... a dlaczego w Elblągu nie myśli się w perspektywie dłuższej niż kilka lat? Uważam, że należy przebic się od ul. Hetmańskiej do Malborskiej, co pozwoli zlikwidowac korki na Tysiąclecia przy lewoskręcie w Malborską
A nie można by Druskiej przez lotnisko połączyć z Lotniczą - droga w sumie jest tylko szlabany przy wjeżdzie na tern lotniska - ile by to usprawniło ruch z kierunku od Warszawy na Zatorze nie trzeba by jechać przez te wszystkie światła na Grunwaldzkiej i przez szlabany
małym kosztem można trochę udrożnić miasto - zrobienie dużego połączenia które na końcu zablokują jakieś światła na Grunwaldzkiej lub Rycerskieh to i tak poroniony pomysł
Nie lepiej na pająka ileś drobnych przejść i połączeń
tunel prosze Was... jeśli ktoś by chociaż troche wiedział o mieście w którym żyje to nie pisał by takich głupot. Elbląg jest w większej części terenu tak nisko położony, że ŻADNE tunele nie wchodzą w rachubę. A na wiadukt naprawde nie ma co liczyć. To jest tylko takie podkrecanie ludzi, żeby były pozory jakiegoś działania. Jakieś kilka miesięcy (pół roku?) temu pamiętam tą samą gadke i te same warianty do rozpatrzenia. Jakby naprawde coś chcieli zrobić, planiści i urbaniści wybraliby najlepszą opcje i rozpoczeli realizacje inwestycji. A tak gadac można i 10 lat.... Błagam nie wybierajcie Grzesia na drugą kadencje, bo to co on robi to tylko PR! zadnego działania!
glory_sun – To Ty się zastanów jakie głupoty wypisujesz w dzisiejszych technologiach izolacje, pompy automatyczne ( są nawet sterowane radiowo i GPS ) sa niedrogie i bezz problemu można zabezpieczyć tunel. A raczej mówimy o ułożeniu tylko torów takie rozwiązanie istnieje w Gdyni w kilku miejscacj od wojny. Nikt nie mówi o klometrowym ale kilkudziesięcio metrowym obniżeniu pod torami
zombi - technologia? w miasateczku zwanym Elblągiem wyrzucą dodtakowe pieniadze po to by było lepiej? ależ skąd. zreszta żeby ruszyc tory potrzeba porozumienia z PLK czy bog wie jaka spolka ktoras zarzadza torami, a z nimi trudno sie porozumiec. zreszta o czym my tu mowimy, przez kilka kolejnych lat nie bedzie przeprawy ani nad ani pod torami
glory_sun - masz racje nic z tego nie bedzie a to tylko obiecanki dla uspokojenia sytuacji bo "słupki spadają ( ale nie na starym Mieście) pytałem kiedyś budowniczych można to zrobić bez ruszania torów i taniej jak wiadukt z kilkuset metrowymi najazdami
wariant 4,,4,,4 tylko 4 dojazdowa-junaków
ludzie nie badzcie naiwni to kolejne obiecanki nie wieze w te bajki takze nie ludzcie sie ze bedzie wiadukt moze za dwadziescia lat
... a dlaczego w Elblągu nie myśli się w perspektywie dłuższej niż kilka lat? Uważam, że należy przebic się od ul. Hetmańskiej do Malborskiej, co pozwoli zlikwidowac korki na Tysiąclecia przy lewoskręcie w Malborską
A nie można by Druskiej przez lotnisko połączyć z Lotniczą - droga w sumie jest tylko szlabany przy wjeżdzie na tern lotniska - ile by to usprawniło ruch z kierunku od Warszawy na Zatorze nie trzeba by jechać przez te wszystkie światła na Grunwaldzkiej i przez szlabany małym kosztem można trochę udrożnić miasto - zrobienie dużego połączenia które na końcu zablokują jakieś światła na Grunwaldzkiej lub Rycerskieh to i tak poroniony pomysł Nie lepiej na pająka ileś drobnych przejść i połączeń
tunel prosze Was... jeśli ktoś by chociaż troche wiedział o mieście w którym żyje to nie pisał by takich głupot. Elbląg jest w większej części terenu tak nisko położony, że ŻADNE tunele nie wchodzą w rachubę. A na wiadukt naprawde nie ma co liczyć. To jest tylko takie podkrecanie ludzi, żeby były pozory jakiegoś działania. Jakieś kilka miesięcy (pół roku?) temu pamiętam tą samą gadke i te same warianty do rozpatrzenia. Jakby naprawde coś chcieli zrobić, planiści i urbaniści wybraliby najlepszą opcje i rozpoczeli realizacje inwestycji. A tak gadac można i 10 lat.... Błagam nie wybierajcie Grzesia na drugą kadencje, bo to co on robi to tylko PR! zadnego działania!
Moim zdaniem w grę wchodzą warianty 1 i 3.
glory_sun – To Ty się zastanów jakie głupoty wypisujesz w dzisiejszych technologiach izolacje, pompy automatyczne ( są nawet sterowane radiowo i GPS ) sa niedrogie i bezz problemu można zabezpieczyć tunel. A raczej mówimy o ułożeniu tylko torów takie rozwiązanie istnieje w Gdyni w kilku miejscacj od wojny. Nikt nie mówi o klometrowym ale kilkudziesięcio metrowym obniżeniu pod torami
zombi - technologia? w miasateczku zwanym Elblągiem wyrzucą dodtakowe pieniadze po to by było lepiej? ależ skąd. zreszta żeby ruszyc tory potrzeba porozumienia z PLK czy bog wie jaka spolka ktoras zarzadza torami, a z nimi trudno sie porozumiec. zreszta o czym my tu mowimy, przez kilka kolejnych lat nie bedzie przeprawy ani nad ani pod torami
glory_sun - masz racje nic z tego nie bedzie a to tylko obiecanki dla uspokojenia sytuacji bo "słupki spadają ( ale nie na starym Mieście) pytałem kiedyś budowniczych można to zrobić bez ruszania torów i taniej jak wiadukt z kilkuset metrowymi najazdami
byle nie znowu blisko dwa wiadukty, dlatego najleiej na Malborskiej lub Lotniczej