Poniedziałek, 25.11.2024, Imieniny: Katarzyna, Erazm, Klemens
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama
Elbląg » artykuły » artykuł z kategorii INFORMACJE LOKALNE

Sklepy odzieżowe marek: Sinsay,Reserved, House, Cropp Town czy Mohito na 4 tys. m2 w CH Ogrody

12.10.2013, 19:02:18 Rozmiar tekstu: A A A
Sklepy odzieżowe marek: Sinsay,Reserved, House, Cropp Town czy Mohito na 4 tys. m2 w CH Ogrody

Salony marek należących  do koncernu odzieżowego LPP: Reserved, House, Sinsay, Mohito, Cropp Town oraz Home & You, z dodatkową powierzchnią w elbląskich Ogrodach.

Grupa LPP, największa polska firma odzieżowa, zdecydowała się na powiększenie powierzchni swoich lokali w  rozbudowanym Centrum Handlowym Ogrody w Elblągu. Przed rozpoczęciem rozbudowy, sklepy 3 marek należących do koncernu zajmowały 750 m2 powierzchni handlowej Centrum. W związku z decyzją o rozbudowie i modernizacji Ogrodów Grupa LPP zdecydowała się na zwiększenie powierzchni najmu i wprowadzenie do Centrum wszystkich 6 marek znajdujących się w portfolio firmy, co zaowocowało podpisaniem umów najmu na 3 000 m2. W wyniku podpisanych właśnie aneksów łączna powierzchnia wynajmowanego przez LPP metrażu wzrośnie do prawie 4 000 m2.

Salony marek należących do LPP będą otwierane sukcesywnie w kolejnych fazach rozbudowy centrum. Lokale House oraz Sinsay, znajdujące się w zmodernizowanej części Centrum, zostały  już przekazane  najemcy, który rozpoczął prace remontowe. Otwarcie obydwu sklepów planowane jest na listopad bieżącego roku. Pozostałe salony zajmą lokale w nowopowstającej części Ogrodów, a ich otwarcie planowane jest na IV kwartał 2014 r.

Po zakończeniu rozbudowy CH Ogrody będzie największym i najbardziej nowoczesnym tego typu kompleksem znajdującym się w regionie oraz w bezpośrednim sąsiedztwie północnej granicy Polski, odpowiadając tym samym  na oczekiwania  klientów nie tylko z Elbląga i okolic, ale także z liczącego ponad milion mieszkańców Okręgu Kaliningradzkiego. Już przed rozbudową Ogrody były jedną
z głównych destynacji turystyki zakupowej regularnie przyjeżdzających do Polski mieszkańców Kaliningradu (83,3% turystów przekracza granicę zewnętrzną UE na terenie Polski, w celach zakupowych). Zarząd Ogrodów we wzbogaconej ofercie dwukrotnie większego Centrum widzi szanse na zwiększenie zainteresowania sąsiadów zza wschodniej granicy zakupami w Ogrodach. 

Poziom komercjalizacji Ogrodów w chwili obecnej przekroczył 60%. Swoje sklepy w przebudowywanej części CH Ogrody otworzyły już sieci RTV EURO AGD, CCC, Inmedio oraz T-Mobile. Nieprzerwanie  swoich Klientów obsługuje hipermarket Carrefour. Po zakończeniu rozbudowy na dwóch poziomach znajdzie się 130 sklepów i  punktów usługowych, m.in. Reserved, H&M, New Yorker, CCC, Deichmann, Rossmann, Mohito,  Crop Town, House, Sinsay, Douglas, Orsay, Sizeer, Wojas, Quiosque, Piekarnia Raszczyk, Trojan Horse,  Grycan, Yes, Apart, Esotiq, Plus GSM, Yves Rocher, restauracja McDonald’s oraz wielosalowe kino. Na trzech poziomach Centrum zaplanowany został parking na ok. 1000 miejsc.

Inwestorem projektu jest CBRE Global Investors Poland, a za rozbudowę i komercjalizację odpowiada firma Acteeum Central Europe, którą w zakresie najmu wspiera CBRE Sp. z o.o. Autorem projektu architektonicznego jest pracownia ESA. Generalnym Wykonawcą jest PORR (Polska) SA.

Centrum Handlowe Ogrody to pierwszy powstały w 2002 roku kompleks handlowo – usługowy w Elblągu skupiający pod jednym dachem duży hipermarket oraz galerię sklepów.  Centrum jest zlokalizowane przy ul. Pułkownika Dąbka z dogodnym dojazdem. Obecnie CH Ogrody znajduje się w fazie rozbudowy, której zakończenie planowane jest na rok 2014. W trakcie prac budowlanych centrum funkcjonuje  w ograniczonej formie. W nowej odsłonie Ogrody będą najbardziej nowoczesnym i największym centrum handlowym w regionie. CBRE Global Investors, spółka zarządzająca Centrum Handlowym Ogrody, po zakończeniu prac będzie ubiegało się o certyfikat BREEAM dla elbląskiego obiektu. Certyfikat potwierdza proekologiczność zastosowanych technologii i całego procesu budowy nowego centrum handlowego oraz przyjazność budynku dla użytkowników i otoczenia.


Marta Kucewicz
Cohn&Wolfe Sp. z o. o. 



                  

Oceń tekst:

Ocen: 3

%33.3 %66.7


Komentarze do artykułu (23)

Dodaj nowy komentarz

  1. 1
    --18
    ~ Obowiązki
    Sobota, 12.10

    ***a nieee McDonald"s , Ludzie chcemy restauracje KFC . UPARTY !!!

  2. 2
    --18
    ~ jarrow
    Sobota, 12.10

    Ale ruskie bydło się zjedzie.

  3. 3
    --9
    ~ Poląg
    Sobota, 12.10

    K U R W A . . . . . . . . . . . . . . Nieee McDonald"s , Ludzie chcemy restauracje KFC .

  4. 4
    +14
    ~ MONIA
    Sobota, 12.10

    chciałam zauwazyc ze te ruskie b....o jak nazwał naszych sasiadów jarrow zostawia kupemilionów dolarów w takim elblązkowie,, i troche skromności Polacy za to KWIAT EUROPY!!!!

  5. 5
    +3
    ~ xxx
    Sobota, 12.10

    haha jarooo a elbląska elita kupuje fajki i paliwo w rosji

  6. 6
    --9
    ~ jarrow
    Sobota, 12.10

    ruskie bydło brało po 10-15 torebek "wiczena" w promocji w lidlu. oczywiście Polacy załapali się na odpady bo ruski był o 3 nad ranem i wszystko wykupił.

  7. 7
    +9
    ~ xxx
    Sobota, 12.10

    a polacy zasiłki anglikom na dzieci polskie zabieraja, jaroww nie wiesz o czy piszesz!!! jak zaczniesz pracowac docenisz rosjan którzy napedzaja gospodarke w naszym elblagu!!

  8. 8
    0
    ~ Do MONI
    Sobota, 12.10

    Miliony dolarów zostawiają w tym Elblążkowie? hahhahhhahahahhhh, normalnie twarzodłoń. Kto zostawia,komu,gdzie,kiedy? Może jeszcze palmy kokosowe na s-7 sadzą ? Chyba miliony dolarów to Polacy na zmywaku tam gdzie robisz u ciapatego zostawiją.

  9. 9
    --13
    ~ zozole
    Sobota, 12.10

    Ruskie bydło bedzie miało gdzie zakupy robić , no nie moge na nich patrzeć jak sie panoszą mordy i to wykupią wszystko byle sie napchał w Kauflandzie pizza guseppe była w promocji po 3.99 nawet nie zdążyłam do poludnia kupić ani 1 paczki , bydło ruskie wszystko wykupiło .............

  10. 10
    --10
    ~ kasia
    Niedziela, 13.10

    Na zawadzie buduje się z budżetu obywatelskiego z 2012 r. boisko sportowe do tenisa ziemnego,koszykówki,siatkówki,piłki ręcznej. Głosując na zadanie 4 , przyczynisz się do zrobienia chodników do tego boiska sportowego.W obu przypadkach jest to ta sama wnioskodawczyni. Polecam

Redakcja serwisu info.elblag.pl nie odpowiada za treść komentarzy i treści dostarczone przez firmy i osoby trzecie.
Jeśli chcesz z nami tworzyć serwis napisz do nas e-mail.


Regulamin komentowania artykułów w serwisie info.elblag.pl

W trosce o kulturę i wysoki poziom debaty w serwisie info.elblag.pl wprowadza się niniejszy Regulamin.

  1. Komentujący umieszczając treści sprzeczne z prawem musi liczyć się, że może ponieść odpowiedzialność karną lub cywilną.
  2. Komentarze dodawane przez czytelników służą prowadzeniu poważnej i merytorycznej dyskusji na temat zamieszczonych wiadomości oraz problemów z nimi związanych.
  3. Czytelnicy mogą umieszczać informacje i opinie niezwiązane z treścią artykułów dla istotnych powodów (np. poinformowanie innych czytelników o wydarzeniach).
  4. Zabrania się dodawania komentarzy: wulgarnych, obraźliwych, naruszających dobra osobiste osób trzecich lub zawierających treści zabronione przez prawo.
  5. Celem komentarzy nie jest prowadzenie jałowych sporów osobistych między czytelnikami.
  6. Wszystkie wpisy stojące w sprzeczności z powyższymi warunkami będą niezwłocznie kasowane w całości bądź w części.
  7. Redakcja interpretuje Regulamin i decyduje, które wpisy, komentarze (lub ich części) należy usunąć i dokona tego w możliwie jak najszybszym czasie.


Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2024 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.


1.1637070178986