Spoty telewizyjne, bilbordy, internet. O Warmii i Mazurach ma być wszędzie. Wkrótce ruszy wielka kampania promująca nasze województwo. Samorząd Województwa chce przeznaczyć na ten cel prawie 12 mln złotych.
Urząd Marszałkowski właśnie ogłosił konkurs na zaplanowanie i opracowanie projektu kampanii medialno-wizualnej, związanej z projektem ,,Kampania promocji turystycznej Warmii i Mazur” Województwa Warmińsko-Mazurskiego. Wnioski o dopuszczenie do udziału w konkursie można składać do 6 września 2010 roku.
Przedmiot konkursu to zaplanowanie i opracowanie projektu kampanii medialno-wizualnej Warmii i Mazur w zakresie turystyki opartej na trzech działach (media, wizerunek zewnętrzny, internet). Kampania potrwa do 2012 roku i będzie skierowana na rynek Polski oraz wybrane kraje europejskie.
Elementy kampanii to spoty telewizyjne, billboardy, działania promocyjne w pociągach Intercity i Eurocity oraz reklama w Internecie – na portalach polskich i w wybranych krajach europejskich.
Cele kampanii to m.in. zwiększenie świadomości i rozpoznawalności regionu Warmii i Mazur, utrwalenie silnej atrakcyjności wizerunku regionu Warmii i Mazur w obszarze turystyki, w tym skojarzeń z: bogatą przyrodą, czystym środowiskiem, krainą jezior i lasów, zwiększenie zainteresowania przyjazdem do Warmii i Mazur w segmentach docelowych na rynku krajowym i zagranicznym, rozszerzenie oferty regionalnej, zwiększenie jej atrakcyjności poprzez wyeksponowanie dziedzictwa kulturowego i naturalnego, poprawa dostępności na zagranicznym i krajowym rynku turystycznym, zwiększenie świadomości produktów turystycznych regionu w takich obszarach, jak oferta kulturalna, zdrowotna, biznesowa oraz alternatywna na rynkach docelowych oraz zbudowanie świadomości marki turystycznej regionu na nowych rynkach ekspansji.
„Kampania promocji turystycznej Warmii i Mazur” realizowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.
A ILE POJDZIE KASY NA MALA CZESC POMORZA KTORA ZNAJDUJE SIE W TYM WOJEWODZTWIE?
Ten konkurs to szansa dla Elbląga, w którym, mimo wszystko, mieszka wielu kreatywnych ludzi. To apel do nich! Wymyślcie coś ciekawego o naszym mieście, co przyciagnie do niego i turystów, i inwestorów. Losy Elbląga w rekach Elblążan!
kampania reklamowa - po sezonie - to zapewne jest to. Ten rower wśród bezkresu wód jest nad wyraz wymowny.
~ elblążanka - dla Elbląga??? Przecież Elbląg to nie warmia i mazury, więc co promocja tego regionu da Elblągowi??? Będa promować warmińskie zamki i mazurskie jeziora, a to z nami ma niewiele wspólnego.
czy elbląg leży na zadupiu warmi czy żuław. czy kiedykolwiek sie odnajdzie w turystycznej terytorialnej tułaczce
Elblążance chyba upał zaszkodził a losy Elblążan były już w ich rękach i władza wypięła się na Referendum gdzie mieszkańcy Elbląga powiedzieli NIE TEMU WOJEWÓDZTWU.To województwo to okaz nieporadności i jakiegoś nie porozumienie w podziale Polski,na mapie jest brak jednego województwa .Na południu gęsto od województw a na północy brak jednego miasta które powinno zmienić i naszą przynależność.Politycy popatrzcie na mapę i do roboty w sejmie ,pamiętajcie zmuszanie do czegoś zwiększa bunt!!!!!!!!!!
Widzieliście dzisiejsze dane GUSu n/t bezrobocia? Gdzie jest najwyższe? OCZYWIŚCIE ŻE W TYM ZACOFANYM WARMIŃSKO-MAZURSKIM (ponad 18%) - pomimo 10 lat dotacji z UE na szarym końcu...