Tak gwoli scislosci, bo sami tu pseudo specjalisci. Na Robotniczej juz wcześniej tworzyły się korki, proszę nie pisać bzdur. Każde swiatla i taki sklep, będzie to potęgował. Elblag jest jak na Polskę, że 120 tys. I 80km większym miastem. Wszystko zależy do czego się porownojemy, bo taka Warszawa w Chinach byłaby malutkim miasteczkiem. Tego typu sklepiki, małe markety nie buduje się na obrzezach. Na obrzezach buduje die Hipermarkety.
Nie wiem kto projektował to skrzyżowanie.... dramat.... napewno nikt kompetentny, nie wiem również dlaczego przyjęto takie rozwiązanie skomunikowania marketu. Wyjazd i wjazd na parking powinien znajdować się w miejscu przystanku autobusowego na płk. Dąbka a przystanek powinien być przesunięty w stronę ul. Gwiezdnej, w żadnym wypadku nie powinno to tak wyglądać jak teraz..... A likwidacja prawoskrętu w Robotniczą od strony stacji BP jest mistrzostwem świata za które autor i pomysłodawca powinien Nobla dostać. Podobno za te modyfikacje zapłacił inwestor przykro patrzeć na tak bezmyślnie wydane pieniądze...... A teraz my okoliczni mieszkańcy musimy z tym żyć, jeździć na około przez skrzyżowanie przy stacji Shell.
Gdyby była wolna posada w wydziale urbanistyki/architektury/zagospodarowania przestrzeni proszę mnie powiadomić, wiedzy, kmpetencji i doświadczenia merytorycznego po za życiowym nie mam ale ogarnąłbym to skrzyżowanie zdecydowanie lepiej.
Nie wiem kto projektował to skrzyżowanie.... dramat.... napewno nikt kompetentny, nie wiem również dlaczego przyjęto takie rozwiązanie skomunikowania marketu. Wyjazd i wjazd na parking powinien znajdować się w miejscu przystanku autobusowego na płk. Dąbka a przystanek powinien być przesunięty w stronę ul. Gwiezdnej, w żadnym wypadku nie powinno to tak wyglądać jak teraz..... A likwidacja prawoskrętu w Robotniczą od strony stacji BP jest mistrzostwem świata za które autor i pomysłodawca powinien Nobla dostać. Podobno za te modyfikacje zapłacił inwestor przykro patrzeć na tak bezmyślnie wydane pieniądze...... A teraz my okoliczni mieszkańcy musimy z tym żyć, jeździć na około przez skrzyżowanie przy stacji Shell.
Gdyby była wolna posada w wydziale urbanistyki/architektury/zagospodarowania przestrzeni proszę mnie powiadomić, wiedzy, kmpetencji i doświadczenia merytorycznego po za życiowym nie mam ale ogarnąłbym to skrzyżowanie zdecydowanie lepiej.
Nie wiem kto projektował to skrzyżowanie.... dramat.... napewno nikt kompetentny, nie wiem również dlaczego przyjęto takie rozwiązanie skomunikowania marketu. Wyjazd i wjazd na parking powinien znajdować się w miejscu przystanku autobusowego na płk. Dąbka a przystanek powinien być przesunięty w stronę ul. Gwiezdnej, w żadnym wypadku nie powinno to tak wyglądać jak teraz..... A likwidacja prawoskrętu w Robotniczą od strony stacji BP jest mistrzostwem świata za które autor i pomysłodawca powinien Nobla dostać. Podobno za te modyfikacje zapłacił inwestor przykro patrzeć na tak bezmyślnie wydane pieniądze...... A teraz my okoliczni mieszkańcy musimy z tym żyć, jeździć na około przez skrzyżowanie przy stacji Shell.
Gdyby była wolna posada w wydziale urbanistyki/architektury/zagospodarowania przestrzeni proszę mnie powiadomić, wiedzy, kmpetencji i doświadczenia merytorycznego po za życiowym nie mam ale ogarnąłbym to skrzyżowanie zdecydowanie lepiej.
Światła są ustawione i to precyzyjnie. Czerwono-peowski lud ze wsi elbląskiej nie rozumie po co są światła. Otóż światła w tej miejscowości są po to żebyście płacili mandaty.
Dużo tańsze, mniej skomplikowane acz skuteczne rozwiązanie to środek skrzyżowania będący delikatnie podwyższoną wyspą z ograniczeniem prędkości do 30 km/h (jak np. skrzyżowanie Kochanowskiego/Komeńskiego) - swoisty próg zwalniający, który wymusza zmniejszenie prędkości a co za tym idzie zwiększenie bezpieczeństwa w obrębie skrzyżowania, ale nie jest tak irytujące jak klasyczny próg zwalniający. Mam nadzieję, że przyszłość przyniesie w Elblągu więcej takich rozwiązań, a nie tylko światła i światła na których co kilka metrów ruszam i się zatrzymuję, bo synchronizacji brak.
Tak gwoli scislosci, bo sami tu pseudo specjalisci. Na Robotniczej juz wcześniej tworzyły się korki, proszę nie pisać bzdur. Każde swiatla i taki sklep, będzie to potęgował. Elblag jest jak na Polskę, że 120 tys. I 80km większym miastem. Wszystko zależy do czego się porownojemy, bo taka Warszawa w Chinach byłaby malutkim miasteczkiem. Tego typu sklepiki, małe markety nie buduje się na obrzezach. Na obrzezach buduje die Hipermarkety.
Kto wydał pozwolenie na postawienie sklepu w tym miejscu. Dorabiać Niemców , a nasze będą zamykać. Po otwarciu sklepu to lepiej tam chodzić pieszo
Nie wiem kto projektował to skrzyżowanie.... dramat.... napewno nikt kompetentny, nie wiem również dlaczego przyjęto takie rozwiązanie skomunikowania marketu. Wyjazd i wjazd na parking powinien znajdować się w miejscu przystanku autobusowego na płk. Dąbka a przystanek powinien być przesunięty w stronę ul. Gwiezdnej, w żadnym wypadku nie powinno to tak wyglądać jak teraz..... A likwidacja prawoskrętu w Robotniczą od strony stacji BP jest mistrzostwem świata za które autor i pomysłodawca powinien Nobla dostać. Podobno za te modyfikacje zapłacił inwestor przykro patrzeć na tak bezmyślnie wydane pieniądze...... A teraz my okoliczni mieszkańcy musimy z tym żyć, jeździć na około przez skrzyżowanie przy stacji Shell. Gdyby była wolna posada w wydziale urbanistyki/architektury/zagospodarowania przestrzeni proszę mnie powiadomić, wiedzy, kmpetencji i doświadczenia merytorycznego po za życiowym nie mam ale ogarnąłbym to skrzyżowanie zdecydowanie lepiej.
Ona masz rację. Niemiecki szmelc to nam ,korki straszne. Belzmózgowie elbląskiej.
Nie wiem kto projektował to skrzyżowanie.... dramat.... napewno nikt kompetentny, nie wiem również dlaczego przyjęto takie rozwiązanie skomunikowania marketu. Wyjazd i wjazd na parking powinien znajdować się w miejscu przystanku autobusowego na płk. Dąbka a przystanek powinien być przesunięty w stronę ul. Gwiezdnej, w żadnym wypadku nie powinno to tak wyglądać jak teraz..... A likwidacja prawoskrętu w Robotniczą od strony stacji BP jest mistrzostwem świata za które autor i pomysłodawca powinien Nobla dostać. Podobno za te modyfikacje zapłacił inwestor przykro patrzeć na tak bezmyślnie wydane pieniądze...... A teraz my okoliczni mieszkańcy musimy z tym żyć, jeździć na około przez skrzyżowanie przy stacji Shell. Gdyby była wolna posada w wydziale urbanistyki/architektury/zagospodarowania przestrzeni proszę mnie powiadomić, wiedzy, kmpetencji i doświadczenia merytorycznego po za życiowym nie mam ale ogarnąłbym to skrzyżowanie zdecydowanie lepiej.
Nie wiem kto projektował to skrzyżowanie.... dramat.... napewno nikt kompetentny, nie wiem również dlaczego przyjęto takie rozwiązanie skomunikowania marketu. Wyjazd i wjazd na parking powinien znajdować się w miejscu przystanku autobusowego na płk. Dąbka a przystanek powinien być przesunięty w stronę ul. Gwiezdnej, w żadnym wypadku nie powinno to tak wyglądać jak teraz..... A likwidacja prawoskrętu w Robotniczą od strony stacji BP jest mistrzostwem świata za które autor i pomysłodawca powinien Nobla dostać. Podobno za te modyfikacje zapłacił inwestor przykro patrzeć na tak bezmyślnie wydane pieniądze...... A teraz my okoliczni mieszkańcy musimy z tym żyć, jeździć na około przez skrzyżowanie przy stacji Shell. Gdyby była wolna posada w wydziale urbanistyki/architektury/zagospodarowania przestrzeni proszę mnie powiadomić, wiedzy, kmpetencji i doświadczenia merytorycznego po za życiowym nie mam ale ogarnąłbym to skrzyżowanie zdecydowanie lepiej.
Światła są ustawione i to precyzyjnie. Czerwono-peowski lud ze wsi elbląskiej nie rozumie po co są światła. Otóż światła w tej miejscowości są po to żebyście płacili mandaty.
Kto mądry ten do tego sklepu nie pójdzie. Może czas najwyższy zbojkotować niemiecką firmę.
A co z Bema i Grunwaldzką jak wybudują resztę bloków i Okólnk a o straży pożarnej nie wspomnę
Dużo tańsze, mniej skomplikowane acz skuteczne rozwiązanie to środek skrzyżowania będący delikatnie podwyższoną wyspą z ograniczeniem prędkości do 30 km/h (jak np. skrzyżowanie Kochanowskiego/Komeńskiego) - swoisty próg zwalniający, który wymusza zmniejszenie prędkości a co za tym idzie zwiększenie bezpieczeństwa w obrębie skrzyżowania, ale nie jest tak irytujące jak klasyczny próg zwalniający. Mam nadzieję, że przyszłość przyniesie w Elblągu więcej takich rozwiązań, a nie tylko światła i światła na których co kilka metrów ruszam i się zatrzymuję, bo synchronizacji brak.