursowanie PESY 120n, tozsamej konstrukcji co nasze 121n z powodu wykrycia usterki ukladu hamowania. Co na to nasze Tramwaje Elblaskie? Informacje mozna potwierdzic, to nie plotka.
Warszawa wstrzymala kursowanie PESY 120n, tozsamej konstrukcji co nasze 121n z powodu wykrycia usterki ukladu hamowania. Co na to nasze Tramwaje Elblaskie? Informacje mozna potwierdzic, to nie plotka.
Warszawa wstrzymala kursowanie PESY 120n, tozsamej konstrukcji co nasze 121n z powodu wykrycia usterki ukladu hamowania. Co na to nasze Tramwaje Elblaskie? Informacje mozna potwierdzic, to nie plotka.
Warszawa wstrzymala kursowanie PESY 120n, tozsamej konstrukcji co nasze 121n z powodu wykrycia usterki ukladu hamowania. Co na to nasze Tramwaje Elblaskie? Informacje mozna potwierdzic, to nie plotka.
Jest ok. Byłoby jeszcze lepiej gdyby w polowie ul. 12 lutego został utworzony przystanek.
Wniosek z tej sondy jest następujący "jedni są zadowoleni, a inni nie"!;) To bardzo odkrywczy i inspirujący wniosek;)
Stare trzeba remontować, a nie nowe budować przy tak ograniczonych środkach finansowych!!! Poza tym skrócono czas przejazdu o 4 minuty. A wiesz Wróblewski, co trzeba zrobić aby skrócić jeszcze o 5 minut? Ustawić światła pod tramwaje a nie pod samochody. Do roboty pogoń zarząd dróg
13,5 mln zł za krótszy o 4 min przejazd, to jest na miarę rekordu Guinnessa. Czy UM już się zgłosił po odbiór nagrody? Panno Julio, czy przejście przez plac obok Sądu do UM /o 100 m/ to na prawdę było uciążliwe?
Dofinansowana z unii europejskiej wiec dobrze ze zrobili co lepiej moze zeby nic nie robiono. Kurcze ludzie ciagle wam zle ciagle narzekacie zrobie porzadek ze soba !!!!