Połączenie ul. Żuławskiej z DK 7 powstało w latach 70, kiedy zbudowano brakujący odcinek "siódemki" (wtedy trasy 81) pomiędzy zjazdem z "Berlinki" (ob.węzeł Raczki) a wylotówką w Kazimierzowie. Przedtem droga nr 7 wiodła przez miasto. Przez to Żuławska stała się zalążkiem nowej ulicy przemysłowo-składowej. Powstały tam duże zakłady, m.in ZAS (d. Styren), Wójcik Meble a ostatnio salon Forda. Czy ktoś pomyslał aby chronić ich potencjał, tak bardzo związany z istnieniem tego wyjazdu? Poza tym skrzyżowanie to odciążą patologicznie niebezpieczną krzyżówkę w Kazimierzowie. A na zbudowanie węzła Północ szans nie widzę, bo rozpoczyna się budowa pon. 3okm megaobwodnicy Olsztyna. Pamiętajmy też o tym, jak olsztyńska GDDKiA podeszła do sprawy innych węzów w Gronowie Grn albo na Skrzydlatej, blokując budowę C.H. Rapsodia i Siódemka...
O ile zrozumiałem tekst to jezdnia na wiadukcie ma mieć 7 m szerokości w tym 3,5 m ciąg pieszo rowerowy. Czyli w moim rozumieniu ruch samochodowy będzie odbywał się wahadłowo połową jezdni. Projekt "FANTASTYCZNY"-jeszcze lepsze g...no jak most unijny. Chwała projektantom z kmiotowa olsztyn.
Zwracam honor projektantom z Olsztyna, to projektaci z Gdańska - jeszcze za bubla zgarną ponad 200 tysi. Panowie projektanci - MOST MA BYĆ SZEROKI !!!!!!!!!!! , A NIE FIFKA NA KTÓREJ BĘDZIEMY TRĄCAĆ SIĘ LUSTERKAMI.
powiec napisz coś jeszcze, robisz fajną robotę, nawet wcisła się tak nie ośmiesza jak ty ;P dawaj, dawaj ;) Ps. kto od kogo brał nauki? ty od v1, czy v1 od ciebie? ;)
Dla firm dzialajacych w poblizu skrzyzowania - bezposredni bliski dostep do DK 7 jest bezwzglednie potrzebny. To jest ich byc albo nie byc. W XXI w za ponad 200 tys zlotych to nie wysila sie GDDKiA i forsuje tylko jakies swoje DROGIE a BYLEJAKIE rozwiazania - tak jak kilka km dalej na Nowym Polu taki wiadukt prowadzi do 2 dwoch chalup. Na Zulawskiej wariantow mozna zastosowac co najmniej kilka - od najprostrzego / najtanszego ( przebieg Zulawskiej "zygzakiem" wzdluz torow kolejowych na poludnie, pod istniejacym wiaduktem S7 i zwrot do drogi do Helenowa, ale koniecznie pozostawic wjazdy zjazdy jako 3 pas do wlaczania sie na S7), drozszy ale najlepszy - budowa skrzyzowania z rondem typu KARO nad dzisiejszym skrzyzowaniem , rowniez z pasami do zjazdu i wlaczania sie dla kazdego kierunku...
Codzienie przejezdzam tam do roboty od strony warszawy skrecam w lewo gorszego skrzyzowania jak zyje nie widzialem skrecajacy od strony gdanska w lewo do elblaga (zwłaszcza tiry!) zaslaniaja calkowicie widocznosc jednym slowem zaciskasz zeby i ruszasz masakra jaka robcie to poki nikt nie zginal!! nie wspominajac ze oni maja tak samo zielone swiatlo jak i skrecajacy w lewo od warszawy porazka!!!
Jednym slowem - budowa takiego wiaduktu jak forsuje GDDKiA (za niebotyczne zreszta pieniadze) za to BEZ polaczenia Helenowa i ul.Zulawskiej z S7 jest dzialaniem SZKODLIWYM, ewidentnie blokujacym rozwoj biznesu w tym obszarze Elblaga i przyleglosci, przedsiewzieciem NIESTETY NIE PRZEMYSLANYM. Niestety z takimi i innymi kalekimi projektami codziennie jako kierowcy walczymy na obwodnicy - przyklad pierwszy z brzegu; SUPER ZJAZD z obwodnicy S7 w lewo w kier. Elblaga na STOPie na Wezle Raczki z DK22 (brawa za koncepcje!!!), to tam teraz po likwidacji polaczenia Zulawskiej beda tworzyly sie dluuugie korki i bedzie sporo zderzen..Wzywam GDDKiA O. Olsztyn do opamietania sie przed wyrzucaniem pieniedzy w bloto - zrobcie wreszcie cos porzadnie w tym Elblagu, do ciezkiej cholery...
To, ze GDDKiA ma monopol na drogi glowne nie oznacza, ze ma rowniez monopol na madrosc i wiedze projektowa. Mozna i powinno sie do przypadku Zulawskiej podejsc indywidualnie i stworzyc alternatywne ale zgodne ze standardami projekty (bo droga ma laczyc a nie dzielic), nie zas przykladac tylko szablon A lub B, jak nie pasuje to polaczenia nie ma !!! Odcinanie jednego z wjazdow do miasta, dodatkowo z obszarem biznesowym, od drogi ekspresowej, jest glupota. Tu tez jest pole do popisu dla naszych lokalnych dzialaczy, aby w Olsztynie lobbowac za zmiana proponowanego FATALNEGO rozwiazania, poki na to czas;
Połączenie ul. Żuławskiej z DK 7 powstało w latach 70, kiedy zbudowano brakujący odcinek "siódemki" (wtedy trasy 81) pomiędzy zjazdem z "Berlinki" (ob.węzeł Raczki) a wylotówką w Kazimierzowie. Przedtem droga nr 7 wiodła przez miasto. Przez to Żuławska stała się zalążkiem nowej ulicy przemysłowo-składowej. Powstały tam duże zakłady, m.in ZAS (d. Styren), Wójcik Meble a ostatnio salon Forda. Czy ktoś pomyslał aby chronić ich potencjał, tak bardzo związany z istnieniem tego wyjazdu? Poza tym skrzyżowanie to odciążą patologicznie niebezpieczną krzyżówkę w Kazimierzowie. A na zbudowanie węzła Północ szans nie widzę, bo rozpoczyna się budowa pon. 3okm megaobwodnicy Olsztyna. Pamiętajmy też o tym, jak olsztyńska GDDKiA podeszła do sprawy innych węzów w Gronowie Grn albo na Skrzydlatej, blokując budowę C.H. Rapsodia i Siódemka...
O ile zrozumiałem tekst to jezdnia na wiadukcie ma mieć 7 m szerokości w tym 3,5 m ciąg pieszo rowerowy. Czyli w moim rozumieniu ruch samochodowy będzie odbywał się wahadłowo połową jezdni. Projekt "FANTASTYCZNY"-jeszcze lepsze g...no jak most unijny. Chwała projektantom z kmiotowa olsztyn.
Zwracam honor projektantom z Olsztyna, to projektaci z Gdańska - jeszcze za bubla zgarną ponad 200 tysi. Panowie projektanci - MOST MA BYĆ SZEROKI !!!!!!!!!!! , A NIE FIFKA NA KTÓREJ BĘDZIEMY TRĄCAĆ SIĘ LUSTERKAMI.
powiec napisz coś jeszcze, robisz fajną robotę, nawet wcisła się tak nie ośmiesza jak ty ;P dawaj, dawaj ;) Ps. kto od kogo brał nauki? ty od v1, czy v1 od ciebie? ;)
Dla firm dzialajacych w poblizu skrzyzowania - bezposredni bliski dostep do DK 7 jest bezwzglednie potrzebny. To jest ich byc albo nie byc. W XXI w za ponad 200 tys zlotych to nie wysila sie GDDKiA i forsuje tylko jakies swoje DROGIE a BYLEJAKIE rozwiazania - tak jak kilka km dalej na Nowym Polu taki wiadukt prowadzi do 2 dwoch chalup. Na Zulawskiej wariantow mozna zastosowac co najmniej kilka - od najprostrzego / najtanszego ( przebieg Zulawskiej "zygzakiem" wzdluz torow kolejowych na poludnie, pod istniejacym wiaduktem S7 i zwrot do drogi do Helenowa, ale koniecznie pozostawic wjazdy zjazdy jako 3 pas do wlaczania sie na S7), drozszy ale najlepszy - budowa skrzyzowania z rondem typu KARO nad dzisiejszym skrzyzowaniem , rowniez z pasami do zjazdu i wlaczania sie dla kazdego kierunku...
Codzienie przejezdzam tam do roboty od strony warszawy skrecam w lewo gorszego skrzyzowania jak zyje nie widzialem skrecajacy od strony gdanska w lewo do elblaga (zwłaszcza tiry!) zaslaniaja calkowicie widocznosc jednym slowem zaciskasz zeby i ruszasz masakra jaka robcie to poki nikt nie zginal!! nie wspominajac ze oni maja tak samo zielone swiatlo jak i skrecajacy w lewo od warszawy porazka!!!
Jednym slowem - budowa takiego wiaduktu jak forsuje GDDKiA (za niebotyczne zreszta pieniadze) za to BEZ polaczenia Helenowa i ul.Zulawskiej z S7 jest dzialaniem SZKODLIWYM, ewidentnie blokujacym rozwoj biznesu w tym obszarze Elblaga i przyleglosci, przedsiewzieciem NIESTETY NIE PRZEMYSLANYM. Niestety z takimi i innymi kalekimi projektami codziennie jako kierowcy walczymy na obwodnicy - przyklad pierwszy z brzegu; SUPER ZJAZD z obwodnicy S7 w lewo w kier. Elblaga na STOPie na Wezle Raczki z DK22 (brawa za koncepcje!!!), to tam teraz po likwidacji polaczenia Zulawskiej beda tworzyly sie dluuugie korki i bedzie sporo zderzen..Wzywam GDDKiA O. Olsztyn do opamietania sie przed wyrzucaniem pieniedzy w bloto - zrobcie wreszcie cos porzadnie w tym Elblagu, do ciezkiej cholery...
To, ze GDDKiA ma monopol na drogi glowne nie oznacza, ze ma rowniez monopol na madrosc i wiedze projektowa. Mozna i powinno sie do przypadku Zulawskiej podejsc indywidualnie i stworzyc alternatywne ale zgodne ze standardami projekty (bo droga ma laczyc a nie dzielic), nie zas przykladac tylko szablon A lub B, jak nie pasuje to polaczenia nie ma !!! Odcinanie jednego z wjazdow do miasta, dodatkowo z obszarem biznesowym, od drogi ekspresowej, jest glupota. Tu tez jest pole do popisu dla naszych lokalnych dzialaczy, aby w Olsztynie lobbowac za zmiana proponowanego FATALNEGO rozwiazania, poki na to czas;