Czy gdyby dokonano zamiany uczniów ze szkół "przodujących" z uczniami ze szkół "słabszych" to też "przodujące " miały by taki wynik? Nikt, od ponad 30 lat, nie ocenia szkoły za efekty wychowawcze, a jedynie dydaktyczne. W szkole jest Człowiek. Zdobywa on wiedzę z różną motywacją, możliwościami osobowościowymi i rodzinnymi , celem życiowym. Sugestia abstrakcyjna, ale zamieńcie uczniów w szkołach a zobaczycie prawdziwe efekty.
W jednym masz rację Twój pomysł nie jest zbyt sensowny. II LO zapracowało sobie na taki nabór. Z jakiego powodu i w jakim celu uczniów, którzy wybrali tę właśnie szkołę ( bo to uczniowie wybierają szkołę średnią, nikt ich tam nie przydziela) ktoś miałby karać nauką w innej. Na wysokie wyniki szkoły składa się wiele czynników. A najbardziej absurdalnym założeniem Twojej wypowiedzi jest to, że szkoła albo ma dobre wyniki albo ma dobre efekty wychowawcze. To się nie wyklucza a raczej łączy. II LO jest bardzo prouczniowską szkołą i każdy uczeń jest tam Człowiekiem. Szczere gratulacje dla II LO za całokształt.
Brawo Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego -
egzamin ósmoklasisty : średni wynik z języka polskiego - 19 proc., matematyka - 16 proc., język angielski - 20 proc.
matura : zdawalność 0 proc. (do egzaminu podeszło 7 osób): język polski - 25 proc., język angielski - 40 proc., matematyka - 23 proc.
Gratulacje dla nauczycieli, wicedyrektora i dyrektora M , który zarzekał się, że to jego ostatnia kadencja bo ma już 67 lat, po czym zdecydował się na kolejną kadencję. Nawet Żak i Cosinus mają lepsze wyniki.
Szkoła pod rządami emerytów wojskowych ginie niestety.
~do~do gratulacje... - Odezwał się łowca sukcesów, rzadko swoich. Potwierdzasz tylko to co wszyscy w mieście wiedzą. nauczyciel wie i rozumie wychowanie i naukę, a ktoś taki jak ty rozumie tylko wynik. powiedz także, skoro wiesz, ilu uczniów sponsorowanych z kasy rodziców w twojej szkole dokształca się (korepetycje) i ustanawia wynik szkoły. Czy wszystkich uczniów stać na to? Skoro oburza cię zamiana uczniów (hasło rzucone do rozważenia i zastanowienia kto jest prymusem), to wyślij do rejonowej szkoły swoich nauczycieli na rok i podaj wynik o ile tam wytrzymają. ranking ma sens gdy , po badaniach psychologicznych, socjologicznych, społecznych, szkoły bazują na podobnych zestawach uczniów. Nikt nie odbiera chwały "silnym" ale szacunek dla słabego też musi być. Uderz w stół a słup się odzyw
Nikt szacunku szkołom osiągającym słabsze wyniki nie odbiera. Smutne i takie prowincjonalne jest to, że nie można osiągać trochę lepszych wyników, bo zaraz się znajdą "mądrzejsi", którzy cię obrzucą błotem. Ciesz się człowieku, że w Elblągu masz wybór, możesz chodzić do szkoły, która osiąga dobre wyniki i takiej, która ma słabsze. wyniki. Ciesz się, że dzieci twoich sąsiadów zdały dobrze maturę. Doceń to, że w Elblągu jest szkoła, której uczniowie osiągają wyniki znacznie wyższe od średniej krajowej. Dlaczego wszyscy mają mieć źle? Hejterzy jednak trzymają się mocno. Ciekawe co sami sobą reprezentują? W czym są dobrzy oprócz kopania innych?
Kogoś z "wybitnej szkoły" dopadła choroba sumienia. Ktoś złożył gratulacje szkole wymieniając ją z nazwy i ktoś z tej szkoły od razu zaczął bredzić (cyt. za Wróblewskim), że to atak na tą szkołę. Cały wpis dotyczy dyskusji akademickiej - czy z bolidami F1 może na tym samym torze, w tym samym czasie konkurować F 126p. Skoro uważasz , że tak, to odejdź ze szkoły bo jesteś tylko selekcjonerem. Ktoś, enigmatycznie dyskutując, spowodował spowiedź i wywołał rachunek sumienia osoby ni stąd , ni z owąd broniącej nie atakowanego II LO. Jakiś ciężki psychiczny przypadek . Zamiast meritum, ty walisz na oślep coraz cięższym cepem. Weź roczny urlop albo idź z zawodu, bo to źle wróży dla wszystkich.
Do piszącego pod (2) - to co tam napisano (pod 2) , to objaw poważnego feleru osobowości. schizofrenia maniakalna i objawy psychopatii - wróg wszędzie, atak z każdej strony. nawet pochwała wywołuje rozwolnienie. Nie oddał bym dziecka pod opiekę takiej osobie nawet za cenę wyniku.
Nie rozumiem tych rankingów - tzn żeby wg niego wybierać przyszłą szkołę. Kto się będzie chciał uczyć to będzie się uczył, a samo chodzenie do tzw dobrego liceum czy technikum nic nie da. Liczy się upór i pracowitość
Czy gdyby dokonano zamiany uczniów ze szkół "przodujących" z uczniami ze szkół "słabszych" to też "przodujące " miały by taki wynik? Nikt, od ponad 30 lat, nie ocenia szkoły za efekty wychowawcze, a jedynie dydaktyczne. W szkole jest Człowiek. Zdobywa on wiedzę z różną motywacją, możliwościami osobowościowymi i rodzinnymi , celem życiowym. Sugestia abstrakcyjna, ale zamieńcie uczniów w szkołach a zobaczycie prawdziwe efekty.
W jednym masz rację Twój pomysł nie jest zbyt sensowny. II LO zapracowało sobie na taki nabór. Z jakiego powodu i w jakim celu uczniów, którzy wybrali tę właśnie szkołę ( bo to uczniowie wybierają szkołę średnią, nikt ich tam nie przydziela) ktoś miałby karać nauką w innej. Na wysokie wyniki szkoły składa się wiele czynników. A najbardziej absurdalnym założeniem Twojej wypowiedzi jest to, że szkoła albo ma dobre wyniki albo ma dobre efekty wychowawcze. To się nie wyklucza a raczej łączy. II LO jest bardzo prouczniowską szkołą i każdy uczeń jest tam Człowiekiem. Szczere gratulacje dla II LO za całokształt.
Brawo 6!!!
Te peany na cześć II LO pisałam ja - dyrektorka II LO osobiście,
Brawo Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego - egzamin ósmoklasisty : średni wynik z języka polskiego - 19 proc., matematyka - 16 proc., język angielski - 20 proc. matura : zdawalność 0 proc. (do egzaminu podeszło 7 osób): język polski - 25 proc., język angielski - 40 proc., matematyka - 23 proc. Gratulacje dla nauczycieli, wicedyrektora i dyrektora M , który zarzekał się, że to jego ostatnia kadencja bo ma już 67 lat, po czym zdecydował się na kolejną kadencję. Nawet Żak i Cosinus mają lepsze wyniki. Szkoła pod rządami emerytów wojskowych ginie niestety.
~do~do gratulacje... - Odezwał się łowca sukcesów, rzadko swoich. Potwierdzasz tylko to co wszyscy w mieście wiedzą. nauczyciel wie i rozumie wychowanie i naukę, a ktoś taki jak ty rozumie tylko wynik. powiedz także, skoro wiesz, ilu uczniów sponsorowanych z kasy rodziców w twojej szkole dokształca się (korepetycje) i ustanawia wynik szkoły. Czy wszystkich uczniów stać na to? Skoro oburza cię zamiana uczniów (hasło rzucone do rozważenia i zastanowienia kto jest prymusem), to wyślij do rejonowej szkoły swoich nauczycieli na rok i podaj wynik o ile tam wytrzymają. ranking ma sens gdy , po badaniach psychologicznych, socjologicznych, społecznych, szkoły bazują na podobnych zestawach uczniów. Nikt nie odbiera chwały "silnym" ale szacunek dla słabego też musi być. Uderz w stół a słup się odzyw
Nikt szacunku szkołom osiągającym słabsze wyniki nie odbiera. Smutne i takie prowincjonalne jest to, że nie można osiągać trochę lepszych wyników, bo zaraz się znajdą "mądrzejsi", którzy cię obrzucą błotem. Ciesz się człowieku, że w Elblągu masz wybór, możesz chodzić do szkoły, która osiąga dobre wyniki i takiej, która ma słabsze. wyniki. Ciesz się, że dzieci twoich sąsiadów zdały dobrze maturę. Doceń to, że w Elblągu jest szkoła, której uczniowie osiągają wyniki znacznie wyższe od średniej krajowej. Dlaczego wszyscy mają mieć źle? Hejterzy jednak trzymają się mocno. Ciekawe co sami sobą reprezentują? W czym są dobrzy oprócz kopania innych?
Kogoś z "wybitnej szkoły" dopadła choroba sumienia. Ktoś złożył gratulacje szkole wymieniając ją z nazwy i ktoś z tej szkoły od razu zaczął bredzić (cyt. za Wróblewskim), że to atak na tą szkołę. Cały wpis dotyczy dyskusji akademickiej - czy z bolidami F1 może na tym samym torze, w tym samym czasie konkurować F 126p. Skoro uważasz , że tak, to odejdź ze szkoły bo jesteś tylko selekcjonerem. Ktoś, enigmatycznie dyskutując, spowodował spowiedź i wywołał rachunek sumienia osoby ni stąd , ni z owąd broniącej nie atakowanego II LO. Jakiś ciężki psychiczny przypadek . Zamiast meritum, ty walisz na oślep coraz cięższym cepem. Weź roczny urlop albo idź z zawodu, bo to źle wróży dla wszystkich.
Do piszącego pod (2) - to co tam napisano (pod 2) , to objaw poważnego feleru osobowości. schizofrenia maniakalna i objawy psychopatii - wróg wszędzie, atak z każdej strony. nawet pochwała wywołuje rozwolnienie. Nie oddał bym dziecka pod opiekę takiej osobie nawet za cenę wyniku.
Nie rozumiem tych rankingów - tzn żeby wg niego wybierać przyszłą szkołę. Kto się będzie chciał uczyć to będzie się uczył, a samo chodzenie do tzw dobrego liceum czy technikum nic nie da. Liczy się upór i pracowitość