Piątek, 8.11.2024, Imieniny: Wiktoria, Seweryn, Wiktoriusz
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama
Elbląg » artykuły » artykuł z kategorii INWESTYCJE

„Rośniemy jak Twoja ciekawość” CH Ogrody rusza z kampanią reklamową

29.11.2013, 14:33:20 Rozmiar tekstu: A A A
 „Rośniemy jak Twoja ciekawość” CH Ogrody rusza z kampanią reklamową
Fot. arch. redakcji

Centrum Handlowe Ogrody rusza z re-otwarciową kampanią reklamową informującą o zakończeniu kolejnego etapu rozbudowy Centrum oraz nowych markach dostępnych w galerii.

W związku z końcem  prac remontowych w przebudowywanej części Ogrodów, Centrum wystartowało z kampanią reklamową pod hasłem „Rośniemy jak Twoja ciekawość. Odsłaniamy nowe marki”, informującą o otwarciu zmodernizowanej części Centrum. Trwają prace budowlane w nowej części obiektu.

Rozbudowa Centrum Handlowego Ogrody szybko postępuje. Już zakończyliśmy prace budowlane w przebudowywanej części Ogrodów. Wciąż otwieramy tam nowe sklepy, jeszcze w grudniu oferta powiększy się do ponad 20 marek. Postanowiliśmy poinformować o tym naszych klientów i zaprezentować centrum w zupełnie nowej odsłonie. Dlatego zdecydowaliśmy się na kampanię reklamową pod hasłem „Rośniemy jak Twoja ciekawość. Odsłaniamy nowe marki”. Mamy nadzieję, że zachęci ona do odwiedzenia zmodernizowanej części galerii. Oprócz zakupów nasi klienci będą mogli przekonać się jak będzie wyglądało nowe Centrum wewnątrz po zakończeniu rozbudowy.  – podsumowuje Marcin Skowroński, Asset Manager CBRE Global Investors, przedstawiciel inwestora rozbudowy Ogrodów.

Kampania skierowana jest do klientów z Elbląga oraz okolic, a także do mieszkańców obwodu kaliningradzkiego. Obejmować będzie reklamę na nośnikach outdoor – billboardy na terenie Elbląga i okolic, a także banery reklamowe na portalach internetowych lokalnych oraz kaliningradzkich. Dodatkowo zostanie rozdystrybuowanych ponad 80 tysięcy ulotek w Elblągu oraz na terenie obwodu kaliningradzkiego.

Poziom komercjalizacji Ogrodów znacząco przekracza 60%. Swoje sklepy w przebudowanej części CH Ogrody otworzyły już sieci RTV EURO AGD, CCC, Deichmann, Vision Express, Quiosque, Apart (tymczasowe stosika), Orange, Crux, YES, Esotiq, Plus GSM, T-mobile, In Medio oraz Play. Nieprzerwanie swoich klientów obsługuje hipermarket Carrefour. Po zakończeniu rozbudowy na dwóch poziomach znajdzie się 130 sklepów i punktów usługowych, m.in. Reserved, H&M, New Yorker, Rossmann, Crop Town, Mohito, House, Sinsay, Home&You, Douglas, Camaieu, Orsay, Sizeer, McDonald’s, Matras, Apteka Centrum, Wojas, Apart, Trojan Horse, Grycan, Dobre Smaki, Piekarnia Raszczyk, Jubirex, Plus GSM, Perfect Clean,  Delikatesy Kogutek, Swiss, Centrum Wczasowe – Wakacje.pl, Kantor, Yves Rocher oraz wielosalowe kino. Na trzech poziomach centrum zaplanowany został parking na ok. 1000 miejsc.

Inwestorem projektu jest CBRE Global Investors Poland, a za rozbudowę i komercjalizację odpowiada firma Acteeum Central Europe, którą w zakresie najmu wspiera CBRE Sp. z o.o. Autorem projektu architektonicznego jest pracownia ESA. Generalnym Wykonawcą jest PORR (Polska) SA.

Centrum Handlowe Ogrody to pierwszy powstały w 2002 roku kompleks handlowo – usługowy w Elblągu skupiający pod jednym dachem duży hipermarket oraz galerię sklepów.  Centrum jest zlokalizowane przy ul. Pułkownika Dąbka z dogodnym dojazdem. Obecnie CH Ogrody znajduje się w fazie rozbudowy, której zakończenie planowane jest na rok 2014. W trakcie prac budowlanych centrum funkcjonuje w ograniczonej formie. W nowej odsłonie Ogrody będą najbardziej nowoczesnym i największym centrum handlowym w regionie. CBRE Global Investors, spółka zarządzająca Centrum Handlowym Ogrody, po zakończeniu prac będzie ubiegało się o certyfikat BREEAM dla elbląskiego obiektu. Certyfikat potwierdza proekologiczność zastosowanych technologii i całego procesu budowy nowego centrum handlowego oraz przyjazność budynku dla użytkowników i otoczenia.

***

CH Ogrody przed rozbudową


•    17 500 mkw. powierzchni najmu (w tym Carrefour)
•    jednopoziomowe centrum handlowe
•    55 lokali handlowych i usługowych
•    901 miejsc parkingowych
•    otwarcie: 2002 r.

CH Ogrody po rozbudowie


•    ok. 40 000 mkw. powierzchni najmu (w tym Carrefour)
•    dwupoziomowe centrum handlowe, parking podziemny i naziemny
•    130 lokali handlowych i usługowych
•    kino wielosalowe
•    ok. 1000 miejsc parkingowych na 3 poziomach
•    otwarcie: 2014 r.
 

Aleksandra Szymańska

Oceń tekst:

Ocen: 21

%85.7 %14.3


Komentarze do artykułu (22)

Dodaj nowy komentarz

  1. 1
    +13
    ~ jjj
    Piątek, 29.11

    mam nadzieje ze zlomy na gaz beda mialy zakaz wjazdu na parking i bedzie to respektowane

  2. 2
    --1
    ~ iii
    Piątek, 29.11

    Nie się ścigać z moim "złomem na gaz"

  3. 3
    --3
    ~ kimo45
    Piątek, 29.11

    Wolę do szadółek do Gdańska pojechać .

  4. 4
    --1
    ~ Zakupoholiczka
    Piątek, 29.11

    Ktoś wie kiedy otwieraja Douglasa?

  5. 5
    +15
    ~ ęlb
    Piątek, 29.11

    Deichmann tam teraz to jakaś porażka, ciasno, mały wybór, żal...

  6. 6
    +12
    ~ zniesmaczona
    Piątek, 29.11

    I co w tym artykule jest nowego? Wiecznie to samo, wciąż gadają, ze otworzą nowe marki, ale słyszymy to z miesiąca na miesiąc. Niech podadzą konkretnie nazwy sklepów....

  7. 7
    +6
    ~ Przed terminem
    Piątek, 29.11

    Zima ma być łagodna to Ogrody powinny być zbudowane szybciej.

  8. 8
    0
    ~ marianos
    Piątek, 29.11

    80 000 ulotek..... ładowanie kasy w błoto!

  9. 9
    +5
    ~ ZTCW
    Piątek, 29.11

    Deichmann ma w tej chwili lokal przejściowy, po zakończeniu rozbudowy dostanie docelowy wiekszy.

  10. 10
    --2
    ~ ona
    Piątek, 29.11

    perfumeria jakaś będzie ?

Redakcja serwisu info.elblag.pl nie odpowiada za treść komentarzy i treści dostarczone przez firmy i osoby trzecie.
Jeśli chcesz z nami tworzyć serwis napisz do nas e-mail.


Regulamin komentowania artykułów w serwisie info.elblag.pl

W trosce o kulturę i wysoki poziom debaty w serwisie info.elblag.pl wprowadza się niniejszy Regulamin.

  1. Komentujący umieszczając treści sprzeczne z prawem musi liczyć się, że może ponieść odpowiedzialność karną lub cywilną.
  2. Komentarze dodawane przez czytelników służą prowadzeniu poważnej i merytorycznej dyskusji na temat zamieszczonych wiadomości oraz problemów z nimi związanych.
  3. Czytelnicy mogą umieszczać informacje i opinie niezwiązane z treścią artykułów dla istotnych powodów (np. poinformowanie innych czytelników o wydarzeniach).
  4. Zabrania się dodawania komentarzy: wulgarnych, obraźliwych, naruszających dobra osobiste osób trzecich lub zawierających treści zabronione przez prawo.
  5. Celem komentarzy nie jest prowadzenie jałowych sporów osobistych między czytelnikami.
  6. Wszystkie wpisy stojące w sprzeczności z powyższymi warunkami będą niezwłocznie kasowane w całości bądź w części.
  7. Redakcja interpretuje Regulamin i decyduje, które wpisy, komentarze (lub ich części) należy usunąć i dokona tego w możliwie jak najszybszym czasie.


Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2024 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.


2.4505250453949