Ja się pytam dlaczego samochody policyjne są przerabiane w sposób jaki zagraża pieszym , rowerzysto, motocyklistom ? Kto wydał pozwolenie na instalowanie kratek ochronnych na reflektorach, gdzie te kratki mają wystające ostre krawędzie zagrażające bezpośrednio życiu i zdrowiu potencjalnie potrąconego człowieka. Producent samochodu dołozył wszelkich starań aby auto było bezpiecznie podczas potrącenia pieszego i nie stwarzało dodatkowych zagrożeń. Gliniarze czepiają sie bzdetów za jakie dają mandaty i dowody zabierają, a tym czasem nie mają homologacji i zgody projektanta samochodu na zainstalowanie kratek z o0strymi krawędziami. Wyjaśni mi to jakiś policjant czy trzeba zając się tym z punktu prawa?
a czy policja , straż miejska w końcu popatrzy na skrzyżowanie przy u.Grunwaldzkiej a ul.Żeromskiego tam na warunkowym skręcie taksiarze i nie tylko super się zachowują często tam przechodzę i to tam się dzieje super wolna amerykanka ( oczywiście nie mierze wszystkich jedną miarką zastanawiam się tylko kto wydaje zgodę na kierowanie pojazdem może warto się przyjrzeć osobą które wydaja pozwolenia , egzaminatorom osoba które odpowiadają za nowego kierowce może za długo byłem w innym kraju ale szanujmy pieszych bo każdy kto straci życie na pasach, to może być ci bliski .
Na przejściach należy jechać wolno i mieć refleks. nie mniej jednak piesi też muszą uważać i dać samochodom normalnie przejechać. Często jeżdżę Nowowiejskiego. Koło Biedronki jest dwuetapowe przejście, przez które praktycznie cały czas przechodzą ludzie. Gdyby przepuszczać wszystkich pieszych, w ogóle nie możnaby przejechać. Niektórzy piesi idąc szybko nie patrzą na drogę.
Ja się pytam dlaczego samochody policyjne są przerabiane w sposób jaki zagraża pieszym , rowerzysto, motocyklistom ? Kto wydał pozwolenie na instalowanie kratek ochronnych na reflektorach, gdzie te kratki mają wystające ostre krawędzie zagrażające bezpośrednio życiu i zdrowiu potencjalnie potrąconego człowieka. Producent samochodu dołozył wszelkich starań aby auto było bezpiecznie podczas potrącenia pieszego i nie stwarzało dodatkowych zagrożeń. Gliniarze czepiają sie bzdetów za jakie dają mandaty i dowody zabierają, a tym czasem nie mają homologacji i zgody projektanta samochodu na zainstalowanie kratek z o0strymi krawędziami. Wyjaśni mi to jakiś policjant czy trzeba zając się tym z punktu prawa?
~ oipolloi!........Ty bydlaku...Tfu !
a czy policja , straż miejska w końcu popatrzy na skrzyżowanie przy u.Grunwaldzkiej a ul.Żeromskiego tam na warunkowym skręcie taksiarze i nie tylko super się zachowują często tam przechodzę i to tam się dzieje super wolna amerykanka ( oczywiście nie mierze wszystkich jedną miarką zastanawiam się tylko kto wydaje zgodę na kierowanie pojazdem może warto się przyjrzeć osobą które wydaja pozwolenia , egzaminatorom osoba które odpowiadają za nowego kierowce może za długo byłem w innym kraju ale szanujmy pieszych bo każdy kto straci życie na pasach, to może być ci bliski .
Na przejściach należy jechać wolno i mieć refleks. nie mniej jednak piesi też muszą uważać i dać samochodom normalnie przejechać. Często jeżdżę Nowowiejskiego. Koło Biedronki jest dwuetapowe przejście, przez które praktycznie cały czas przechodzą ludzie. Gdyby przepuszczać wszystkich pieszych, w ogóle nie możnaby przejechać. Niektórzy piesi idąc szybko nie patrzą na drogę.