Kolejny przetarg na modernizację zajezdni tramwajowej i utworzenie węzła przesiadkowego w okolicach dworca został unieważniony. W postępowaniu złożona została jedna oferta. Jej cena przewyższała zaplanowany przez miasto budżet inwestycji.
„Modernizacja infrastruktury technicznej na terenie zajezdni tramwajowej do obsługi taboru niskoemisyjnego oraz wsparcie węzła przesiadkowego publicznego transportu zbiorowego”, ma zostać zrealizowana w ramach projektu
„Poprawa zrównoważonej mobilności mieszkańców Elbląga”. Zamówienie obejmuje dwa zadania. W przypadku zajezdni wykonawca będzie musiał w miejsce starej hali przeglądowej autobusów zbudować nową halę postojową taboru tramwajowego, wybudować trakcję tramwajową, torowisko i roboty drogowe. Drugie zadanie to utworzenie węzła przesiadkowego w okolicach dworca.
To wiąże się m.in. z: przebudową peronów przystanków tramwajowych na wysokości Dworca PKP przy Alei Grunwaldzkie wraz z budową odcinka chodnika oraz montażem elementów małej architektury na peronach i na Placu Dworcowym, która obejmuje zakup i montaż tablic informacji pasażerskiej, biletomatów, gabloty informacyjnej, stojaków rowerowych, wiat pasażerskich, koszy na śmieci, wyposażenie istniejących wiat na pętli autobusowej w oświetlenie i wymianę źródeł światła na pętli autobusowej na LED-y.
Kolejny przetarg na wykonanie tego zadania został unieważniony. W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta. Cena tej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - czytamy uzasadnienie decyzji.
Zajezdnia ? Tory remontujcie i tramwaje, a nie zajezdnie. Jak tramwaj jedzie to skrzypienie słychać w domach oddalonych o kilometr od torów¡!!!!!!!!
Proszę spojrzeć na ten dach- czyż nie jest piękny.
Tak wygladają wszystkie przetargi Wróblewskiego, nigdy nie potrafia oszacowac realnych kosztów inwestycji, przez co robia 3-4 [przetargi i opozniaja inwestycje o 2-3 lata!
W 2017 miasto Elbląg zamówiło 3 szt. Moderusów Beta z firmy Modertrans z Poznania. Do dziś dnia (zaraz będzie rok!) ani widu ani słychu. Nie dalej jak tydzień temu czytałem coś o zakupieniu 4rtego nowego tramwaju... misz masz totalny. Przecież ostatnie 6 nowych tramwajów przyjechało do Biedrąga dobre 10 lat temu... myślę sobie: może chodzi o te "nowe" używane co to przyjechały ok 3 lat temu. Ok, ale tylko 2 jeżdżą bo 3ci to został zakupiony na części zamienne. Co z moderusami? Co z tym zakupionym dawcą organów? Redakcjo, pomóżcie, ustalcie coś... tylko nie pytajcie Góreckiego bo ten ma swoje prawdy.
I nie tylko, zajezdnia musi być, każdy wagon co wyjeżdża na trasę musi być sprawdzony. To rola mechaników , którzy sprawdzają stan techniczny, może w końcu ktoś doceni tę pracę.Same szyny i tramwaj to dopiero początek , liczą się ludzie którzy czuwają nad sprawnością i ci którzy siedzą za sterem.
Czyżby pan Wróblewski chciał zapłacić za to przedsięwzięcie tyle co za tor "Kalbar"? To jak to jest z tymi pańskimi wycenami? Śmieszno czy straszno?