Na rondzie ul.Browarna zamontowano system świetlny dla tramwaju KTÓRY NIE DZIAŁA a chodzi o odliczanie sekundowe.Kto odbierał wykonane prace -sygnalizację i ten bubel.Tak samo KIEDYŚ był na ul.Browarnej sygnalizator świetlny dla straży pożarnej gdy wyjeżdża na akcję z bazy i co wcięło gdzieś.Były znaki STOP przed wjazdem na tory tramwajowe i co nie ma a muszą byc inaczej tramwaj non stop gwałtownie hamuje-ul.Niska,Pływacka ,Dolna.
Kto wymyślił taki stan by tramwaj musiał stać i czekac aż przejadą samochody.Pierwszeństwo ZAWSZE powinny mić tramwaje i autobusy.Tory tramwajowe powinny być tak ułożone by nie były wraz z jezdnią dla aut.Tak samo autobusy powinny miec BUS -pasy.A jak jest to widzimy i odczuwamy każdego dnia -STANIE W KORKACH.
proponuję całkowicie usunąć kierowanie " światłami" na "rondach".... tramwaj gdy wjeżdża, musi ustąpić, a gdy opuszcza rondo /skrzyżowanie/- ma pierwszeństwo.... i po kłopocie.... i jeszcze proponuję usunąć sygnalizację świetlną przy ul. Obrońców Pokoju x Robotnicza.... awaria sygnalizacji = pewien wypadek auta i tramwaju
Oprocz regulacji swiatel semaforow nalezy pilnie wykonac OD NOWA ZNAKI POZIOME na jezdniach obu fatalnych rond i uzupelnic powyrywane KLOCKI GUMOWE, separujace PASY RUCHU. Nowe linie i znaki poziome na asfalcie powinny byc NAKLEJONE i ODBLASKOWE a nie kiepsko jakosciowo ( tu i farba i niechlujstwo wykonawcy) namalowane i juz mocno poscierane, jak to ma miejsce obecnie. Nalezy tez skorygowac ksztalt kraweznikow na ciasnych niestety zle wyprofilowanych zjazdach z rond (polamane przez czeste najazdy przez ciezarowki long vehicle).
Na drugim biegunie sa calkiem dobrze zaprojektowane Ronda: Compiegne i Zolnierzy Wykletych, mimo znacznych roznic terenowych.
Mankamentem jest podobnie nierowne obciazenie dla poszczegolnych wjazdow, ale na rondach na Browarnej jest to bardziej dotkliwe.
tvn turbo- są tam dwa programy które w "magiczny sposób" rozwiązują nierozwiązywalne problemy. Absurdy drogowe tak wyśmiewają władze miast, że te błyskawicznie reagują. Jest jeszcze Turbo Kamera- która zajmuje się oszukanymi klientami kupującymi samochody. ( co ciekawe mnóstwo oszustw jest u oficjalnych przedstawicieli danej marki !!!)
po remoncie miasto "zapomniało" że nie da się nigdzie zawrócić na Nowowiejskiej w stronę ronda Compiegne. I mieszkańcy czy klienci z parkingu przy biedronce i całego pasażu handlowego mają nakaz jazdy w stronę teatru bez możliwości zawracania!!!! żeby dojechać 300m do ronda compiegne potrzebuję ok 6 minut. zyskują na tym skarb państwa bo spalam mnóstwo paliwa. Ekolodzy gdzie wasza aktywność??
Na rondzie ul.Browarna zamontowano system świetlny dla tramwaju KTÓRY NIE DZIAŁA a chodzi o odliczanie sekundowe.Kto odbierał wykonane prace -sygnalizację i ten bubel.Tak samo KIEDYŚ był na ul.Browarnej sygnalizator świetlny dla straży pożarnej gdy wyjeżdża na akcję z bazy i co wcięło gdzieś.Były znaki STOP przed wjazdem na tory tramwajowe i co nie ma a muszą byc inaczej tramwaj non stop gwałtownie hamuje-ul.Niska,Pływacka ,Dolna.
Kto wymyślił taki stan by tramwaj musiał stać i czekac aż przejadą samochody.Pierwszeństwo ZAWSZE powinny mić tramwaje i autobusy.Tory tramwajowe powinny być tak ułożone by nie były wraz z jezdnią dla aut.Tak samo autobusy powinny miec BUS -pasy.A jak jest to widzimy i odczuwamy każdego dnia -STANIE W KORKACH.
Samochody tutaj muszą czekać na czerwonym świetle, gdy nie ma tramwaju...a nie na odwrót !!! Rozwiałem tajemnicę ronda ?
proponuję całkowicie usunąć kierowanie " światłami" na "rondach".... tramwaj gdy wjeżdża, musi ustąpić, a gdy opuszcza rondo /skrzyżowanie/- ma pierwszeństwo.... i po kłopocie.... i jeszcze proponuję usunąć sygnalizację świetlną przy ul. Obrońców Pokoju x Robotnicza.... awaria sygnalizacji = pewien wypadek auta i tramwaju
Oprocz regulacji swiatel semaforow nalezy pilnie wykonac OD NOWA ZNAKI POZIOME na jezdniach obu fatalnych rond i uzupelnic powyrywane KLOCKI GUMOWE, separujace PASY RUCHU. Nowe linie i znaki poziome na asfalcie powinny byc NAKLEJONE i ODBLASKOWE a nie kiepsko jakosciowo ( tu i farba i niechlujstwo wykonawcy) namalowane i juz mocno poscierane, jak to ma miejsce obecnie. Nalezy tez skorygowac ksztalt kraweznikow na ciasnych niestety zle wyprofilowanych zjazdach z rond (polamane przez czeste najazdy przez ciezarowki long vehicle). Na drugim biegunie sa calkiem dobrze zaprojektowane Ronda: Compiegne i Zolnierzy Wykletych, mimo znacznych roznic terenowych. Mankamentem jest podobnie nierowne obciazenie dla poszczegolnych wjazdow, ale na rondach na Browarnej jest to bardziej dotkliwe.
tvn turbo- są tam dwa programy które w "magiczny sposób" rozwiązują nierozwiązywalne problemy. Absurdy drogowe tak wyśmiewają władze miast, że te błyskawicznie reagują. Jest jeszcze Turbo Kamera- która zajmuje się oszukanymi klientami kupującymi samochody. ( co ciekawe mnóstwo oszustw jest u oficjalnych przedstawicieli danej marki !!!)
po remoncie miasto "zapomniało" że nie da się nigdzie zawrócić na Nowowiejskiej w stronę ronda Compiegne. I mieszkańcy czy klienci z parkingu przy biedronce i całego pasażu handlowego mają nakaz jazdy w stronę teatru bez możliwości zawracania!!!! żeby dojechać 300m do ronda compiegne potrzebuję ok 6 minut. zyskują na tym skarb państwa bo spalam mnóstwo paliwa. Ekolodzy gdzie wasza aktywność??
Przy okazji może ktoś wytłumaczy po co piesi też mają czerwone? Nie na torowisku, ale na jezdni - w momencie, gdy samochody stoją?
te ronda nikt madry nie wymyslil tylko utrudnic kierowca jazde
"~tomi"-ty jesteś za to bardzo mądry!!!!!!!!!!!gramatyka!!!!!!!!!