To są mrzonki i odwracanie uwagi od spraw niezałatwionych. Nieudacznicy - nie potrafią podjąć dużo prostszych decyzji, np. dot. konkretnych rozmiarów legendarnej już obrotnicy w porcie - która aby możliwy był realny rozwój w pierwotnej wersji miała mieć 180 m średnicy, a nie 80 jak ostatnio (po czystce w GUM), słyszymy. Nowa trasa kolejowa miałaby biec przez tereny o wysokich walorach rolniczych, lecz zalewowych. Jak miałaby wchodzić do Gdańska? No a koszty budowy dwóch ogromnych i kilku mniejszych przepraw (Wisła, Nogat, kanały)?
Proszę państwa musimy przegonić szkodników i nieudaczników z PO. Wszystkie chwyty dozwolone.Ewidentnie działają dla Niemiec,Ukrainy oraz Rosji. Polska jest dla nich balastem. Jak mawiał tusk,, Polskość to nienormalność,,
Jeśli ten rząd zrealizowałby nową nowoczesną drogę wzdłuż torów i bez zakrętów do Malborka i dalej do Swarożyna w ciągu DK22 (zamiast tej namiastki normalnej drogi klasy DK, która jest lepiona obecnie!!!), dokończył sprawnie i szybko - tor do Elbląga, gdzie byłyby już równolegle realizowane obrotnice 160 metrowe, magazyny do tranzytu zbożowe i nowe nabrzeża portowe, odbudowywany potencjał stoczniowy wzdłuż rzeki Elbląg - to powiedziałbym, jak ten lizodup z lubuskiego w czasie powodzi - JESTEŚ WIELKI. Ale na nic takiego się nawet nie zanosi...I tylko Elbląga szkoda.
Po co kolejna linia kolejowa... Nie po to budowano S7 żeby z niej nie korzystać. W dodatku omija węzły przesiadkowe w Malborku i Tczewie co sprawi że inwestycja nie zwróci się przez długie lata... Lepiej byłoby uruchamiać ekspresy autobusowe na tej trasie w takcie oraz z cenami które sprawią że to będzie mogło konukrować z Pociagami IC które - i tak jadą trasie Elblag - Gdańsk w czasie ok godziny. A pieniądze można wykorzystać na modernizacje sieci oraz zakup taboru. Ogromna jest zapaść jadąc od Elblaga na wschód
To są mrzonki i odwracanie uwagi od spraw niezałatwionych. Nieudacznicy - nie potrafią podjąć dużo prostszych decyzji, np. dot. konkretnych rozmiarów legendarnej już obrotnicy w porcie - która aby możliwy był realny rozwój w pierwotnej wersji miała mieć 180 m średnicy, a nie 80 jak ostatnio (po czystce w GUM), słyszymy. Nowa trasa kolejowa miałaby biec przez tereny o wysokich walorach rolniczych, lecz zalewowych. Jak miałaby wchodzić do Gdańska? No a koszty budowy dwóch ogromnych i kilku mniejszych przepraw (Wisła, Nogat, kanały)?
Proszę państwa musimy przegonić szkodników i nieudaczników z PO. Wszystkie chwyty dozwolone.Ewidentnie działają dla Niemiec,Ukrainy oraz Rosji. Polska jest dla nich balastem. Jak mawiał tusk,, Polskość to nienormalność,,
Jeśli ten rząd zrealizowałby nową nowoczesną drogę wzdłuż torów i bez zakrętów do Malborka i dalej do Swarożyna w ciągu DK22 (zamiast tej namiastki normalnej drogi klasy DK, która jest lepiona obecnie!!!), dokończył sprawnie i szybko - tor do Elbląga, gdzie byłyby już równolegle realizowane obrotnice 160 metrowe, magazyny do tranzytu zbożowe i nowe nabrzeża portowe, odbudowywany potencjał stoczniowy wzdłuż rzeki Elbląg - to powiedziałbym, jak ten lizodup z lubuskiego w czasie powodzi - JESTEŚ WIELKI. Ale na nic takiego się nawet nie zanosi...I tylko Elbląga szkoda.
Po co kolejna linia kolejowa... Nie po to budowano S7 żeby z niej nie korzystać. W dodatku omija węzły przesiadkowe w Malborku i Tczewie co sprawi że inwestycja nie zwróci się przez długie lata... Lepiej byłoby uruchamiać ekspresy autobusowe na tej trasie w takcie oraz z cenami które sprawią że to będzie mogło konukrować z Pociagami IC które - i tak jadą trasie Elblag - Gdańsk w czasie ok godziny. A pieniądze można wykorzystać na modernizacje sieci oraz zakup taboru. Ogromna jest zapaść jadąc od Elblaga na wschód
Poco to się nogi noco.Tym tokiem myślenia należy zlikwidować tory kolejowe,bo obok autostrada.Puknij się w glacę.