Klienci ENERGI w Elblągu obsługiwani są już w nowoczesnym Biurze Obsługi Klienta przy ul. Hetmańskiej 12-14. W dotychczasowym BOK-u przy ul. Piłsudskiego 19 pozostaną kasy. Zmiana lokalizacji jest odpowiedzią na oczekiwania klientów, którzy zgłaszali potrzebę przeniesienia biura bliżej centrum miasta.
- Nowe biura obsługi lokowane są w centrach miast, tak aby ułatwić dotarcie do nich klientom – mówi Krzysztof Rogaliński, prezes spółki Energa Obsługa i Sprzedaż, odpowiedzialnej za obsługę klientów. - W poszukiwaniu nowych pomieszczeń jednym z głównych kryteriów była lokalizacja przecinająca najbardziej uczęszczane szlaki mieszkańców miast.
Nowe Biuro Obsługi Klienta znajduje się w samym centrum miasta, można do niego dojechać wieloma liniami komunikacji miejskiej, a niedaleko znajduje się przystanek autobusowy. Biuro Obsługi usytuowane jest na parterze budynku, bez barier architektonicznych utrudniających dotarcie klientom niepełnosprawnym.
Nowy BOK jest przestronny i funkcjonalny. Na powierzchni 100 m. kw. usytuowane są cztery stanowiska do obsługi. Klienci mają tam możliwość skorzystania z bezpłatnego telefonu, umożliwiającego szybkie połączenie z konsultantami z tzw. Call Center. Do dyspozycji klientów przeznaczony jest także kiosk multimedialny, pozwalający na zalogowanie się do elektronicznego Biura Obsługi Klienta (www.energa.ebok.pl).
- W nowym biurze można załatwić wszystkie sprawy związane z przyłączeniem do sieci energetycznej, podpisać umowę, zapoznać się z ofertami ENERGI dla klientów indywidualnych czy też wyjaśnić kwestie związane z płatnościami – mówi Beata Ostrowska, rzecznik prasowy Grupy ENERGA. - W nowym BOK-u nie ma kas. Pozostaną one przy ul. Piłsudskiego 19. Płatności za energię elektryczną, można realizować również w licznych punktach oznaczonych naklejką Via Moje Rachunki, które znajdują się w sklepach spożywczych, marketach. W tych punktach można również dokonywać zakupu energii do liczników przedpłatowych poza Internetem (lista punktów na stronie www.billbird.pl ).
i co z tego ze biuro obslugi jest w centrum jak niema tam kasy :/
Licze na lepsza klimatyzacje w nowym BOKu. @Randall - Masz internet, to dlaczego tak nie placisz? Stac Cie na chodzenie do BOKU?
bogacicie się na biedocie Elbląskiej to stać energe na nowe biuro w centrum ciekawe ile teraz dożucicie do ołat za energie ktoś to musi utrzymać wszystko drożeje a nasza Enrga rośnie w potęge chcialabym żeby ktoś w końcu zrobił im konkuręcie i utar nosa
Panie Fotografie, troszeczkę wysiłku ok. 100m pieszo i zrobił by Pan zdjęcie nowego salonu, a nie biblioteki !!!!!!
Ostanio Energa uruchomiła możliwość podawania stanu licznika,drukowania i opłacania faktury przez internet. Odczyty liczników można podawać dalej przez automat zgłoszeniowy.Dla nie posiadajacych internetu,czy zaufania do tej formy kasy pozostają na Piłsudskiego i w innych punktach kasowych. Salon ma pełnić zatem rolę nie usługową ,a reprezentacyjną. Pokazać siłę Energi. Zapłacą za to raczej odbiorcy prądu choć znajdzie się wielu twierdzących ,że na pewno Unia E. Nie zapomnijmy też ,że Energa (za pośrednictwem EPEC) jest również dostawcą ciepła dla miasta. Wyjaśnia to częściowo sprawę podwyżek cen ciepła w Elblagu.
brawo ania masz racje tam było wszytko ok i parking duzy i dojazd dobry mpk czeba było dac zarobic kolesia za wynajm .
zróbcie tam własną KASĘ, a na pewno będę was odwiedzał !
A będzie tańszy prąd ?Cos cicho o kontroli w ENERGA przez POLICJĘ ,za próby wyłudzania pieniędzy od klientów za zawyzone rachunki.
Pytam się co robi UOKIK firma nalicza wyrównania dla ludzi z półroczna datą wsteczna tłumaczy się ,ze tak system jej naliczył a państwo na to pozwala!!!!! Przykład: babcia kolegi do modlitwy wieczornej zapala tylko światło nalicza jej się 400 zł wyrównania to są kpiny ze wszystkich tu jest pole do popisu dla jakiegoś rzecznika a u nas wszyscy przechodzą do porządku dziennego z tym dziadostwem
A przecież tam nie można znaleźć miejsca do parkowania... Przy Piłsudskiego zawsze coś się znalazło.