Może przy okazji budowy straznicy , wybudowane zostanie rondo u zbiegu drogi 509 ,Rawska , Łęczycka ? Wielokrotnie zabiegał o tą inwestycje Andrzej Tomczyński . Znając tego Pana to nie odpuści i rondo wcześniej czy póżniej powstanie .
- Jeżeli budowie Strażnicy NIE BĘDZIE towarzyszyć nowa infrastruktura drogowa to będzie kolejna lokalizacyjna PORAŻKA. Przecież Łęczycka i Bema są niereformowalnie wąskie i już dziś na granicy drożności, układ drogowy Grunwaldzka - Grottgera też nie lepiej...
Samo rondo tutaj zamiast fatalnego skrzyżowania sprawy nie załatwi, ale na pewno pomoże; do czasu budowy całkiem nowych tras - do dzielnic północnych i obwodnicy wschodniej - w ulicach powinny być wyznaczone osobne pasy bezpieczeństwa dla wozów straży pozarnej;
bez tego będzie KLAPA...
a w ul. Łeczyckiej (do Bema) to JUŻ DZIŚ powinna być rozważana budowa drogowego TUNELU pod wzgórzem, od skrzyzowania z Saperów z wylotem do Przy Młynie, przynajmniej dla jednego kierunku ruchu (drugi kierunek - w istniejącej jezdni), bo brak perspektyw rozbudowy skończy się wkrótce katastrofą dla tej części miasta...
Może przy okazji budowy straznicy , wybudowane zostanie rondo u zbiegu drogi 509 ,Rawska , Łęczycka ? Wielokrotnie zabiegał o tą inwestycje Andrzej Tomczyński . Znając tego Pana to nie odpuści i rondo wcześniej czy póżniej powstanie .
- Jeżeli budowie Strażnicy NIE BĘDZIE towarzyszyć nowa infrastruktura drogowa to będzie kolejna lokalizacyjna PORAŻKA. Przecież Łęczycka i Bema są niereformowalnie wąskie i już dziś na granicy drożności, układ drogowy Grunwaldzka - Grottgera też nie lepiej... Samo rondo tutaj zamiast fatalnego skrzyżowania sprawy nie załatwi, ale na pewno pomoże; do czasu budowy całkiem nowych tras - do dzielnic północnych i obwodnicy wschodniej - w ulicach powinny być wyznaczone osobne pasy bezpieczeństwa dla wozów straży pozarnej; bez tego będzie KLAPA...
a w ul. Łeczyckiej (do Bema) to JUŻ DZIŚ powinna być rozważana budowa drogowego TUNELU pod wzgórzem, od skrzyzowania z Saperów z wylotem do Przy Młynie, przynajmniej dla jednego kierunku ruchu (drugi kierunek - w istniejącej jezdni), bo brak perspektyw rozbudowy skończy się wkrótce katastrofą dla tej części miasta...