Tak, tak, tuk, tuk, tak tuk od 15 lat miejska spółka tramwajowa toczy się na manowce. Wożą powietrze, dostają kasę i nie muszą się o nic martwić. Torowiska i tabor świadczą aż nadto o poziomie przewoźnika, który czy stoi czy jeździ swoją kase dostanie. Teraz będzie woził powietrze liniami 200, 300, 400 za jedne słuszną stawkę 10,50 zł za kilometr i przy zagwarantowanej ilości 40 tys. miesięcznie. Ciekawe kogo będą woziły trzy tramwaje linii 200? No i po cztery składy na liniach 300 i 400? A w końcu niech sobie pojeżdżą bo maja reklamy i muszą. Gospodarka godna godła Teraz Polska lub Dobre bo polskie. Ale nie ma co narzekać trzeba planować wydawanie miejskich pieniędzy z rozmachem a ludzie niech kupują Elbląską Kartę Miejską bo ona czyni podróż znakomitym przeżyciem za naprawdę niewielkie pieniądze, za które to nie sposób dać czystość, pewność i bezpieczeństwo o inwestowaniu w remonty nie wspominając. Tzw. Rzecznik ds bliskich kontaktów z mediami w ZKM i tak wie lepiej ale ponieważ jest chory, to niech wraca do zdrowia i dalej niech wie lepiej.
a nie mowilem? ale oczywiscie nie jaka radna kosecka zamiast wymienic tabor to nadaje nazwy dla tych złomów stwarzajacych zagrozenie dla zycia pasazerow. vivat kosecka vivat radni
@zły: akurat tramwaje to spółka miejska. A jak inaczej wyobrażasz sobie komunikację tramwajową? Może prywatni przewoźnicy?
wina prezesika tranwajow i sloniny tak doprowadzic do ruin tory isklady brak inwestycji
wiecznie psujące się tramwaje i autobusy. Dlatego kupiłem sobie swoje auto. w d... mam ten cały elbląski bajzel!
Tak, tak, tuk, tuk, tak tuk od 15 lat miejska spółka tramwajowa toczy się na manowce. Wożą powietrze, dostają kasę i nie muszą się o nic martwić. Torowiska i tabor świadczą aż nadto o poziomie przewoźnika, który czy stoi czy jeździ swoją kase dostanie. Teraz będzie woził powietrze liniami 200, 300, 400 za jedne słuszną stawkę 10,50 zł za kilometr i przy zagwarantowanej ilości 40 tys. miesięcznie. Ciekawe kogo będą woziły trzy tramwaje linii 200? No i po cztery składy na liniach 300 i 400? A w końcu niech sobie pojeżdżą bo maja reklamy i muszą. Gospodarka godna godła Teraz Polska lub Dobre bo polskie. Ale nie ma co narzekać trzeba planować wydawanie miejskich pieniędzy z rozmachem a ludzie niech kupują Elbląską Kartę Miejską bo ona czyni podróż znakomitym przeżyciem za naprawdę niewielkie pieniądze, za które to nie sposób dać czystość, pewność i bezpieczeństwo o inwestowaniu w remonty nie wspominając. Tzw. Rzecznik ds bliskich kontaktów z mediami w ZKM i tak wie lepiej ale ponieważ jest chory, to niech wraca do zdrowia i dalej niech wie lepiej.
a nie mowilem? ale oczywiscie nie jaka radna kosecka zamiast wymienic tabor to nadaje nazwy dla tych złomów stwarzajacych zagrozenie dla zycia pasazerow. vivat kosecka vivat radni
proponuję wymienić radę miasta,nic nie robią tylko kasę biorą
To pewnie wina kartonów, tak jak w przypadku ś.p. Hanki Mostowiak
Czasa na likwidację tramwajów w elblongu.
Konstal, a jak! Te polskie złomy non stop się psują... Z hamulcami na okrągło coś jest nie tak.
No akurat #223 to staroświecki niemiecki helmut, więc to nie jest polski złom ;]