LUDZIE KTO I PO CO BEDZIE PRZYPŁYWAŁ DO ELBLAGA ,PRZECIE NIC W ELBLAGU NIE MA I NIE BEDZIE TO JEST WIOSKA NA WYMARCIU ,1 MILIARD NA BADANIA JUŻ WYDANY JESZCZE Z 5 WYDADZĄ I STWIERDZĄ ŻE TO NIE MA SENSU I ROBOTA ZROBIONA I KASA WYDANA
Zastanawiałem się kto był autorem tego paranoicznego pomysłu z przekopem mierzei i wreszcie olśnienie : przecież to za rządów ksenofoba pana kłamczyńskiego powstał ten "genialny" pomysł. Pieniądze wyrzucone w błoto!!!!!!!!!!!!
wszyscy powielają opinię, że problemem są "ruscy" i i ekoterroyści... prawda jest taka, że największy opór inwestycji stawia trójmiasto (siłą całego pomorskiego i osób z nim powiązanych) i to ono ma najwięcej do stracenia, zarówno teraz jak i w najbliższej przyszłości. po pierwsze perspektywa kilku, kilkunastu lat do przodu to groźba dla ich turystyki - znajdzie się masa ludzi chcących zobaczyć coś więcej niż starówka gdańska tj.: przekop + pętla żuławska + dostęp atrakcyjnym kanałem w głąb lądu. po drugie szansa rozwoju dla elbląskich nabrzeży: zdaje się, że 'koszty portowe" dla wszystkiego co nie musi lądować w trójmieście, powinny być niższe=atrakcyjniejsze.
unia ich dyma, a oni dalej z ruskim wojują ;D
LUDZIE KTO I PO CO BEDZIE PRZYPŁYWAŁ DO ELBLAGA ,PRZECIE NIC W ELBLAGU NIE MA I NIE BEDZIE TO JEST WIOSKA NA WYMARCIU ,1 MILIARD NA BADANIA JUŻ WYDANY JESZCZE Z 5 WYDADZĄ I STWIERDZĄ ŻE TO NIE MA SENSU I ROBOTA ZROBIONA I KASA WYDANA
Zastanawiałem się kto był autorem tego paranoicznego pomysłu z przekopem mierzei i wreszcie olśnienie : przecież to za rządów ksenofoba pana kłamczyńskiego powstał ten "genialny" pomysł. Pieniądze wyrzucone w błoto!!!!!!!!!!!!
wszyscy powielają opinię, że problemem są "ruscy" i i ekoterroyści... prawda jest taka, że największy opór inwestycji stawia trójmiasto (siłą całego pomorskiego i osób z nim powiązanych) i to ono ma najwięcej do stracenia, zarówno teraz jak i w najbliższej przyszłości. po pierwsze perspektywa kilku, kilkunastu lat do przodu to groźba dla ich turystyki - znajdzie się masa ludzi chcących zobaczyć coś więcej niż starówka gdańska tj.: przekop + pętla żuławska + dostęp atrakcyjnym kanałem w głąb lądu. po drugie szansa rozwoju dla elbląskich nabrzeży: zdaje się, że 'koszty portowe" dla wszystkiego co nie musi lądować w trójmieście, powinny być niższe=atrakcyjniejsze.