Ogrórki na Grunwaldzką. I nie 6 szt. bo to komedia. przynajmniej 80% taboru powinno spełniać STANDARD niskopodłogowy. Poprzednik tego nie rozumiał. Liczymy, że Pan wykaże się rozsądkiem. W razie braku przykładów zapraszamy do Gdańska - tam myslą perspektywicznie.
nasz prezydent zamiast ladowac kase w debilny stadion,powinien wymienic tabor w miescie,napewno wszyscy byliby szczesliwsi!!!i zadbac o niego jak sie nalezy,szczegolowe przeglady,naprawy i walka z wandalami to jest podstawa w tym miescie!!!
"Komunikacja miejska, [...] jest ze swej natury działalnością nierentowną – głównie z powodu stosowania szerokiej gamy ulg dla pewnych grup społecznych."
Powiedział bym, że nie tylko ulg ale i przejazdów darmowych szczególnie dla ludzi starszych. Faktem jest, że komunikację miejską w Elblągu utrzymują głównie ludzie młodzi z biletów miesięcznych - dojeżdżający na studia, do szkoły czy do pracy. Rano w godzinach 8-9 w autobusach czy tramwajach 90% pasażerów to właśnie osoby starsze korzystające z bezpłatnych przejazdów. A jaką aferę potrafią zrobić, gdy jakiś młody nie ustąpi im miejsca. "Jaka ta młodzież jest niewychowana". Siadają, a na następnym przystanku wysiadają. Ja płacąc za bilet i jadąc z jednej pętli na drugą mam prawo siedzieć całe 30 minut. Jadąc kawałek (3-4 przystanki) nie robię problemu żeby komuś ustąpić miejsca, ale stanie przez 30-35 minut już nie jest takie komfortowe.
Latem gdy szkoły nie funkcjonują a większość ludzi wyjeżdża, komunikacja miejska w Elblągu wozi praktycznie tylko mohery. Byłbym za wprowadzeniem opłat ulgowych dla ludzi do 80 roku życia. Oni nie jeżdżą codziennie do pracy, a raz na jakiś czas do lekarza czy znajomej/znajomego o te 1,10 zł by nie zbiednieli. Za to dla ZKM byłby to dość mocny zastrzyk finansowy.
Dostał poparcie od Jachimowicza, który w tej sprawie był u Prezydenta. Jachimowicz popierał prezydenta, teraz zbiera profity. Brawo. Tak to trzeba załatwiać.
zmienia się dyrektor, wprowadza się karty miejskie, a rozkład jazdy dalej kretyński....9 pięć minut po niej 11 i długo, 13 trzy minuty po niej 17 i długo, długo nic...........szkoda gadać
oj kolego grubo sie mylisz co do moherow.sa takie babcie co jezdza non stop a nawet dzien w dzien po kilka razy.przyklad?jedzie do do marketu przez cale miasto,wysiada,biegiem do sklepu,szybki zakup i bieg na przystanek,wsiada do pojazdu tego samego a w garsci kilogram cukru!!!!ha!ha!parodia,ale prawdziwa!!!!!
Panie Dyrektorze , Pan nie wie co Pan mówi i jaka skala problemów przed Panem.
Widać , że nie ma Pan doświadczenia.
Proszę przejrzeć umowy przewozowe i zastanowić się kto kupi nowe autobusy.
Przewożnicy jeżdżą tak starymi autobusami ,że dawno powinno się je skasować.
Średni wiek autobusów w PKA to 10 lat.
Ciekawe jak Pan zbuduje przetarg na świadczenie komunikacji.A tak miało być dobrze!
Ogrórki na Grunwaldzką. I nie 6 szt. bo to komedia. przynajmniej 80% taboru powinno spełniać STANDARD niskopodłogowy. Poprzednik tego nie rozumiał. Liczymy, że Pan wykaże się rozsądkiem. W razie braku przykładów zapraszamy do Gdańska - tam myslą perspektywicznie.
nasz prezydent zamiast ladowac kase w debilny stadion,powinien wymienic tabor w miescie,napewno wszyscy byliby szczesliwsi!!!i zadbac o niego jak sie nalezy,szczegolowe przeglady,naprawy i walka z wandalami to jest podstawa w tym miescie!!!
"Komunikacja miejska, [...] jest ze swej natury działalnością nierentowną – głównie z powodu stosowania szerokiej gamy ulg dla pewnych grup społecznych." Powiedział bym, że nie tylko ulg ale i przejazdów darmowych szczególnie dla ludzi starszych. Faktem jest, że komunikację miejską w Elblągu utrzymują głównie ludzie młodzi z biletów miesięcznych - dojeżdżający na studia, do szkoły czy do pracy. Rano w godzinach 8-9 w autobusach czy tramwajach 90% pasażerów to właśnie osoby starsze korzystające z bezpłatnych przejazdów. A jaką aferę potrafią zrobić, gdy jakiś młody nie ustąpi im miejsca. "Jaka ta młodzież jest niewychowana". Siadają, a na następnym przystanku wysiadają. Ja płacąc za bilet i jadąc z jednej pętli na drugą mam prawo siedzieć całe 30 minut. Jadąc kawałek (3-4 przystanki) nie robię problemu żeby komuś ustąpić miejsca, ale stanie przez 30-35 minut już nie jest takie komfortowe. Latem gdy szkoły nie funkcjonują a większość ludzi wyjeżdża, komunikacja miejska w Elblągu wozi praktycznie tylko mohery. Byłbym za wprowadzeniem opłat ulgowych dla ludzi do 80 roku życia. Oni nie jeżdżą codziennie do pracy, a raz na jakiś czas do lekarza czy znajomej/znajomego o te 1,10 zł by nie zbiednieli. Za to dla ZKM byłby to dość mocny zastrzyk finansowy.
Zbyszek Orzech zna się na wszystkim - PZU, PWSZ, ZKM a dodatkowo poparcie z EKO zrobiło swoje
Dostał poparcie od Jachimowicza, który w tej sprawie był u Prezydenta. Jachimowicz popierał prezydenta, teraz zbiera profity. Brawo. Tak to trzeba załatwiać.
zmienia się dyrektor, wprowadza się karty miejskie, a rozkład jazdy dalej kretyński....9 pięć minut po niej 11 i długo, 13 trzy minuty po niej 17 i długo, długo nic...........szkoda gadać
oj kolego grubo sie mylisz co do moherow.sa takie babcie co jezdza non stop a nawet dzien w dzien po kilka razy.przyklad?jedzie do do marketu przez cale miasto,wysiada,biegiem do sklepu,szybki zakup i bieg na przystanek,wsiada do pojazdu tego samego a w garsci kilogram cukru!!!!ha!ha!parodia,ale prawdziwa!!!!!
Panie Dyrektorze , Pan nie wie co Pan mówi i jaka skala problemów przed Panem. Widać , że nie ma Pan doświadczenia. Proszę przejrzeć umowy przewozowe i zastanowić się kto kupi nowe autobusy. Przewożnicy jeżdżą tak starymi autobusami ,że dawno powinno się je skasować. Średni wiek autobusów w PKA to 10 lat. Ciekawe jak Pan zbuduje przetarg na świadczenie komunikacji.A tak miało być dobrze!
Szanwny panie Orzech!To co tu wyczytałem , zaraz straszny śmiech mnie ogarnoł.To juz nawet nie ble,ble ale wazelina gigant.
Komentarz zablokowany z powodu naruszenia regulaminu!