Tak długo jak w Elblągu nie ma nowych ludzkich tramwajowych wagonów i wydluzonych tras linii tramwajowych . Nie ma autobusów dla ludzi . Tak długo Z K M i T E będą przynosić straty. Nic do was wszystkich nie dociera. Nasze sugestie i pomysły macie gdzieś.
Mnie ciekawi jedno?Koszt jednego autobusu to prawie 3 miliony i chciałbym wiedzieć ,ile kosztują same baterie do takiego pojazdu?.Podejrzewam że polowe,albo wiecej.Baterie identyczne jak w elektronarzedziach,ktore używam i baterie musze wymieniać co 5 lat,bo po tym okresie szybko tracą pojemnośc.Jeśli koszt bateri rzeczywiscie jest tak wysoki,to rachunek ekonomiczny jest zaden.Dodam że koszty ladowania to ogromna ilość prądu wytwarzanego glownie z wegla.
Tak długo jak w Elblągu nie ma nowych ludzkich tramwajowych wagonów i wydluzonych tras linii tramwajowych . Nie ma autobusów dla ludzi . Tak długo Z K M i T E będą przynosić straty. Nic do was wszystkich nie dociera. Nasze sugestie i pomysły macie gdzieś.
Czemu nie ustawiono koksownikow w kilku punktach MIASTA . Są duże mrozy U M ratuszu.
Mnie ciekawi jedno?Koszt jednego autobusu to prawie 3 miliony i chciałbym wiedzieć ,ile kosztują same baterie do takiego pojazdu?.Podejrzewam że polowe,albo wiecej.Baterie identyczne jak w elektronarzedziach,ktore używam i baterie musze wymieniać co 5 lat,bo po tym okresie szybko tracą pojemnośc.Jeśli koszt bateri rzeczywiscie jest tak wysoki,to rachunek ekonomiczny jest zaden.Dodam że koszty ladowania to ogromna ilość prądu wytwarzanego glownie z wegla.
Oni jak zwykle pierdu pierdu to i na wodór pojadą Stołek na wodór
Busnex Poland Yutong E9 ZKM Elbląg Zaprszamy.