Przydałby się generalny remont linii Elbląg-Młynary-Braniewo, a przede wszystkim jej elektryfikacja i stworzenie dwutorowego szlaku na całym odcinku. Druga sprawa to generalny remont linii 254 (linii nadzalewowej). Myślę, że tymi kwestiami należałoby się najpierw zająć. Weźmy przykład chociażby z województwa pomorskiego, gdzie większość linii kolejowych jest na bieżąco remontowanych, nawet te mniej rentowne.
a kogo interesuje jakas warmia,mazury czy bialorus-MY POMORZE JESTESMY.
Przydałby się generalny remont linii Elbląg-Młynary-Braniewo, a przede wszystkim jej elektryfikacja i stworzenie dwutorowego szlaku na całym odcinku. Druga sprawa to generalny remont linii 254 (linii nadzalewowej). Myślę, że tymi kwestiami należałoby się najpierw zająć. Weźmy przykład chociażby z województwa pomorskiego, gdzie większość linii kolejowych jest na bieżąco remontowanych, nawet te mniej rentowne.