Poniedziałek, 25.11.2024, Imieniny: Katarzyna, Erazm, Klemens
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama
Elbląg » artykuły » artykuł z kategorii INFORMACJE LOKALNE

"Zgodę na zwiększenie środków w przetargu podpisał komisarz Marek Bojarski"

09.08.2013, 10:05:34 Rozmiar tekstu: A A A
Od lewej: Monika Borzdyńska i Jerzy Wilk (fot. UM Elbląg)

Radny Robert Turlej w swoim materiale zatytułowanym "Fakty ws. witaczy i billboardów - #bezkomentarza" zaznaczył, że chce przedstawić kilka faktów, aby "każdy z czytelników mógł samemu wystawić swój komentarz."  Z jednym z nich nie zgadza się Monika Borzdyńska, asystent w Biurze Prezydenta Miasta, która na naszą redakcyjną skrzynkę przesłała informację o pewnej nieścisłości w tekście radnego.

Poniżej publikujemy treść całej wiadomości:

"W związku z opublikowanymi przez radnego Rady Miejskiej Roberta Turleja na info.elbląg.pl i blogu Radnego informuję, że zgodę na zwiększenie środków w przetargu podpisał komisarz Marek Bojarski, a nie prezydent Jerzy Wilk, jak wprost pisze Pan Radny. Podpis został złożony 4 lipca.

Dodatkowo pragnę wskazać, iż decyzja dotycząca realizacji witaczy i bilbordów podjęta została już w 2012 roku (czyli kiedy prezydentem był Grzegorz Nowaczyk z PO) i wtedy też zostały zabezpieczone środki na ten cel w budżecie na 2013 rok.

Monika Borzdyńska
Asystent w Biurze Prezydenta Miasta odpowiedzialny za kontakt z mediami
"

Oceń tekst:

Ocen: 24

%62.5 %37.5


Komentarze do artykułu (15)

Dodaj nowy komentarz

  1. 1
    +1
    ~ pompejusz
    Piątek, 09.08

    Czemu ona znowu kłamie? Mógł przecież z tego zrezygnować bo trzeba dopłacić! Z innych spraw ważniejszych dla mieszkańców nie omieszkał zrezygnować. Ponura władza. Trzeba zacząć przygotowania do referendum, bo do czasów wyborów zrujnują miasto.

  2. 2
    +11
    ~ znafca
    Piątek, 09.08

    Pani Monika nie kłamie, tylko nie mówi całej prawdy, a to przecież różnica ;) Po co mówić, że mógł zrezygnować? :P

  3. 3
    +1
    ~ asd
    Piątek, 09.08

    No i przepychanki sie zaczynaja....a pomyslalby ze to dorosli ludzie.....

  4. 4
    +5
    ~ ja
    Piątek, 09.08

    Ostatnim działem, który zamyka się w firmie jest dział marketingu (ciekawe czy wymyślili to sami marketingowcy)! Tak czy inaczej reklamować się trzeba. A jak Elbląg był reklamowany w Królewcu o tym pisał dr Glock.

  5. 5
    +3
    ~ Woy
    Piątek, 09.08

    z tekstu "W związku z opublikowanymi (...) informuję" - czy brak podmiotu jest celowy, czy wycięto w ostatniej chwili słowo "kłamstwami"?

  6. 6
    --5
    ~ elbląg
    Piątek, 09.08

    Pani Moniko niech już pani więcej nie kłamie, bo jeśli ktoś się zna na przetargach to wie że to jedna wielka ściema. Ostateczna decyzja należała do prezydenta Wilka. Nie ładnie....

  7. 7
    --5
    ~ szał
    Piątek, 09.08

    to prezyden nic nie może ? To go wy...... .Wkurza mnie jak ktoś robi z ludzi ciemnogród !!!

  8. 8
    0
    ~ koko
    Piątek, 09.08

    Stosowanie tzw ucieczek i przerzucania odpowiedzialności na nieobecnych jest niepotrzebne i świadczy raczej o braku pomysłu na obiektywne i rzeczowe przedstwienie faktów. Stosowanie zasady to nie MY tylko ONI stawia Prezydenta w kłopotliwej sytuacji .Zestawienie dwóch przeciwnych opinii nie wyjasnia bowiem wyczerpujaco tematu i pozostawia wątpliwości A do tych tzw rzecznik dopuszczac nie moze.

  9. 9
    0
    ~ obcy
    Piątek, 09.08

    Kiedy będzie rozpisany konkurs na Rzecznika Prasowego ?????

  10. 10
    +2
    ~ Tradycja Elbląga zobowiązuje!
    Piątek, 09.08

    Od 3 miesięcy postulowałem tu, w kontekście OWSIKO LOGO Elbląga, wstrzymanie przetargu na produkcję gadgetó promocyjnych typu: kubki, smycze i wazelina, a także wstrzymanie przetargu na witacze i billboardy. Czy ktoś z dziennikarzy zadał pytanie o to kandydatom? NIE! Problemem są nie tyle decyzje poprzedniej władzy – w tym i radnego Roberta Turleja – ale przede wszystkim kontynuacja działań przez ekipę, która wciąż zajmuje się tzw. promocją miasta. Albo się zdecydowanie działa na rzecz odbudowy wizerunku, albo hoduje tego raka kosztem publicznego budżetu. Wbrew pozorom OWSIKO LOGO nie jest integralnie związne z promocyjną "turbo-strategią" miasta. Nie idźcie na łatwiznę – zacznijcie myśleć. Czas wyjść z kanału na otwarte wody. Tradycja Elbląga zobowiązuje! (Hanza)

Redakcja serwisu info.elblag.pl nie odpowiada za treść komentarzy i treści dostarczone przez firmy i osoby trzecie.
Jeśli chcesz z nami tworzyć serwis napisz do nas e-mail.


Regulamin komentowania artykułów w serwisie info.elblag.pl

W trosce o kulturę i wysoki poziom debaty w serwisie info.elblag.pl wprowadza się niniejszy Regulamin.

  1. Komentujący umieszczając treści sprzeczne z prawem musi liczyć się, że może ponieść odpowiedzialność karną lub cywilną.
  2. Komentarze dodawane przez czytelników służą prowadzeniu poważnej i merytorycznej dyskusji na temat zamieszczonych wiadomości oraz problemów z nimi związanych.
  3. Czytelnicy mogą umieszczać informacje i opinie niezwiązane z treścią artykułów dla istotnych powodów (np. poinformowanie innych czytelników o wydarzeniach).
  4. Zabrania się dodawania komentarzy: wulgarnych, obraźliwych, naruszających dobra osobiste osób trzecich lub zawierających treści zabronione przez prawo.
  5. Celem komentarzy nie jest prowadzenie jałowych sporów osobistych między czytelnikami.
  6. Wszystkie wpisy stojące w sprzeczności z powyższymi warunkami będą niezwłocznie kasowane w całości bądź w części.
  7. Redakcja interpretuje Regulamin i decyduje, które wpisy, komentarze (lub ich części) należy usunąć i dokona tego w możliwie jak najszybszym czasie.


Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2024 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.


1.2384989261627