3zł !!! MAKBRA !!! Pytam sie za co te 3zł????? Za jazde w syfie, gnoju, smrodzie, starymi rupieciami - tramwaje z lat 50-tych, czyli 60-letnie, zdezelowane starocie w stanie technicznym nie nadajacym sie do jakiejkolwiek jazdy !!! Jazda takim taborem zagraża zdrowiu, zyciu ludzi !!!! Tylko czekac az cos sie stanie !!! Lepiej z buta isc, a za 3zł kupić sobie coś slodkiego !
Jasiu - Polacy mają taką brzydką cechę - jak coś jest za darmo albo nie daj Boże - wspólne, to tego NIE SZANUJĄ! doświadczaliśmy tego przez ostatnie dziesiątki lat, doświadczamy tego codziennie... społeczeństwo obywatelskie, przestrzeń czy dobro publiczne - większość z nas tego nie rozumie... przejdź sie po mieście - syf wszędzie bo zbyt wiele wysiłku kosztuje wyrzucanie śmieci do kosza, na trawnikach pełno gówien po pupilkach, jak ktoś coś demoluje to wszyscy odwracają głowy w przeciwną stronę doświadczając tymczasowej, wybiórczej ślepoty... ale w roszczeniach to przodujemy bo WSZYSTKO SIĘ NAM NALEŻY! :P
Wolę kupić nowe buty i chodzić pieszo bo Elbląg nie jest aż taki duży, ZKM już dawno podziękowałem aby jeżdzić takim syfem, bezdomni, patologia (emeryci przy kasie to legalnie) notorycznie za darmo jeżdzą i nic im prawo nie robi bo pracują ci pierwsi na czarno i kar nie placa, a szafy z dlugami w zkm pełne! Widziałem je ;) nikt tych kar w elblagu nie spłaci, komornicy nic nie wskórają, dziwna sprawa. co za system to i biltey drozeją tylko co są winni temu co uczciwie płaca? NIe popeiram likwidajci biletów papierowych! one się sprawdzaja jak zabraknie będa ludzie chodzic masowo pieszo, Elblag to małe miasto, są ciekawe skróty, i dla zdrowia lepiej itp. Aaa i auta są tanie wiec wiecej samochodów bedzie.
Tramwaje Elbląskie już kolejny raz strzeliły sobie w kolano . 1 raz kiedy nie pozwolili na wieszanie plakatów referendalnych . 2 raz jest teraz z podwyżką . Powodzenie generalnie to po odpowiedzi że nie można powiesić plakatów mam was w du*pie i nie interesuje mnie to czy będziecie mieli klientów (pasażerów) . Idzie na dno razem z jaśnie panem Grzesiem . Pa pa
Jakie 5 linii tramwajowych.GDZIE te tramwaje jadą w koło a połowa miasta gdzie i kiedy ruszy, na dodatek puste wagony jeżdżą.Autobusy brudne,śmierdzące i za wolne.LEPIEJ PIESZO BO SZYBCIEJ I ZDROWIA MOŻNA ZŁAPAĆ OD SPACERU.Bilety muszą być w kioskach nikt nikogo nie zmusi do tej karty.Prezesi szykujcie się na pośredniak .
Nie trzeba być nie wiadomo jakim geniuszem żeby stwierdzić, że po podwyżce biletów wpływy z ich sprzedaży nie wzrosną, a wprost przeciwnie - zmaleją. Zostaną wpływy z biletów od osób, które muszą korzystać z komunikacji miejskiej bo np. nie mogą pozwolić sobie na własne auto. Część osób jeżdżących autobusami czy tramwajami znajdzie sobie inny sposób na dojazd do pracy. I znowu będzie deficyt, znowu straty i co? I znowu kolejna podwyżka i tak w koło, a może jednak nie ...
60% dopłaca Urząd Miasta czyli my. Reszta pochodzi ze sprzedaży biletów czyli od nas. Nie ważne jak wielkie będą podwyżki biletów ,czy ilość podróżujących pasażerów i tak za to płacimy wszyscy. A zarobią na tym i tak tylko ci na górze.
3zł !!! MAKBRA !!! Pytam sie za co te 3zł????? Za jazde w syfie, gnoju, smrodzie, starymi rupieciami - tramwaje z lat 50-tych, czyli 60-letnie, zdezelowane starocie w stanie technicznym nie nadajacym sie do jakiejkolwiek jazdy !!! Jazda takim taborem zagraża zdrowiu, zyciu ludzi !!!! Tylko czekac az cos sie stanie !!! Lepiej z buta isc, a za 3zł kupić sobie coś slodkiego !
Dlaczego płacimy kaucję za kartę miejską ?????
Jasiu - Polacy mają taką brzydką cechę - jak coś jest za darmo albo nie daj Boże - wspólne, to tego NIE SZANUJĄ! doświadczaliśmy tego przez ostatnie dziesiątki lat, doświadczamy tego codziennie... społeczeństwo obywatelskie, przestrzeń czy dobro publiczne - większość z nas tego nie rozumie... przejdź sie po mieście - syf wszędzie bo zbyt wiele wysiłku kosztuje wyrzucanie śmieci do kosza, na trawnikach pełno gówien po pupilkach, jak ktoś coś demoluje to wszyscy odwracają głowy w przeciwną stronę doświadczając tymczasowej, wybiórczej ślepoty... ale w roszczeniach to przodujemy bo WSZYSTKO SIĘ NAM NALEŻY! :P
Wolę kupić nowe buty i chodzić pieszo bo Elbląg nie jest aż taki duży, ZKM już dawno podziękowałem aby jeżdzić takim syfem, bezdomni, patologia (emeryci przy kasie to legalnie) notorycznie za darmo jeżdzą i nic im prawo nie robi bo pracują ci pierwsi na czarno i kar nie placa, a szafy z dlugami w zkm pełne! Widziałem je ;) nikt tych kar w elblagu nie spłaci, komornicy nic nie wskórają, dziwna sprawa. co za system to i biltey drozeją tylko co są winni temu co uczciwie płaca? NIe popeiram likwidajci biletów papierowych! one się sprawdzaja jak zabraknie będa ludzie chodzic masowo pieszo, Elblag to małe miasto, są ciekawe skróty, i dla zdrowia lepiej itp. Aaa i auta są tanie wiec wiecej samochodów bedzie.
Tramwaje Elbląskie już kolejny raz strzeliły sobie w kolano . 1 raz kiedy nie pozwolili na wieszanie plakatów referendalnych . 2 raz jest teraz z podwyżką . Powodzenie generalnie to po odpowiedzi że nie można powiesić plakatów mam was w du*pie i nie interesuje mnie to czy będziecie mieli klientów (pasażerów) . Idzie na dno razem z jaśnie panem Grzesiem . Pa pa
Pasy rowerowe ( w tym kontrapasy) promują komunikację rowerową a nie zbiorową. Powinno ich być jak najwięcej.
Jakie 5 linii tramwajowych.GDZIE te tramwaje jadą w koło a połowa miasta gdzie i kiedy ruszy, na dodatek puste wagony jeżdżą.Autobusy brudne,śmierdzące i za wolne.LEPIEJ PIESZO BO SZYBCIEJ I ZDROWIA MOŻNA ZŁAPAĆ OD SPACERU.Bilety muszą być w kioskach nikt nikogo nie zmusi do tej karty.Prezesi szykujcie się na pośredniak .
Nie trzeba być nie wiadomo jakim geniuszem żeby stwierdzić, że po podwyżce biletów wpływy z ich sprzedaży nie wzrosną, a wprost przeciwnie - zmaleją. Zostaną wpływy z biletów od osób, które muszą korzystać z komunikacji miejskiej bo np. nie mogą pozwolić sobie na własne auto. Część osób jeżdżących autobusami czy tramwajami znajdzie sobie inny sposób na dojazd do pracy. I znowu będzie deficyt, znowu straty i co? I znowu kolejna podwyżka i tak w koło, a może jednak nie ...
60% dopłaca Urząd Miasta czyli my. Reszta pochodzi ze sprzedaży biletów czyli od nas. Nie ważne jak wielkie będą podwyżki biletów ,czy ilość podróżujących pasażerów i tak za to płacimy wszyscy. A zarobią na tym i tak tylko ci na górze.
W krajach demokratycznych tylko idiota dopłacałby do firmy która nie przynosi żadnych dochodów.