Widząc zatroskaną minę radnego Turleja tez bym nie skorzystał.Po przeczytaniu w internecie jego stanu majątkowego co on może wiedzieć o biedzie zwyczajnego Elblazanina.Malo kto oprócz dwóch mieszkań i samochodu ma na koncie ćwierć miliona złotych. Bogaty biednego nie zrozumie.Pan Robert ma zawsze taka mine jakby caly swiat byl dla niego udreka.
Niezmieniajac aktualnego stanu sieci I ukladu komunikacyjnego transport publicznego miasto tylko zacheca do uzywania wlasnych samochodow. Przeciez powinno byc odwrotnie. chyba takie powinno byc zalozenie planu niskoemisyjnego transport!. Do radnych chyba to w ogole nie dociera. Podstawa tego planu powinna byc budowa nowej lini Krolewiecka Fromborska I duzy wezel przesiadkowy pod szpitalem.
We wszystkim widać czysto admiracyjne, formalne, podejście. Nie chodzi o to by wybrać skuteczne środki informacji, ( np. parę plakatów w węzłowych punktach Elbląga) tylko aby formalności stało się zadość. Młodzi ludzie żyją innymi sprawami, szczególnie w okresie wakacyjnym, a seniorzy nie serfują masowo w Internecie. Jeżeli założeniem jest, że Elblążanie mają rozjeżdżać i zasmradzać miasto, to nie można liczyć na to że będą w znaczniejszy sposób korzystać z transportu zbiorowego, (który obecnie może być coraz bardziej czystym, szybkim i cichym) a więc w tramwajach i autobusach nie będzie więcej pasażerów i będzie coraz bardziej deficytowo, bo Elbląg jest już i tak zadłużony i skąd tu brać pieniądze Czemuś biedny? Boś ……. . Pan Wróblewski nie jest typem działacza tylko ociężałego urzędnika.
No cóż byłem na wakacjach.......
Widząc zatroskaną minę radnego Turleja tez bym nie skorzystał.Po przeczytaniu w internecie jego stanu majątkowego co on może wiedzieć o biedzie zwyczajnego Elblazanina.Malo kto oprócz dwóch mieszkań i samochodu ma na koncie ćwierć miliona złotych. Bogaty biednego nie zrozumie.Pan Robert ma zawsze taka mine jakby caly swiat byl dla niego udreka.
Niezmieniajac aktualnego stanu sieci I ukladu komunikacyjnego transport publicznego miasto tylko zacheca do uzywania wlasnych samochodow. Przeciez powinno byc odwrotnie. chyba takie powinno byc zalozenie planu niskoemisyjnego transport!. Do radnych chyba to w ogole nie dociera. Podstawa tego planu powinna byc budowa nowej lini Krolewiecka Fromborska I duzy wezel przesiadkowy pod szpitalem.
We wszystkim widać czysto admiracyjne, formalne, podejście. Nie chodzi o to by wybrać skuteczne środki informacji, ( np. parę plakatów w węzłowych punktach Elbląga) tylko aby formalności stało się zadość. Młodzi ludzie żyją innymi sprawami, szczególnie w okresie wakacyjnym, a seniorzy nie serfują masowo w Internecie. Jeżeli założeniem jest, że Elblążanie mają rozjeżdżać i zasmradzać miasto, to nie można liczyć na to że będą w znaczniejszy sposób korzystać z transportu zbiorowego, (który obecnie może być coraz bardziej czystym, szybkim i cichym) a więc w tramwajach i autobusach nie będzie więcej pasażerów i będzie coraz bardziej deficytowo, bo Elbląg jest już i tak zadłużony i skąd tu brać pieniądze Czemuś biedny? Boś ……. . Pan Wróblewski nie jest typem działacza tylko ociężałego urzędnika.