22 czerwca powitamy na ekranach Elbląskiego Multikina 3 nowości. Od piątku zapraszamy na drugą część horroru „Hostel”, „Mr Brooks” i komedię „A właśnie, że tak”
HOSTEL 2
W styczniu 2006 roku scenarzysta i reżyser w jednej osobie, Eli Roth, przyprawił o zimny dreszcz emocji widzów na całym świecie przedstawiając swój ociekający krwią, przerażający obraz "HOSTEL". Film znalazł się w grupie najpopularniejszych produkcji 2006 roku, a rok później jego twórca zabiera nas w kolejną podróż do jeszcze bardziej mrocznych zakamarków ludzkiej duszy...
W filmie "HOSTEL 2", trzy młode Amerykanki przebywające w Rzymie postanawiają wyrwać się na weekend do odludnego miejsca, gdzie mogłyby trochę odpocząć. Do egzotycznego spa, miejsca w którym można zapomnieć o bożym świecie, zrelaksować się i zabawić zaprasza je piękna i wyrafinowana znajoma.
Czy dziewczyny znajdą oazę spokoju, której szukają? Czy też może staną się pionkami w okrutnej grze, żywym towarem i przedmiotem fantazji chorych umysłów uprzywilejowanych ludzi z całego świata, którzy zapuszczają się w odległe zakątki Europy, żeby realizować swoje wynaturzone fantazje?
Za sprawą pierwszej części serii HOSTEL, Eli Roth ugruntował swoją pozycję uznanego twórcy filmowego, jaką zapewniła mu już debiutancka przebojowa produkcja z 2002 roku „Śmiertelna gorączka" /Cabin Fever/. W filmie "Hostel 2" Roth po raz kolejny zaprasza swoich fanów do podjęcia podróży do krainy, gdzie tłumione żądze i emocje raz uwolnione przynoszą makabryczne konsekwencje.
MR BROOKS
Oto pan Brooks: odnoszący sukcesy biznesmen, hojny filantrop, kochający mąż i ojciec, filar lokalnej społeczności. Oddana żona (Marg Helgenberger) nie widzi poza nim świata, a córka (Daniele Panabaker) jest dla niego prawdziwym źródłem radości.
Jednakże pan Brooks ukrywa mroczną tajemnicę. Prowadzi drugie życie, o którym nikt nie wie. Jest seryjnym mordercą, który dzięki nieprzeciętnej inteligencji i metodyczności pozostaje poza jakimikolwiek podejrzeniami. Choć od dłuższego czasu nie popełniał już zbrodni, to jednak jego potworne alter ego, Marshall (William Hurt) ponownie rozpala w nim patologiczną żądzę mordu. Ale tym razem, poddając się złowrogiemu impulsowi do uśmiercenia pary kochanków, pan Brooks popełnia pierwszy błąd. Zostaje zauważony przez fotografa – podglądacza (Dane Cook), który zaczyna go szantażować dziwacznym żądaniem.
Na tropie całej sprawy jest detektyw Atwood (Demi Moore), która ma osobiste powody, aby zaciekle ścigać seryjnego zabójcę.
Pan Brooks zdaje sobie sprawę, że balansuje na krawędzi, chyba że będzie w stanie nadal ukrywać swoje drugie życie i prawdziwą twarz.
A WŁAŚNIE ŻE TAK
W komedii opowiadającej o tym, kiedy nadchodzi czas samodzielności MICHAEL LEHMANN (Jak pies z kotem (The Truth About Cats &Dogs), 40 dni i 40 noc (40 Days and 40 Nights), Śmiertelne zauroczenie(Heaters) zebrał cztery niesamowite aktorki, gwiazdy filmu A właśnie, że tak!
Daphne Wilder (DIANE KEATON, Lepiej późno niż później (Something’s Gotta Give), Rodzinny dom wariatów(The Familly Stone) Ojciec chrzestny – trylogia (The Godfather trylogy ) to matka, która nie zna żadnych ograniczeń i żadnych granic. Samotnie wychowała trzy wspaniałe dziewczyny, by stały się wyjątkowymi kobietami, o jakich marzy każda matka. Problem w tym, że córki Daphne najchętniej by ją... udusiły.
Matka postanawia znaleźć swojej najmłodszej córce idealnego mężczyznę. Bez wiedzy córki publikuje w internecie stosowne ogłoszenia w tej sprawie. Sytuacja komplikuje się, gdy dyktowane dobrą wiarą działania Daphne stają się początkiem serii komicznych sytuacji. I choć wszystkie znaki na niebie i ziemi zdają się jej mówić, że powinna przestać, kierowana myślą o bezwzględnym dobru i szczęściu córki, kobieta nie daje za wygraną.
Czy mężczyzną marzeń Daphne (znaczy się Milly) jest odpowiedzialny architekt Jason [TOM EVERETT SCOTT, Wszyscy święci (Saved), Jedyna prawdziwa rzecz (One Trua Thing)], a może kochający wolność miłośnik rocka Johnny [GABRIEL MACHT, Dobry agent (The God Shepherd), Rekrut(The Recruit)]? Daphne nie przestanie naciskać, przypochlebiać się, sugerować i łokciami wpychać w życie Milly, aż naprawi w ten sposób wszystkie błędy swojej młodości, albo... doprowadzi swoje córki do szału.
Kiedy ojciec Johnny’ego, Joe [STEPHEN COLLINS, Krwawy diament (Blood Diamond), serial Siódme niebo (7-th Heaven], zakochuje się w Daphne, życie głowy rodziny Wilderów nabiera rozpędu, a w głowie powoli godzącej się ze starością Daphne pojawia się pytanie, czy przypadkiem zbytnia uwaga poświęcana córkom, nie jest sposobem na ignorowanie swoich własnych problemów.
W przezabawnym starciu pomiędzy pokoleniami i przekonaniami relacje pomiędzy matką i córkami zostaną wystawione na szereg nieprawdopodobnych prób. Teraz dziewczyny będą starały się zrobić wszystko, żeby pomóc Daphne odkryć prawdy i niemożliwości matczynej miłości oraz odnaleźć odpowiedź na pytanie, kiedy to się powinno zacząć, a kiedy skończyć?
opr. d-ave