Wczoraj, 29 marca, podczas Gali II Festiwalu Promocji Warmii i Mazur, odbyło się wręczenie nagród w konkursie „PRO WARMIA MAZURY 2012”, w którym doceniano projekty promocyjne jednostek samorządu terytorialnego województwa warmińsko-mazurskiego realizowane przez samorządy gminne. Jak okazało się – Ełk był tym razem praktycznie bezkonkurencyjny.
Pierwsza edycja konkursu „PRO WARMIA MAZURY 2012” miała na celu wyłonić najlepsze działania marketingowe, które prowadzone były przez instytucje należące do samorządu terytorialnego na terenie województwa warmińsko-mazurskiego.
Ocenianiem nadesłanych projektów zajmowało się jury w składzie: Radosław Zawadzki, Justyna Kozłowska-Dyrla, Rafał Gruchalski, Jacek Poniedziałek oraz Jarosław Górski.
Nagrodzono pięć projektów w następujących kategoriach:
Wydawnictwo Promocyjne
- Wyróżnienie otrzymał projekt „Ogarnij Ełk wszystkimi zmysłami” zgłoszony przez Urząd Miasta Ełku.
O przyznaniu odznaczenia, zadecydowało oryginalne, innowacyjne podejście do wydawnictw drukowanych, zaangażowanie emocji i zmysłów czytelnika i świeża prezentacja najważniejszych atrakcji miasta oraz najwyższa jakość druku.
- Równorzędne wyróżnienie otrzymał projekt „Spacerem po Giżycku - przewodnik po turystyce aktywnej”, zgłoszony przez Urząd Miejski w Giżycku.
Doceniono tu przede wszystkim głębokie zrozumienie roli drukowanych przewodników, przemyślaną treść i dopasowaną formę, zatrzymanie i utrzymanie na dłużej uwagi czytelnika, skuteczne zaproszenie do bliższego zapoznania się z licznymi atrakcjami miasta.
- Nagrodę główną otrzymał projekt „Folder TECHNO-PARK w Ełku”, zgłoszony przez Urząd Miasta Ełku.
Nagrodę przyznano za bardzo dobre dostosowanie formy i treści wydawnictwa do specyfiki odbiorców, za oszczędną w słowach, acz szczegółową prezentację, za wysokiej klasy rozwiązania graficzne, zwięzłą i przejrzystą fomę.
Wydarzenie promocyjne
- Nagrodę główną otrzymał projekt „Herbalife Susz Triathlon 2011” zgłoszony przez Urząd Miejski w Suszu.
Odznaczenie to przyznano za zbudowanie wyjątkowego wydarzenia, za skuteczne i profesjonalne użycie eventu do celów promocji marki gminy, za nienaganną organizację, konsekwentną i dobrze przemyślaną promocję oraz za efektywne budowanie relacji partnerskich.
Reklama w mediach i kompleksowe kampanie reklamowe
- Główną nagrodę otrzymał projekt „Ełk - kulinarna stolica Mazur” zgłoszony przez Urząd Miasta Ełku.
Nagrodę przyznano za precyzyjnie wyznaczone i osiągnięte cele, za adekwatność działań do zamierzeń, za systematyczność, efektywną koncentrację wydatków i przedsięwzięć oraz za atrakcyjną koncepcję kreatywną.
Galę umilił występ piosenkarza, Jarosława Wasika.
oprac. Katarzyna Buczek
Ełk zawojował bo warmia i mazury to od olsztyna do Suwałk.A Elbląg to Wybrzeże -Żuławy.
a co nas obchodzą Mazury, a gdzie nagrody dla Elbląga.
Dlaczego na stronie dotyczącej Elbląga są informacje dotyczące osiągnięć Ełku. Moim zdaniem nic nie łączy Elbląga z Ełkiem oprócz pierwszych liter zaczynających się na "E". Odległość między miastami to 262 km ponad 4 godziny jazdy samochodem. Z google maps wynika że jest to taka sama odległość jak do Warszawy. Chyba nikt nie łączy Elbląga z Warszawą?
a co pomorzan interesuje jakis tam elk.napiszcie jeszcze co slychac w rucianej nidzie,olsztynie,hajnowce czy stalowej woli.
a co wy chcecie od Ełku,oni tak samo mają dosyć Olsztyna