Wymiana taboru tramwajowego to nie "realizowanie tej elektromobilności", tylko ewentualnie poprawa żałosnych standardów komunikacji, panie Czyżyk. Zajmijcie się w końcu komunikacją autobusową i tu "realizujcie elektromobilność".
Kampania psl w toku. Kozioł jako główny motorniczy, solejuk jako głos wsparcia pasażera, czerepak już ciągnie ten piąty wagon. Powiedzcie raz, że np. tramwaj już wozi pasażerów a nie szósty raz głosicie słowo, że "będzie". Ale wyjazdowe, nomen omen , posiedzenie zarządu miasta odbyło się w zajezdni. to wygląda jak napad lub porachunki "kolegów" w opuszczonej fabryce.
Wszyscy chcą, aby nasze tramwaje były nowoczesne, przestronne, z klimatyzacją, a warunek pojazdu niskopodłogowego to już norma. No i oczywiście najlepiej, aby ta komunikacja była bezpłatna. Tylko nikt nie znalazł, ba nawet nie przedstawił jakiegokolwiek rozwiązania jak to osiągnąć. A przecież to jest proste należy mieć na to pieniądze. W kasie miasta aż tyle to ich nie ma, więc trzeba ich szukać gdzie indziej. A gdzie?. Oczywiście w kieszeni mieszkańców. Przykładowo wprowadzamy na okres 4 lat formę podatku lokalnego, gdzie każda rodzina ponosi miesięcznie specjalne koszty w pierwszym roku 100 zł, w drugim 120, a w kolejnych dwóch 150. Po tych 4 latach zostanie ustalona dalsza koncepcja, gdzie znów będą to jednak pieniadze. Widzicie jakie to łatwe, tylko że nikt z Was tego nie zaakceptuje, więc przestańcie się nabijać z tych dotychczasowych działań i zamiast zjadliwej krytyki potrzeba trochę wyrozumiałości i obiektywizmu.
Czyli zakupujemy złom , niczym Górę Chrobrego. Taniej wyjdzie wprowadzenie rikszy miejskich. Na terenie zajezdni trwa "budowa hali oraz targowiska" - to by się zgadzało, bo handlować tym złomem gdzieś trzeba. "rozmawiamy z Łodzią". Jak skończycie to zacznijcie rozmowę z kutrem w Sztutowie. Dlaczego nie ma żadnej wzmianki, ze to z natchnienia psl taki cud cywilizacyjny nam się trafił, prawie skansen. A przystanek zwany przez kozła "węzeł przesiadkowy" jeszcze jest w realizacji? No tak, sroga zima pomieszała w harmonogramie. Na otwarcie wszelkich "inwestycji" będzie zapraszany Kosiniak, bo to on jest fundatorem (z mojej kieszeni). Krowa ryczy a mleka brak.
małe oszczędne wagoniki 10 osobowe co 5 minut najlepiej autonomiczne i tylko w godzinach szczytu duże składy ale tutaj żaden knur nie pomyśli żeby to tak rozwiązać, bo knurom ta funkcja umysłu jest niedostępna. Knury pragną się tylko nażreć co determinuje ich działania
Wymiana taboru tramwajowego to nie "realizowanie tej elektromobilności", tylko ewentualnie poprawa żałosnych standardów komunikacji, panie Czyżyk. Zajmijcie się w końcu komunikacją autobusową i tu "realizujcie elektromobilność".
Kampania psl w toku. Kozioł jako główny motorniczy, solejuk jako głos wsparcia pasażera, czerepak już ciągnie ten piąty wagon. Powiedzcie raz, że np. tramwaj już wozi pasażerów a nie szósty raz głosicie słowo, że "będzie". Ale wyjazdowe, nomen omen , posiedzenie zarządu miasta odbyło się w zajezdni. to wygląda jak napad lub porachunki "kolegów" w opuszczonej fabryce.
Wszyscy chcą, aby nasze tramwaje były nowoczesne, przestronne, z klimatyzacją, a warunek pojazdu niskopodłogowego to już norma. No i oczywiście najlepiej, aby ta komunikacja była bezpłatna. Tylko nikt nie znalazł, ba nawet nie przedstawił jakiegokolwiek rozwiązania jak to osiągnąć. A przecież to jest proste należy mieć na to pieniądze. W kasie miasta aż tyle to ich nie ma, więc trzeba ich szukać gdzie indziej. A gdzie?. Oczywiście w kieszeni mieszkańców. Przykładowo wprowadzamy na okres 4 lat formę podatku lokalnego, gdzie każda rodzina ponosi miesięcznie specjalne koszty w pierwszym roku 100 zł, w drugim 120, a w kolejnych dwóch 150. Po tych 4 latach zostanie ustalona dalsza koncepcja, gdzie znów będą to jednak pieniadze. Widzicie jakie to łatwe, tylko że nikt z Was tego nie zaakceptuje, więc przestańcie się nabijać z tych dotychczasowych działań i zamiast zjadliwej krytyki potrzeba trochę wyrozumiałości i obiektywizmu.
Reżyser rancza obudził się, obejrzał zdjęcia i pismo obrazkowe dotarło Jak wspaniałe nasz elblonski pisarz czujny
A radnego "najbardziej pracowitego" Balbuzy ds gospodarczych dlaczego nie było?
Nic się nie zmieniło jak było tak i pozostało / różne pojazdy / takie od Annasza do Kajfasza i toto kosztowało elblążan ponad 13 milionów?
Do "fiki miki" mam podejrzenia, że najbardziej zapracowanego radnego Balbuzy pewnie nie było z prostej przyczyny ...bo był w pracy;)
Już wkrótce - będzie wiosna. Dzięki psl.
Czyli zakupujemy złom , niczym Górę Chrobrego. Taniej wyjdzie wprowadzenie rikszy miejskich. Na terenie zajezdni trwa "budowa hali oraz targowiska" - to by się zgadzało, bo handlować tym złomem gdzieś trzeba. "rozmawiamy z Łodzią". Jak skończycie to zacznijcie rozmowę z kutrem w Sztutowie. Dlaczego nie ma żadnej wzmianki, ze to z natchnienia psl taki cud cywilizacyjny nam się trafił, prawie skansen. A przystanek zwany przez kozła "węzeł przesiadkowy" jeszcze jest w realizacji? No tak, sroga zima pomieszała w harmonogramie. Na otwarcie wszelkich "inwestycji" będzie zapraszany Kosiniak, bo to on jest fundatorem (z mojej kieszeni). Krowa ryczy a mleka brak.
małe oszczędne wagoniki 10 osobowe co 5 minut najlepiej autonomiczne i tylko w godzinach szczytu duże składy ale tutaj żaden knur nie pomyśli żeby to tak rozwiązać, bo knurom ta funkcja umysłu jest niedostępna. Knury pragną się tylko nażreć co determinuje ich działania