Były czasy, kiedy na wniosek MPK w Elblągu zakłady i szkoły przesuwały rozpoczęcie pracy przed lub po pełnych godzinach aby rozładować tłok w komunikacji masowej w czasie szczytu. Gdzie są teraz te zakłady i ich pracownicy? Ponadto ludzie mają swoje auta, teraz tłok jest na jezdniach a nie w tramwajach czy autobusach. Jednakże jest inną sprawą, że elbląska komunikacja wymaga zmian tak aby nie było kursów, gdzie ludzie z trudem mieszczą się w pojazdach oraz takich, gdy jeżdża one puste. Zamiast forsować tramwaje na 12 Lutego i tworzyć autokonkurencje dla licznych tam linii autobusowych lepiej wydac te pieniądze na wydłużenie linii 2 do Woj. Szpitala Zesp. i dalej do Ogólnej (a nawet w kierunku Próchnika) oraz wymianę torów na Królewieckiej i Grunwaldzkiej
Komunikacja miejska jest żle zorganizowan i dlatego kosztowna.. Rozwój trakcji tramwajowej powinien być jednoznaczny z likwidacja linii autobusowych na tych samych powielajacych sie odcinkach.Autobusy powinny kursować tylko po ulicach w których poblizu brak jest tramwaju.Doszło już do tego że przystanki tramwajowe i autobusowe to sznowni mieszkańcy chcą mieć przed klatka w której mieszkają .
Linie tramwajowe powinny byc wydłużone i trafić do dzielnic i osiedli gdzie brak torów tramwajowych.UE daje pieniądze na komunikację tramwajową NA CO CZEKACIE????????????
A może ZKM wsłuchałoby się w propozycje mieszkańców i rozpisało mały konkurs racjonalizatorski ?
Na dzień dobry proponuję nową trasę autobusową : Dworzec, Mickiewicza, Kościuszki, 13 EPP, Saperów (z przystankiem koło miasteczka szkolnego i PUP), Bema, Mickiewicza, Dworzec. Gwarantuję, że w dni powszednie autobusy jeździłyby nabite uczniami,, a w weekendy działkowcami.
Do pracy mam 4 przystanki tramwajem za 5,60 zł w obie strony. To litr benzyny do samochodu, na którym przejadę ponad 10 km. Czyli nie stać mnie na "luksus" z ZKM-u.
Elbląg jest za mały na zwykłe i ulgowe bilety. Tu powinno się wprowadzić bilety czasowe. Jeśli się śpieszę i muszę odjechać 2 przystanki, to i tak rezygnuję, bo za 5,60 to ja prawie godzinę haruję, wolę się spóźnić.
Jeżeli ktoś się spieszy to nie wybiera komunikacji miejskiej, bo ta ciągnie się tak powoli że to katastrofa, ja nie wiem po co oni są, zobaczcie komunikacje w Trójmieście, Warszawie (Genialna komunikacja ) czy nawet Olsztyn. A w EG? 2.80 zł i wycieczka krajoznawcza przez Elbląg do pracy. Pomijam już że rozkłady są nie czytelne i tylko Ci co mieszkają już jakiś czas wiedzą gdzie te autobusy jadą bo goście z poza EG mają problem.... i co się dziwić że miastem wojewódzkim elbląg nie jest jak komunikacji nie potrafi zorganizować.
Były czasy, kiedy na wniosek MPK w Elblągu zakłady i szkoły przesuwały rozpoczęcie pracy przed lub po pełnych godzinach aby rozładować tłok w komunikacji masowej w czasie szczytu. Gdzie są teraz te zakłady i ich pracownicy? Ponadto ludzie mają swoje auta, teraz tłok jest na jezdniach a nie w tramwajach czy autobusach. Jednakże jest inną sprawą, że elbląska komunikacja wymaga zmian tak aby nie było kursów, gdzie ludzie z trudem mieszczą się w pojazdach oraz takich, gdy jeżdża one puste. Zamiast forsować tramwaje na 12 Lutego i tworzyć autokonkurencje dla licznych tam linii autobusowych lepiej wydac te pieniądze na wydłużenie linii 2 do Woj. Szpitala Zesp. i dalej do Ogólnej (a nawet w kierunku Próchnika) oraz wymianę torów na Królewieckiej i Grunwaldzkiej
komfortowo, nowe autobusy, czego wy chcecie redaktorki . Wiem ,że kampania i wszystko musi byc zle :)
Komunikacja miejska jest żle zorganizowan i dlatego kosztowna.. Rozwój trakcji tramwajowej powinien być jednoznaczny z likwidacja linii autobusowych na tych samych powielajacych sie odcinkach.Autobusy powinny kursować tylko po ulicach w których poblizu brak jest tramwaju.Doszło już do tego że przystanki tramwajowe i autobusowe to sznowni mieszkańcy chcą mieć przed klatka w której mieszkają .
Linie tramwajowe powinny byc wydłużone i trafić do dzielnic i osiedli gdzie brak torów tramwajowych.UE daje pieniądze na komunikację tramwajową NA CO CZEKACIE????????????
Szkoda tych motorniczych co muszą jeżdzić tymi huraganami,wszystko dzwoni,trzaska,a torowisko na niektórych odcinkach to jazda po skibach!
A może ZKM wsłuchałoby się w propozycje mieszkańców i rozpisało mały konkurs racjonalizatorski ? Na dzień dobry proponuję nową trasę autobusową : Dworzec, Mickiewicza, Kościuszki, 13 EPP, Saperów (z przystankiem koło miasteczka szkolnego i PUP), Bema, Mickiewicza, Dworzec. Gwarantuję, że w dni powszednie autobusy jeździłyby nabite uczniami,, a w weekendy działkowcami.
Do pracy mam 4 przystanki tramwajem za 5,60 zł w obie strony. To litr benzyny do samochodu, na którym przejadę ponad 10 km. Czyli nie stać mnie na "luksus" z ZKM-u.
Elbląg jest za mały na zwykłe i ulgowe bilety. Tu powinno się wprowadzić bilety czasowe. Jeśli się śpieszę i muszę odjechać 2 przystanki, to i tak rezygnuję, bo za 5,60 to ja prawie godzinę haruję, wolę się spóźnić.
Jeżeli ktoś się spieszy to nie wybiera komunikacji miejskiej, bo ta ciągnie się tak powoli że to katastrofa, ja nie wiem po co oni są, zobaczcie komunikacje w Trójmieście, Warszawie (Genialna komunikacja ) czy nawet Olsztyn. A w EG? 2.80 zł i wycieczka krajoznawcza przez Elbląg do pracy. Pomijam już że rozkłady są nie czytelne i tylko Ci co mieszkają już jakiś czas wiedzą gdzie te autobusy jadą bo goście z poza EG mają problem.... i co się dziwić że miastem wojewódzkim elbląg nie jest jak komunikacji nie potrafi zorganizować.
ludzie wyjeżdżają wielka tajemnica