Proszę pisać tak jak jest. Prezydent dla ZKM jest organem założycielskim. ZKM jest spółką, która zarządza całą komunikacją miejską, dysponuje środkami i jest organizatorem tej komunikacji. ZKM posiada Zarząd, Radę Nadzorczą to organa decydujące.ZKM organizuje przetargi na usługi, ale to ZKM decyduje jaki będzie zakres tych usług i szczegółowo ustala w przetargu stawkę za wozokilometr.O stawce nie decydują niezależni referenci, tylko koszta i przetarg. Pan Rembelski mówi tu jak można i zaoszczędzić i przeorganizować komunikację. Wiadomo , że cena biletów wpływa na dochód ZKM, to miasto dopłaca za wszystkie bilety ulgowe dla ZKM. Im więcej Rada MIasta przyzna biletów wolnej jazdy tym więcej miasto musi zapłacić dla ZKM. ZKM jest organizatorem całej komunikacji.
Przestancie sytaszyc tym IP bo kto pcha sie do rządzenia i bycia wie ze bedzie obrzucany blotem , rugany lub chwalony! Takie prawa demokracji a reszta to juz kultura i poziom komentujących! Jak komus to przeszkadza to niech rezygnuje i nie lansuje sie portalach spolecznosciowych! Trochę odwagi w przyjmowaniu czasem prawdy lub krytyki! Fakt nie każdy ma taką odwage!
Kolejny polityk oderwany od rzeczywistości-niewiele wie ale sie wypowiada, a już na pewno sam komunikacją nie jeździ (niektórzy czytający te wypociny pewnie sami zauważa nieścisłości w wypowiedzi pana stefana)
Około 30 mieszkańców korzysta z komunikacji miejskiej a 100% dopłaca co roku około 200 zł. Miasto roluje dług 100 mln bo nie jest w stanie w przyszłym roku funkcjonować a autobusy jeżdżą puste. Czy w tym jest jakaś elementarna logika. drogi w fatalnym stanie i ludzie niszczą zwieszenia w samochodach, brak miejsc parkingowych Modzrewinę zamienia się w pastwisko bo brak pieniędzy na uzbrojenie.. Opamiętajmy się -trzeba o tym rozmawiać a nie potępiać w czambuł bo to pomysł nie PiS-u, PO czy PSL-u tylko kandydata niezależnego.
22 mln. to jest koszt?? Czy strata?? Podaj Panie kandydacie dokładny bilans zysków i strat, wtedy konkretne kwoty i będziemy rozmawiać o konkretach. A nie podasz jakąś kwotę i hasło które nawet ekonomistą nic nie mówi i siejesz lament. Temat oczywiście jest "ciekawy" i medialny można na nim zbić kapitał polityczny, ale tylko konkretami. Jakie zyski/straty przynosi firma zajmująca się kontrolą biletów?? Ile kosztuje obsługa biletów (tzn. drukowanie, sprzedaż w tym elektroniczna) - przynosi zyski/straty? A o jakości usługi, połączeń etc. też można by rozmawiać.
22 mln. to jest koszt?? Czy strata?? Podaj Panie kandydacie dokładny bilans zysków i strat, wtedy konkretne kwoty i będziemy rozmawiać o konkretach. A nie podasz jakąś kwotę i hasło które nawet ekonomistą nic nie mówi i siejesz lament. Temat oczywiście jest "ciekawy" i medialny można na nim zbić kapitał polityczny, ale tylko konkretami. Jakie zyski/straty przynosi firma zajmująca się kontrolą biletów?? Ile kosztuje obsługa biletów (tzn. drukowanie, sprzedaż w tym elektroniczna) - przynosi zyski/straty? A o jakości usługi, połączeń etc. też można by rozmawiać.
A gdzie napisałem nieprawdę. ZKM nie prowadzi żadnych przewozów /bo nie żadnych autobusów ani tramwai nie ma/ tylko organizuje przetargi na nie. i jest stroną nadzorującą komunikację miejską. TE jest firmą niezależną od ZKM. A biegli referenci przeprowadzili badania na wniosek związku zawodowego działającego w TE. I jedną z konkluzji było określenie iż stawka wozokilometra jest za niska aby zrekompensować wzrastające koszta działalności. Tak samo zresztą jest w autobusach. Robią naprawy jak najtaniej. I dlatego mamy taką komunikację jaką mamy.
Proszę pisać tak jak jest. Prezydent dla ZKM jest organem założycielskim. ZKM jest spółką, która zarządza całą komunikacją miejską, dysponuje środkami i jest organizatorem tej komunikacji. ZKM posiada Zarząd, Radę Nadzorczą to organa decydujące.ZKM organizuje przetargi na usługi, ale to ZKM decyduje jaki będzie zakres tych usług i szczegółowo ustala w przetargu stawkę za wozokilometr.O stawce nie decydują niezależni referenci, tylko koszta i przetarg. Pan Rembelski mówi tu jak można i zaoszczędzić i przeorganizować komunikację. Wiadomo , że cena biletów wpływa na dochód ZKM, to miasto dopłaca za wszystkie bilety ulgowe dla ZKM. Im więcej Rada MIasta przyzna biletów wolnej jazdy tym więcej miasto musi zapłacić dla ZKM. ZKM jest organizatorem całej komunikacji.
Stefanie, w żadnym mieście, powtarzam ŻADNYM, komunikacja nie jest dochodowa. Dochodowe jest ograniczenie ruchu samochodowego na ulicach miasta.
Przestancie sytaszyc tym IP bo kto pcha sie do rządzenia i bycia wie ze bedzie obrzucany blotem , rugany lub chwalony! Takie prawa demokracji a reszta to juz kultura i poziom komentujących! Jak komus to przeszkadza to niech rezygnuje i nie lansuje sie portalach spolecznosciowych! Trochę odwagi w przyjmowaniu czasem prawdy lub krytyki! Fakt nie każdy ma taką odwage!
Kolejny polityk oderwany od rzeczywistości-niewiele wie ale sie wypowiada, a już na pewno sam komunikacją nie jeździ (niektórzy czytający te wypociny pewnie sami zauważa nieścisłości w wypowiedzi pana stefana)
Około 30 mieszkańców korzysta z komunikacji miejskiej a 100% dopłaca co roku około 200 zł. Miasto roluje dług 100 mln bo nie jest w stanie w przyszłym roku funkcjonować a autobusy jeżdżą puste. Czy w tym jest jakaś elementarna logika. drogi w fatalnym stanie i ludzie niszczą zwieszenia w samochodach, brak miejsc parkingowych Modzrewinę zamienia się w pastwisko bo brak pieniędzy na uzbrojenie.. Opamiętajmy się -trzeba o tym rozmawiać a nie potępiać w czambuł bo to pomysł nie PiS-u, PO czy PSL-u tylko kandydata niezależnego.
22 mln. to jest koszt?? Czy strata?? Podaj Panie kandydacie dokładny bilans zysków i strat, wtedy konkretne kwoty i będziemy rozmawiać o konkretach. A nie podasz jakąś kwotę i hasło które nawet ekonomistą nic nie mówi i siejesz lament. Temat oczywiście jest "ciekawy" i medialny można na nim zbić kapitał polityczny, ale tylko konkretami. Jakie zyski/straty przynosi firma zajmująca się kontrolą biletów?? Ile kosztuje obsługa biletów (tzn. drukowanie, sprzedaż w tym elektroniczna) - przynosi zyski/straty? A o jakości usługi, połączeń etc. też można by rozmawiać.
22 mln. to jest koszt?? Czy strata?? Podaj Panie kandydacie dokładny bilans zysków i strat, wtedy konkretne kwoty i będziemy rozmawiać o konkretach. A nie podasz jakąś kwotę i hasło które nawet ekonomistą nic nie mówi i siejesz lament. Temat oczywiście jest "ciekawy" i medialny można na nim zbić kapitał polityczny, ale tylko konkretami. Jakie zyski/straty przynosi firma zajmująca się kontrolą biletów?? Ile kosztuje obsługa biletów (tzn. drukowanie, sprzedaż w tym elektroniczna) - przynosi zyski/straty? A o jakości usługi, połączeń etc. też można by rozmawiać.
Przypominam ze do portu w elblagu dopłacono w ubiegłym roku ponad 300 000 pln przy zatrudnieniu 5 szt i średniej pensji 5800zl.
A gdzie napisałem nieprawdę. ZKM nie prowadzi żadnych przewozów /bo nie żadnych autobusów ani tramwai nie ma/ tylko organizuje przetargi na nie. i jest stroną nadzorującą komunikację miejską. TE jest firmą niezależną od ZKM. A biegli referenci przeprowadzili badania na wniosek związku zawodowego działającego w TE. I jedną z konkluzji było określenie iż stawka wozokilometra jest za niska aby zrekompensować wzrastające koszta działalności. Tak samo zresztą jest w autobusach. Robią naprawy jak najtaniej. I dlatego mamy taką komunikację jaką mamy.
Czytanie ze zrozumieniem krótkich tekstów to nie lada sztuka - po komentarzach widać że jest w powijakach