Szanowni Państwo! W swoim artykule nie wyczerpaliście niestety tematu, jakim jest blokada szlaku żeglownego Kanału Elbląskiego dla większości jednostek turystycznych, których prześwit nie pozwala na przepłynięcie pod zamkniętym Mostem Niskim. Zamknięcie mostu oznacza blokadę całego szlaku Kanału Elbląskiego, bo dla płynących od strony Buczyńca Elbląg to pierwszy port gdzie można dokonać wymiany załogi czy zostawić jednostkę na postój. Przystanie żeglarskie są za mostem Niskim. Prawo do zamknięcia śródlądowej drogi wodnej ma Urząd Żeglugi Śródlądowej i RZGW. Dodatkowo most Niski lezy na morskich wodach wewnętrznych administrowanych przez Urząd Morski. W tym wypadku także UM musi wyrazić zgodę na zablokowanie szlaku wodnego.
Więcej tu: zalewwislany.pl/node/10327
Naczelny POwiedział , że będzie jeszcze zamknięty to ..będzie . PO co wykonawca ma płacić karę finansową za niewyrobienie się z terminem , jak nie musi . Zaoszczędzi . Mieszczanie POczekają , a jak NIE..... to do ..zwolnienia . Już się odpowiednią uchwałę w RM podejmie ! Brak karności i posłuchu w tym społeczeństwie . Tak nie może być . : )
A jest jeszcze gorzej. Nadal nie mogę latać swoim prywatnym samolotem. Nie pozwolono mi nawet polecieć do mojej posiadłości na Maderze. SKANDAL, SKANDAL, a Wy tu komentujcie jakiś remont mostu i zamknięcie szlaku żeglugowego. Przecież to pikuś.
widzieliście kostkę na drugim moście obok? otóż też jest popękana i są dziury, a kto za drugi remont zapłaci? p. s. nie mogę się doczekać aż nasz byle jaki prezydent odpowie za to z własnych pieniędzy i będzie wywieziony na taczce z ratusza
Kolejny przypadek wyboru wykonawcy bez szczegółowego sprwdzenia jego umiejętności zawodowych. Inne powody opóźnień to tylko drobny szczegół w całym zleceniu.
Most bylby jeszcze dlugie lata w dobrym stanie gdyby nie otworzono go dla wszystkich samochodow jego projekt zaklada ze moze byc przejezdny tylko przez pojazdy uprzywilejowane i pieszych dlatego zostal zniszczony tak szybko
@ obserwator elblaga - Pisałem już wyjaśnienie do tego komentarza, że na Moście Wysokim nie ma ruchu pojazdów, a stan nawierzchni wiele nie odbiega od stanu Mostu Niskiego. Również wymaga pilnej interwencji naprawczej, bo spieprzono oba mosty - po prostu nie ma dobrego i drożnego odpływu wód opadowych, przez co nawierzchnia nasiąka i się dzieje... FUSZERKA NA CAŁEGO. Ruch kołowy tylko przyspieszył degradację, ale jej nie wywołał - kłaniają się podstawy technologii i materiałoznawstwa - o czym na lekcjach przespali projektanci i wykonawcy ...
Mozliwe ze technologia mostu nie sprawdzila sie nie znam sie na tym ale jedno jest pewne Most Niski nie jest przeznaczony do pprzejazdu tak ogromnej ilosci samochodow dziennie prosze mi wierzyc mieszkam przy studziennej codziennie za wode przejezdza tym mostem kilka tysiecy samochodow od Studziennej Walowej i Wodnej obowiazuje 20/h a kazdy kierowca pedzi 60
Szanowni Państwo! W swoim artykule nie wyczerpaliście niestety tematu, jakim jest blokada szlaku żeglownego Kanału Elbląskiego dla większości jednostek turystycznych, których prześwit nie pozwala na przepłynięcie pod zamkniętym Mostem Niskim. Zamknięcie mostu oznacza blokadę całego szlaku Kanału Elbląskiego, bo dla płynących od strony Buczyńca Elbląg to pierwszy port gdzie można dokonać wymiany załogi czy zostawić jednostkę na postój. Przystanie żeglarskie są za mostem Niskim. Prawo do zamknięcia śródlądowej drogi wodnej ma Urząd Żeglugi Śródlądowej i RZGW. Dodatkowo most Niski lezy na morskich wodach wewnętrznych administrowanych przez Urząd Morski. W tym wypadku także UM musi wyrazić zgodę na zablokowanie szlaku wodnego. Więcej tu: zalewwislany.pl/node/10327
Naczelny POwiedział , że będzie jeszcze zamknięty to ..będzie . PO co wykonawca ma płacić karę finansową za niewyrobienie się z terminem , jak nie musi . Zaoszczędzi . Mieszczanie POczekają , a jak NIE..... to do ..zwolnienia . Już się odpowiednią uchwałę w RM podejmie ! Brak karności i posłuchu w tym społeczeństwie . Tak nie może być . : )
A jest jeszcze gorzej. Nadal nie mogę latać swoim prywatnym samolotem. Nie pozwolono mi nawet polecieć do mojej posiadłości na Maderze. SKANDAL, SKANDAL, a Wy tu komentujcie jakiś remont mostu i zamknięcie szlaku żeglugowego. Przecież to pikuś.
widzieliście kostkę na drugim moście obok? otóż też jest popękana i są dziury, a kto za drugi remont zapłaci? p. s. nie mogę się doczekać aż nasz byle jaki prezydent odpowie za to z własnych pieniędzy i będzie wywieziony na taczce z ratusza
Kolejny przypadek wyboru wykonawcy bez szczegółowego sprwdzenia jego umiejętności zawodowych. Inne powody opóźnień to tylko drobny szczegół w całym zleceniu.
Most bylby jeszcze dlugie lata w dobrym stanie gdyby nie otworzono go dla wszystkich samochodow jego projekt zaklada ze moze byc przejezdny tylko przez pojazdy uprzywilejowane i pieszych dlatego zostal zniszczony tak szybko
@ obserwator elblaga - Pisałem już wyjaśnienie do tego komentarza, że na Moście Wysokim nie ma ruchu pojazdów, a stan nawierzchni wiele nie odbiega od stanu Mostu Niskiego. Również wymaga pilnej interwencji naprawczej, bo spieprzono oba mosty - po prostu nie ma dobrego i drożnego odpływu wód opadowych, przez co nawierzchnia nasiąka i się dzieje... FUSZERKA NA CAŁEGO. Ruch kołowy tylko przyspieszył degradację, ale jej nie wywołał - kłaniają się podstawy technologii i materiałoznawstwa - o czym na lekcjach przespali projektanci i wykonawcy ...
Mozliwe ze technologia mostu nie sprawdzila sie nie znam sie na tym ale jedno jest pewne Most Niski nie jest przeznaczony do pprzejazdu tak ogromnej ilosci samochodow dziennie prosze mi wierzyc mieszkam przy studziennej codziennie za wode przejezdza tym mostem kilka tysiecy samochodow od Studziennej Walowej i Wodnej obowiazuje 20/h a kazdy kierowca pedzi 60
Oryginalny most który istniał do lat 80 był na kratownicy więc woda mogła swobodnie splywac a teraz jest lita blacha i wszystko pecznieje
wczoraj zupełnie nikt nie pracował na moście, stał samochód i popękane deski, cisza